Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksityiselle gynelle?!

Vierailija
24.03.2015 |

Mulla todettiin ns paha kondylooma noin vuosi sitten. Ei ollu kauheasti näkyviä patteja mutta se oli jotenkin tuhonnut sisältä, en osaa selitttää yhtään kun koko lääkäri oli aivan paska. Mua hävettää niin paljon mennä sen takia gynelle, että mietin vaihtoehtoa mennä yksityiselle, joka tietäisikin jotai. Onko kukaan käynyt koskiklinikalla? Masentaa niin paljon etten tiedä mitä tehdä!! :(

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että tuo virus tekee paljon pahaa, enkä mä vaan uskalla mennä lääkäriin :(

Vierailija
2/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota itseäsi niskasta kiinni ja tilaa aika nyt heti! Ei ole tärkeämpää asiaa kuin terveys!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen lämpimästi Koskiklinikan gynekologia Leena Vasaraa. Loistava, asiantunteva ja helläkätinen lääkäri. Varmasti saat parhaan mahdollisen avun.

Vierailija
4/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen hoitanut pro bono tapauksia eli jos rahasta on tiukkaa voit anoa tutkimusta. -mies29-

Vierailija
5/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako muuten tuonne klinikalle ajan vaan soittamalla? Minäkin haluan yksityiselle, mut ei oo mitään tietoo edes hinnasta..

Vierailija
6/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:05"]Suosittelen lämpimästi Koskiklinikan gynekologia Leena Vasaraa. Loistava, asiantunteva ja helläkätinen lääkäri. Varmasti saat parhaan mahdollisen avun.
[/quote]
Paljon sulla makso?

Vierailija
7/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

suosittelen kanssa koskiklinikkaa. se vaan on aika kallis, mulla meni kaikkiin alapää hoitoihin 300€.
kai niihinkin avustus on olemassa jos ei pysty maksaan

Vierailija
8/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ensin pitää ottaa papa koska kondylooma altistaa kohdunkaulan syövälle. Kunta/kaupunki ilmoittaa netissä myös sukupuolitautien poliklinikan vastaanotosta ja sinne voi mennä jos ei ole rahaa.

Vierailija
9/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 5-6 vuotta sitten kondylooma syyliä, jotka hoidettiin pois penslaamalla. Sen jälkeen ei uusinut ja gynekologi on sitä mieltä, että terveen kirjoissa olen. Siitä voi siis parantua. Uusimman tiedon mukaan  papilloomavirus poistuu elimistöstä maksimissaan neljän-viiden vuoden kuluttua tartunnasta. Tupakoimattomilla virus yleensä poistuu paremmin. Yksityisellä käyn vuosittain tarkastuksessa. Tarkastus ja papa maksoi viimeksi 140e.

Vierailija
10/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2015 klo 13:50"]

Sain 5-6 vuotta sitten kondylooma syyliä, jotka hoidettiin pois penslaamalla. Sen jälkeen ei uusinut ja gynekologi on sitä mieltä, että terveen kirjoissa olen. Siitä voi siis parantua. Uusimman tiedon mukaan  papilloomavirus poistuu elimistöstä maksimissaan neljän-viiden vuoden kuluttua tartunnasta. Tupakoimattomilla virus yleensä poistuu paremmin. Yksityisellä käyn vuosittain tarkastuksessa. Tarkastus ja papa maksoi viimeksi 140e.

[/quote]

Terveystalossa käyn

Vierailija
11/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan just siks yksityiselle kun ei täällä kukaan osaa hoitaa.
Voikohan tonne koskiklinikalle vaan soittaa?

Vierailija
12/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mulla viimeksi papa näytti aika huonoa. Lääkäri vaan ei osannu kertoo mitää ja että mitää pitäisi tehdä :o
Kaiken luin netistä.

Vierailija
13/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

terveystalo voisi olöa halvempi kun koskiklinikka

Vierailija
14/14 |
24.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käynyt vuosikausia juuri koskiklinikalla gynellä. Mulla ei tosin ole muuta asiaa kuin pillerien uusiminen ja siihen liittyvä perustarkastus, jonka hinta on siinä 80 euron paikkeilla (vaihtelee lääkäriltä toiselle sen mukaan, miten pitkä aika on varattu/varattavana). Jos tähän tulee jotain toimenpiteitä (kuten se papa, jonka lääkäri voi ottaa jos sen häneltä pyydät), tulee tietty hintaa lisää.

Oon käynyt useilla lääkäreillä kun aina aikaa ei saa samalle sopivasti ja niillä kuitenkin on kaiilla pääsy samaan potilasrekisteriin. Tuo Vasara on ihan ok, Juntumaa ja TUppurainen samoin. Ei niissä suurta eroa ole, kaikki käyttäytyvät kuten asiakastyötä tekevät ihmiset - melko lailla miellyttävämmin kuin jotkut terveyskeskuslääkärit. Ja selittävät kyllä vastauksen kysymyksiisi, kun kysyt. Kuitenkin, koska niillä ei ole pääsyä kunnallisiin portilasrekistereihin, voi kyselyäsi helpottaa jos otat mukaan mitä papereita olet silloin saanutkaan, kun sitä sun kondyloomaa on hoidettu. Niistähän näkee, mikä sun tilanne on sillin ollut ja mitä on tehty.

Yksityiselle lääkärille ajan voi varata puhelimella soittamalla lääkärikeskuksen (tässä tapauksessa koskiklinikan) ajanvarausnumeroon tai nettiajanvarauksessa (lääkärikeskuksen eli tässä tapauksessa koskiklinikan nettisivuilla) sosiaaliturvatunnuksella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi