Miettikää kuinka karuja mallit ovat mummoina
180-senttinen mummo..... hirveää. Tosin nuorellakin naisella 180 cm on aivan liikaa. Ihan överipituus naiselle. Miehelle just eikä melkein passeli pituus.
Kommentit (78)
Jaa. Minusta 180cm on aivan liian vähän miehen pituudeksi. Itselläni mittaa 175cm ja mallin mitoissa vielä 40-vuotiaanakin.
Vaatekokoni on 36 ja kengän numero 39. Koskaan ei ole kukaan kauhistellut, päinvastoin.
Oikein sopiva pituushan tuo on. Olisipa kamalaa olla lyhyt mummo, kun on saanut nauttia jo neljäkymmentä vuotta tästä muiden päiden yli näkemisestä. Jos alan kutistua vanhemmiten tai skolioosi taivuttaa ryhtini kumaraan, hommaan itselleni korotetun rollaattorin ja jatkan teidän kauhistelijoiden pelästyttelemistä. :)
Ootko ajatellut, että 180cm pitkä nainen on normaalimittainen ja itse olet lyhyt? :)
N24 180cm
170cm paras. Seksikäs koroissa ja söpö ilman.
180-cm nainen on törkee hirvi. Hyi saatana ! Vittukin kuin hirvellä, ja yhtä korkella!
Asiasta toiseen ja kolmanteen. Tänään just Lidlissä oli niin pitkä nainen kassalla että oikein kiinnitin huomiota pituus eroomme. Samantien siitä pyyhälsi toinenkin nuori(vaikka olen itsekin vasta vähän päälle parinkympin) nainen, joka oli myös selvästi minua pidempi ja ryhdyin miettimään että onpas uudempi sukupolvi pidempää sorttia :D Minua siis ei "haittaa" kenenkään pituus tai lyhyys. Itse olen vain 157cm ja tunsin itseni mummoksi siinä kohtaa.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:01"]
180-cm nainen on törkee hirvi. Hyi saatana ! Vittukin kuin hirvellä, ja yhtä korkella!
[/quote]
Älä pelkää, eivät hirvet pikkuporoihin sotkeudu.
Isäni on 181 cm (lyhyt) käppänä ja vanhetessaan vaan kutistuu. Niin ne valtasuhteet vaan muuttuu, ihan fyysisestikin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:08"]
Isäni on 181 cm (lyhyt) käppänä ja vanhetessaan vaan kutistuu. Niin ne valtasuhteet vaan muuttuu, ihan fyysisestikin.
[/quote]
Minun isäni on noin 167 cm. Siinä sitä lyhyyttä vasta onkin. -9
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:01"]180-cm nainen on törkee hirvi. Hyi saatana ! Vittukin kuin hirvellä, ja yhtä korkella!
[/quote]
Menes nyt käppänä nukkkumaan. :)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:11"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:08"]
[/quote]
Minun isäni on noin 167 cm. Siinä sitä lyhyyttä vasta onkin. -9
[/quote]
Mä olen 178 cm, että kyllä isukki aika lyhyt mies on.
nykynaisista tulee hirveitä kirahveja ja miehet lyhenee.. :( ei kiva
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:15"]nykynaisista tulee hirveitä kirahveja ja miehet lyhenee.. :( ei kiva
[/quote]
Kirahvi on kaunis eläin. :) sitä paitsi pitkät naiset ovat upeita.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:15"]nykynaisista tulee hirveitä kirahveja ja miehet lyhenee.. :( ei kiva [/quote] Kirahvi on kaunis eläin. :) sitä paitsi pitkät naiset ovat upeita.
[/quote]
Sinun mielestäsi, mutta sopusuhtaisemmalta näyttää 167-170 pitkä, ei ole LIIAN pitkä. Ja voi käyttää korkkareita olematta huvittavan näköinen
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:19"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:15"]nykynaisista tulee hirveitä kirahveja ja miehet lyhenee.. :( ei kiva [/quote] Kirahvi on kaunis eläin. :) sitä paitsi pitkät naiset ovat upeita.
[/quote]
Sinun mielestäsi, mutta sopusuhtaisemmalta näyttää 167-170 pitkä, ei ole LIIAN pitkä. Ja voi käyttää korkkareita olematta huvittavan näköinen
[/quote]
Ei 180cm ole yhtään sen huvittavamman näköinen korkkareilla. Huvittavan näköistä on, jos korkkareilla ei osaa kävellä. Oli sitten 150cm tai 200cm.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:28"]Pitkillä naisilla on isot p...
[/quote]
Vieläkö joku uskoo tuohon myyttiin?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:26"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:19"]
[/quote]
[/quote]
Sehän on taas vain SINUN mielipiteesi. Who cares?
Miksi luulet mallien haluavan lapsia?