Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään venytettyjä korvalehtiä?

Vierailija
01.04.2015 |

Jutellaan venytetyistä korvalehdistä. :D Hoidatteko niitä jotenkin? Millaisia koruja pidätte yleensä? Minkä kokoiset venytykset? Mistä sait idean venyttämiseen?

Itsellä 6 milliset, ja tällaisena varmasti pysyvät. Yleensä pidän yksinkertaisia plugeja tai silikonisia tunneleita. Hieron reikiin joka päivä kookosöljyä. Tuntuu vähentävän mönjän syntymistä. Mua rupesi venyttäminen houkuttamaan, kun mielestäni venytyskorut näyttivät kiehtovilta. Jotenkin jo 10-vuotiaasta asti, kun korvat ensimmäisen kerran lävistettiin, etsin koruja mahdollisimman yksinkertaisella mekanismilla. Mä olen aina tykännyt pitää vain sellaisia koruja, jotka ovat jotenkin osa mua. Joko niin, että ne ovat kulkeneet mun mukana pitkään ja niihin liittyy suuri tunnearvo, tai ne pysyvät varmasti kiinni, eivät putoa tai aiheuta mitään epämukavuutta.

Mä tykkään näistä. :) Tää on vielä sellainen koko, ettei näistä välttämättä edes tajua, että ovat venytykset, jos nyt ei ole sellaiset korut, että korvasta näkee läpi. Reiät näyttää ilman korua isoilta, mutta ei vielä roikkuvilta tai ryppyisiltä.

Näistä on hyötyäkin. Jos mulla on tietyt metalliset tunnelit korvissa, pystyn määrittämään sukkapuikkojen koon aika hyvin. :D

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi. En ymmärrä ikinä sitä että halutaan olla rumempia kuin ollaan oikeasti.

Vierailija
22/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:46"]

Mitä se möhnä on? Millaista?

[/quote]

Ihosta erittyvää talia johon sekoittuu kuolleita ihosoluja yms. Haju on aika tunkkainen mutta ko. erite on ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:46"]

Hyi. En ymmärrä ikinä sitä että halutaan olla rumempia kuin ollaan oikeasti.

[/quote]

Rumempia? Yhtälailla minä voin sanoa että miksi et venytä korviasi, olisit paljon kauniimpi siten. Miksi olet rumempi mitä voisit olla?

Vierailija
24/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanat venytetyt korvalehdet, olen keski-ikäinen mies ja pidän!

Vierailija
25/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi saatana. Eivät siis ole pelkästään vaan jotain möhnääkin sinne kerääntyy? Hyi vittujen vittu. Vain ihminen voi olla vapaaehtoisesti noin oksettava elukka.

Vierailija
26/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhtä tyhmä trendi kuin lävärit, tatskat ja sivusiili. ette sitten huulta venytä niinkuin afrikkalaisessa heimossa?

Vierailija
27/27 |
22.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 45 v. mies ja olen alkanut hankkia venytyksiä kivespusseihini. Tavoitteena on saada ns. vanhakansan kunnon vitjakellit jotka roikkuvat vähintään 20 cm alhaalla ja voivat jäädä saunan lauteittein väliin,

Jos jotain naista kiinnostaa niin ottakaa yhteyttä, käyn välillä huorissa ja tuntuu aivan mahtavalta kun nuori tyttö nuolee pallejani ja ottaa vuorotellen kivekset suuhun ja imeskelee niitä.

Mitä mieltä palstalaiset ovat roikkuvista palleista?