Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen nainen, ihastunut personal traineriini......joka on nainen....

Vierailija
02.04.2015 |

en tiedä kuinka tässä näin pääsi käymään.. :/ olen itse parisuhteessa miehen kanssa, ilmeisesti tämä pt hiljattain eronnut.. en halua tätä tunnetta. en halua sekoittaa kenenkään pakkaa kertomalla tästä kellekään. mutta kuinka unohdan hänet?? :/ näemme lähes viikottain. miksi hänen pitää olla niin kaunis, niin täydellinen... inhoan itseäni näiden ajatusteni takia..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, tää vois olla mun kirjoittama. Tosin sillä erotuksella että kyseinen PT ja minä olemme ystävystyneet niin että näemme vapaa-ajallakin. Ja hän on naimisissa kuten minäkin. Enkä aio todellakaan ikimaailmassa sanoa mitään. Mutta ihan tajuttoman hottis mimmi tuo on. :/

Vierailija
2/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vaikea ymmärtää itseä, miksi tuntee näin. Miksi ei voi vain sanoa itselleen, että unohda. Miksi jokainen hänen hymy ja kosketus kipristää varpaissa asti. Luoja soikoon en halua minkään friikin stalkkerin mainetta.. siksi tukin suuni.. ja, vaikka se sattuu, yritän vältellä häntä.. yritän unohtaa..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis mielenkiintoista kuulla tähän jonkun PT:n kanta.. mitä haluaisit asiakkaan tekevän? Hiljenevän vai kertovan...?

Vierailija
4/4 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olen nainen, ihastunut personal traineriini......joka on nainen...."

Voi, että sentään! Kyllä sä nyt olet niin nykyaikanen että!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi