Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies näköjään ulkoistanut itsensä joululomaksi

Vierailija
20.12.2021 |

Laskeskelin tässä, että mies aloitti loman viikko sitten ja on sen jälkeen nukkunut kotona yhden yön. On reissannut sukulaisissa ja lomaillut mökillä. Ei osallistu mihinkään jouluvalmisteluun kotona, silloinkin kun ei ole matkoilla, on pakko nähdä kavereita. Alkaa kohtapuoliin tuntua siltä, että ihan sama, vaikkei enää tulisi kotiin ollenkaan.
Näin. Piti saada purkaa ärsytystä.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä halusin ostaa pöydän ja tuolin ja myös maksoin ne. Olen maksanut kaiken muunkin täällä. Teen myös kaikki kotityöt. Ei ole mielestäni kohtuutonta odottaa, että mies voisi koota harvakseltaan jonkin huonekalun ja tehdä vastaavia pieniä hommia, kun hän on niissä paljon parempi kuin minä. Edelleenkään se ei ole kuitenkaan pakollista ja jos hän on sitä mieltä, että jostain syystä häneltä ei saa odottaa minkäänlaista osallistumista yhteisen elämän puolesta, vaan hän haluaa toisenlaisen elämän, niin haluaisin tietää sen, jotta voin tehdä siitä omat päätelmäni.

Ap

Ei tuo miehen käytös ole enää mistään kotoisin.

Itse olen ensi vuoden alussa loppiaisviikon kokonaan ja vielä pari päivää sen jälkeen lomilla (vaimo menee töihin), ja todellakin teen kaikkia tekemättä jääneitä hommia kotona, saunan pesusta ja kellareiden siivouksesta lähtien. Teen tietysti oman osani muutenkin, mutta eri aikaan lomaillessa teen aina ajoittain tehtäviä kotihommia, jotka eivät ole esim. viikottaisia/kuukausittaisia.

Sinulla on yksinkertaisesti veltto ja ajattelematon mies, jos ei edes muutamaa ostohuonekalua viitsi kasata.

Vierailija
42/42 |
21.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätä se sika.

ehhehh höhhöh hahahaha. Kiitos tästä. Kukaan ei olekaan lukenut näin nerokasta lausetta aiemmin. Hienosti keksitty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän