Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kellään venytettyjä korvalehtiä?

Vierailija
01.04.2015 |

Jutellaan venytetyistä korvalehdistä. :D Hoidatteko niitä jotenkin? Millaisia koruja pidätte yleensä? Minkä kokoiset venytykset? Mistä sait idean venyttämiseen?

Itsellä 6 milliset, ja tällaisena varmasti pysyvät. Yleensä pidän yksinkertaisia plugeja tai silikonisia tunneleita. Hieron reikiin joka päivä kookosöljyä. Tuntuu vähentävän mönjän syntymistä. Mua rupesi venyttäminen houkuttamaan, kun mielestäni venytyskorut näyttivät kiehtovilta. Jotenkin jo 10-vuotiaasta asti, kun korvat ensimmäisen kerran lävistettiin, etsin koruja mahdollisimman yksinkertaisella mekanismilla. Mä olen aina tykännyt pitää vain sellaisia koruja, jotka ovat jotenkin osa mua. Joko niin, että ne ovat kulkeneet mun mukana pitkään ja niihin liittyy suuri tunnearvo, tai ne pysyvät varmasti kiinni, eivät putoa tai aiheuta mitään epämukavuutta.

Mä tykkään näistä. :) Tää on vielä sellainen koko, ettei näistä välttämättä edes tajua, että ovat venytykset, jos nyt ei ole sellaiset korut, että korvasta näkee läpi. Reiät näyttää ilman korua isoilta, mutta ei vielä roikkuvilta tai ryppyisiltä.

Näistä on hyötyäkin. Jos mulla on tietyt metalliset tunnelit korvissa, pystyn määrittämään sukkapuikkojen koon aika hyvin. :D

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:27"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:23"]

Ei ole, mutta tissit kyllä löytyisi.

[/quote]

Ihana. :D Venytetyt tissit. Miten tämä on tehty ja rasvaatko ahkerasti?

ap

[/quote]

No, aloitin tämän projektin jo nuorena sellaiselle jojo-tekniikalla (siinä lisätään ja vähennetään painoja). Ihan uutta pontta tissien venytys sai kuitenkin samaan aikaan kun sain lapsen. Sillon tuli minullakin sellaista valkoista möhnää. Rasvailen harvakseeltaan. Näyttää roikkuvilta ja ryppyisiltä minulla, mutta ei huomaa kun vetäisee sellaset liivit päälle. Tunnearvo on täälläkin kova, vähän aiheuttaa epämukavuutta, mutta uskon että pysyvät kuitenkin kiinni. Näistä on myös sellainen hyöty, että kun neulon, niin tarvittaessa ylimääräinen puikko tahi vaikka tusina puikkoja pysyy heleposti tissin alla jemmassa.

Vierailija
2/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 16-milliset venytykset molemmissa korvissa. Olen 28-vuotias korkeakoulutettu nainen ja äiti, jos se ketään kiinnostaa. Ei ole muita lävistyksiä, mutta tatuointeja kyllä. Ihailen kehonmuokkauksia (siis bodymodification, ei bodybuilding); niitä ekstreemejäkin eli amputoinnit, halkaisut ja erikoiset implantit jne. ovat mielestäni jänniä ja esteettisiä. Pidän tätä harrastuksena, vaikka en itse alkaisikaan tosifriikiksi.

Korvien venyttämisen aloitin kymmenen vuotta sitten. Tarkoituksena olisi venyttää omat korvat kahteen senttiin ja jäädä siihen; riskinä tosin on, että korvat tuppaavat näin isompina venymään vähän lisää itsekseen koko ajan joten en tiedä, miltä näytän seitsemänkymppisenä, ehkä venytykset ovat sitten neljäsenttiset. Käytän silikonisia tunneleita, koska ne ovat supermukavat (kovemmat korut vaivaavat yöllä). Otan korut pois harvakseltaan, ehkä kerran viikossa, ja putsaan ja rasvaan korvat silloin. "Valkoista mönjää" (jotain tali/valkosolumönjää se on) ei erity ylenmäärin nyt, kun en ole venyttänyt korvia lisää vähään aikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä venytin keskimmäistä reikää kolmesta, 17-22-vuotiaana. Aika pitkään se oli 10 mm. Nyt ei ole ollut yli vuoteen venytyskorua siinä ja reikä on ehkä 4mm, tuskin tuosta enää pienenee. Normi korvista voi pitää hyvin. :) ja venytin keskimmäistä sen takia, että pystyy pitämään "hienoja" korviksia ensimmäisissä rei'issä. Mielestäni venytyskorut ovat hienoja 10 mm asti, siitä ylöspäin näyttävät lähinnä ällöiltä. 

Vierailija
4/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 milliset molemmissa. ei kaduta. venytän lisää.

Vierailija
5/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus haaveilin myös pienehköistä venytyksistä. Pelkään että ne venytykset vain rupsahtaisivat jossain vaiheessa kun ikää tulee lisää joten en uskalla venyttää...

Vierailija
6/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tällä hetkellä 8mm:n venytykset molemmissa korvissa.

Olen 27-vuotias ja aloitin venyttelyt jo yli 10v. sitten, jolloin mulla oli 10mm:n venytykset. Pidin vaikka minkälaisia koruja, spiraaleita, plugeja ja tunneleita, ja joskus laitoin huvikseni savukkeenkin niistä läpi. Pidin sentin venytyksiä muutaman vuoden ajan. Olin venyttänyt reiät isommiksi niin rauhalliseen tahtiin, että otettuani korut pois korvanreiät palautuivat lähes normaalikokoon suht. pian.

Palasin venytyksiin taas n. pari vuotta sitten ja venyttelin ne vauhdilla tähän nykyiseen 8mm:ään. En usko, että reiät palautuvat enää "ennalleen", mutta se on mulle ihan fine. Olen jo niin tottunut venytyksiin. Tykkään käyttää tunneleita, ja minulla oli pitkään teräksiset tunnelit, jotka vaihdoin kuitenkin hiljattain silkonisiin. Olen huomannut, että tuota mönjää kertyy hyvin vähän näillä silikonisilla!

Minusta venytykset sopivat joillekin paremmin kuin toisille. Itse en haluaisi venyttää korvanlehtiä yli 10mm:n suuruiseksi, eniten sen takia ettei palautumista enää tapahtuisi kunnolla. Venytyksien kanssahan voi käyttää myös aivan tavallisia riippuvia korviksia ripustamalla ne joko reiästä läpi tai tunnelin/plugin alapuolelta.

Vierailija
7/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itellä 20mm kummatkin. Venytin ensin toisen 14mm ja viime vuonna kummatkin 20mm, mun kudos venyy aika hyvin, ei mennyt kuin pari kuukautta. Pidän yleensä silikoniplugeja tai tunneleita, mukavammat ja pysyy korvissa paremmin kuin liukkaat akryyliset. Metallisia ei oo koskaan. Töhnää ei tuu mitenkään erityisen paljoa, en rasvaa näitä. En venytä tästä enempää kun en halua ostaa uusia koruja :D

Vierailija
8/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon venyttänyy ja paljon, nimittäin persereikääni, nytkin se on 6cm auki kun siellä on anustappi. Mutta kun sen ottaa pois sieltä niin reikä on normaali parissa päivässä.

Vierailija
9/27 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli molemmissa korvissa 12mm, ja käytin niissä enimmäkseen tavallisia terästunneleita. Olin töissä koruliikkeessä, joten ammattitautina tuli osteltua kotiinkin venytyskoruja joka lähtöön, muttei niitä koskaan tullut käytettyä.
Venytin kilttinä tyttönä rauhalliseen tahtiin pikkuhiljaa, ja 10mm oli aina tavoitteeni. Siinä koossa pysyinkin pitkään, kunnes huomasin että minun anatomiallani 12mm tunneli näyttää parhaalta (siis suhteessa kasvoihini ja korviini).
Otin pois kun kyllästyin siihen hajuun. Ahkerasta putsaamisesta huolimatta korvani haisivat aina (tunnelit hautoivat).
Reiät palautuivat kutakuinkin entiselleen, tosin kovin painavia korviksia en voi käyttää. Ulkonäöllisesti minulla on hirveä ikävä venytettyjä korvareikiä, ne nyt vaan sattuivat sopimaan minulle paremmin kuin tavalliset tyttökorvikset. Sitä hajua ja jatkuvaa putsaamista vaan en voi sietää.
Olen 33v.

Vierailija
10/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ketään? Pahus.

ap

Vierailija
11/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
12/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:23"]

[/quote]

Ihana. :D Venytetyt tissit. Miten tämä on tehty ja rasvaatko ahkerasti?

ap

Vierailija
13/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaatko venyttää lisää?

ap

Vierailija
14/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta olen aloittanut renkaiden keräilyn kaulaan, jotta saan pidemmän jalon kaulan. Nyt on jo parikymmentä rengasta hienosti paikoillaan. Pitkällinen projekti.

Vierailija
15/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin kamalia. Oks :S

Vierailija
16/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli 12 millinen vasemmassa korvassa. Otin pois ja reikä jäi aika isoksi. Yllättävän hyvin palautui kuitenkin. Kaduttaa että venytin, kumpa en olisi :(

Vierailija
17/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on 10-milliset molemmissa korvissa, vasen korva tuli vasta "valmiiksi", toinen on ollut jo varmaan pari vuotta. Tuskin venytän enempää, näin on hyvä. Aina isompaa korua laittaessa läimin toki rasvaa mutta muuten en juuri rasvaile, vedellä vaan huuhdon suihkussa ainakun muistan. Käytän yleensä perus tunneleita tai plugeja, timanttikoristeiset on kivoimpia:)

Vierailija
18/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on molemmissa 12 milliset. Aloitin venyttämään näitä joskus 14-kesäisenä, ja ikää on nyt 28. Pidän oikeastaan pelkästään puisia koruja, sillä muoviset tai teräksiset kerää sen möhnän sillai, että se haisee ruumiilta. :D Puu on niin huokoinen, että möhnä kuivahtaa eikä jää haisemaan.

En mä näitä enää mitenkään hoida. Välillä otan pois ja putsaan korun pinnalle kuivahtaneen möhnän.

Musta tuntuu etten ota koskaan näistä koruja pois lopullisesti.

Vierailija
19/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla juurikin 6mm venytykset ja tykkään todella. En jaksa ja viitsi vaivautua isommaksi venyttelemään ja muutenkin miellyttää omaa silmää enemmän, kun vähän pienemmät. On se hauskaa kun voi vaikka pillin tunkea tuosta tai ällötellä topspuikolla ukkoa :D hyvä vinkki tuo sukkapuikon koon määritys, ihan yleishyödyllinenhän tuo reikä voi siis jopa olla! :D ja toki löytyy myös nuo venytetyt tissitkin, ihan au naturel on ne hommannut kahen jäljiltä. Renkulat ois mulke aivan liian pitkäjänteistä touhua :/

Vierailija
20/27 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se möhnä on? Millaista?