Muhun ihastutaan liian helposti. En pidä tästä.
Siis naiset ja miehet. Mä en ole mitenkään erikoisen näköinen, no sellainen perushyvännäköinen, en sellainen superupea, mutta olen hyvä keskustelemaan. Tuntuu siltä, etten voi enää tutustua kehenkään ilman, että mä olen taas jonkun "sielunkumppani".
Mä en oikeasti osaa oikein suhtautua tähän. Viimeksi väitin olevani aseksuaali, etten vain pahottaisi toisen mieltä. Valehtelin siis. Mä pidän useimmista ihmisistä ihan oikeasti, ja mulle on vaikeaa olla tiukkana. Pitäisi olla jämäkämpi, mutta en vaan oikein osaa. Miten sellaista voi edes oppia? Mä päädyn lopulta vain satuttamaan ihmisiä ja aiheuttamaan pettymyksiä.
Ja siis tuo, että miehet ja naiset, molemmat ihastuu muhun. Ei ole ns. turvallista ihmisryhmää.
Kommentit (10)
Minuun ihastuvat aina ylipainoiset mielenterveyskuntoutujat, joten olkaa tyytyväisiä.
Mulla sama! Johtuuko siitä että kiltteys sekotetaan helposti flirttailuks :')
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:36"]
Mustakin tuntuu, että ihmiset ihastuu liian helpolla. En ole kaunotar fitnessmimmi, mutta olen sanavalmis, huumorintajuinen ja ns. sievä pikku pakkaus. En todellakaan halua leikkiä ihmisten tunteilla, mutta haluan tehdä hyvän ensivaikutelman. Ja lopulta pakkien antaminen satuttaa... Ehkä olen ns. helposti lähestyttävä, kun en ole tyrmäävä,
[/quote]
Ehkä me ollaan sitten helposti lähestyttäviä jotenkin syvemmällä tasolla. Jos jutut menee syvällisiksi, tunteet on helposti pelissä. Mulle on kuulemma helppo puhua. En ole mitenkään uhkaava. Miehetkin itkee mun kanssa ja puhuu asioista, joista ne ei ole puhuneet oikein ikinä. Ja mullakin on huumorintajua, keksin aina jotain hauskaa. Netissä keskustelu on todella kömpelöä oikeaan keskusteluun verrattuna.
Ja se varmaan, jos meistä huokuu se, että me välitetään. Pakkien antaminen satuttaa. Se on hirveää. Ja kun noilla ihmisillä on usein ihan aito tunne siitä syvemmästä yhteydestä ja muuta.
ap
Teistä kilteistä ja mukavista naisista on hirveän vaikea tietää oletteko ihastuneet, vai oletteko aina sellaisia kaikille. Siksi roikunkin yhden naisen kanssa ns. frienzonella ja en tiedä uskallanko edetä :(
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:39"]
Mulla sama! Johtuuko siitä että kiltteys sekotetaan helposti flirttailuks :')
[/quote]
Joo! Varmaan ystävällisyys ja kiltteys tulkitaan usein väärin.
ap
Mä olen myös kiltti ja ystävällinen, aika usein se sitten käsitetään väärin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:45"]
Teistä kilteistä ja mukavista naisista on hirveän vaikea tietää oletteko ihastuneet, vai oletteko aina sellaisia kaikille. Siksi roikunkin yhden naisen kanssa ns. frienzonella ja en tiedä uskallanko edetä :(
[/quote]
Puhu sille, mutta älä painosta. Itse arvostaisin sellaista lähestymistä, että joku sanoisi jotain tällaista: "Mulla on sua kohtaa jotain ihastumisen tunteita. En tiedä, mitä sä haluat, ja on ihan ok, jos tämä ei etene pidemmälle. Halusin vain, että varmuuden vuoksi tiedät." Tuollaisesta ei jäisi sellaista oloa, että pakko päästä pakoon. Siitä voisi jatkaa keskustelua. Vaikeaa tämä on molemmin puolin. Siksi se on mulle ongelma. En mä ainakaan halua satuttaa ketään. Jos vain itse kärsisin, se ei olisi niin paha.
Mä en edes koe itseäni naiseksi. Usein ihmiset olettaa, että olen täysi lesbo, kun käytän miesten vaatteita. Kai mussa on sitte tarpeeksi miestä naisille ja tarpeeksi naista miehille. On täyslesbotkin ihastuneet. Mä olen itse bi, joten ei kai naisten gaydar väärässä ole. Homomiehet olisi kai sitten turvallisimpia kavereita, jos siis olisivat oikeasti 100% homoja.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:48"]
Mä olen myös kiltti ja ystävällinen, aika usein se sitten käsitetään väärin.
[/quote]
Jotenkin surullista, että se on jotenkin poikkeavaa, kun joku on kiltti ja ystävällinen. Maailman pitäisi olla valoisampi paikka. Mä olen joskus pohtinut tympeämmäksi muuttumista, mutta mulla on periaatteeni. Maailma vain tarvitsee lisää valoa ja pehmeyttä.
ap
Mustakin tuntuu, että ihmiset ihastuu liian helpolla. En ole kaunotar fitnessmimmi, mutta olen sanavalmis, huumorintajuinen ja ns. sievä pikku pakkaus. En todellakaan halua leikkiä ihmisten tunteilla, mutta haluan tehdä hyvän ensivaikutelman. Ja lopulta pakkien antaminen satuttaa... Ehkä olen ns. helposti lähestyttävä, kun en ole tyrmäävä,