Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuntuu niin karulta joulu yksin kerrostalossa. Kaikki lähtevät johonkin.

Vierailija
20.12.2021 |

Varhaisimmat nuoremmat ihmiset pakkaavat autojaan jo nyt ja lähtevät selvästi johonkin kauas.
Aaton aattona alkaa jopa talon vanhuksilla ramppaammaan porukkaa ja piha täyttyy vieraista autoista. Osa siis selvästi viipyy. Minä istun ainoastaan yksin kotona enkä mene mihinkään.
Ne muutamatkin sulkeutuneemmatkin naapurit poistuvat aattona ainakin pariksi tunniksi johonkin.

Eli eivät ole välttämättä yksin koko joulua.
Minulle ei tule ketään eikä minulla ole mitään paikkaa mihin mennä.
Yksin ulkona kävely tuntuu vain entistä karummalle.
:(

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tuttavapiirin sinkut ja lapsettomat pariskunnat kokoontuvat 24.-26.12. päivisin jonkun luo dokaamaan. Iltaisin sitten kantapaariin jatkamaan. Kitara soi ja viina virtaa.

Joku 10-15 henkilöä. Ikähaarukka 30-50v.

Kippis!

Vierailija
42/44 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä voisi viihtyä toistenkin seurassa. Toisaalta yksin viihtyy sekä kännissä että selvinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kännissä voisi viihtyä toistenkin seurassa. Toisaalta yksin viihtyy sekä kännissä että selvinpäin.

En pystyisi mitenkään ryyppäämään yksin.

Täysin sosiaalista toimintaa.

Vierailija
44/44 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuttavapiirin sinkut ja lapsettomat pariskunnat kokoontuvat 24.-26.12. päivisin jonkun luo dokaamaan. Iltaisin sitten kantapaariin jatkamaan. Kitara soi ja viina virtaa.

Joku 10-15 henkilöä. Ikähaarukka 30-50v.

Kippis!

Mieluummin näin, kuin että jokainen istuisi joulun yksin omassa kopissaan. Tai no. Sitten darrapäivänä 27.12. ei kyllä kunnon remeltämisen päälle ketään taatusti halua enää nähdäkään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän