Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keskiviikon känniketju

Vierailija
01.04.2015 |

Varmaan täällä on joku muukin toveri humalainen höpsöttelemässä? Tulkaa juttelemaan! Mitäs juotte ja miksi?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljua!

Vierailija
2/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punaviiniä juon, pikkasen lipsahti..=) Huomiselle tuli extempore vapaapäivä, ja ajattelin maistella pääsiäisviinejä iiihan vähän jo nyt..etuajassa alkaneen pääsiäisvapaan kunniaksi..=) 

Toki en kännissä ole, mutta mukavassa hiprussa kuitenkin =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirvilimua :D

Vierailija
4/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, löytyihän teitä! :D Ite oon tässä jo tovin hörppiny kaljaa ja kuuntelen euroviisubiisejä. Suosikkia etsimässä, ei oo vielä löytyny.

AP

Vierailija
5/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies just toivotti naureskellen ja sydämensä pohjasta hyviä loppuillanjatkoja arkihiprakan parissa ja painui sänkyyn =). Nyt pitäis vaan miettiä, kaadanko vielä lasillisen, vai menenkö viereen..

Toisaalta, AINA me mennään vierekkäin näin arki-iltana tuonne lueskelemaan, että eikö tämä olis vaan ekstremeä tehdä välillä näinkin päin? =)

Vierailija
6/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidettä kaljaa litkin ja gramman verran kuivattua taikasientäkin on tullut nautittua. Nirvana...

Vierailija
7/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehtinyt ostamaan kaljaa tänään :( Otettasko huomennakin niin kerkeisin mukaan?

Vierailija
8/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin ennen yksi teistä. Luojan kiitos, tajusin lopettaa tollasen tissuttelun.

Vierailija
9/9 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 23:15"]

Mä olin ennen yksi teistä. Luojan kiitos, tajusin lopettaa tollasen tissuttelun.

[/quote]

Noup, tiedän mistä puhut. Oikeasti tuo on jotain ihan muuta kuin helpottuneisuutta. Itsekin olen ollut väärinkäyttäjä pitkäänkin. Nyttemmin voin ottaa vähän ja nätisti tekemättä siitä ongelmaa. En siis juo joka päivä, joka viikko, enkä edes joka kuukausi. Nyt juon, huomenna en..=) Enkä varmaan pääsiäisenäkään, jos nyt juon tuon pullon loppuun..=)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan