Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Pääsen" viemään 39v miehen poikuuden, nyt vinkkejä mitä

Vierailija
01.04.2015 |

kannattaa ja mitä ei kannata tehdä hänen ekalla kerrallaan.. ?!

Melko tuore parisuhde siis ja minulle on nyt antautumassa, hiukka panikoittaa koska en ole ikinä kenenkään poikuutta "päässyt" viemään.. Useampi parisuhde ja yli 10v seksielämää takana kuitenkin..

N28

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa antaa neuvoja. Vaikka olen paljon nuorempi niin ehkä pitää mennä pian huoriin ettei joudu tänne keskustelun aiheeksi.

Vierailija
2/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se montaa minuuttia kestää

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt kannata laittaa liikaa paineita, odotuksia ja ajatuksia siihen ekaan kertaan.  Tähtää mieluummin siihen, millaista seksinne on viikko tai kaksi sen ekan kerran jälkeen.

Vierailija
4/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:58"]

En osaa antaa neuvoja. Vaikka olen paljon nuorempi niin ehkä pitää mennä pian huoriin ettei joudu tänne keskustelun aiheeksi.

[/quote]

Ei älä mene. Itse vain vähä yli kolmikymppisen miehen poikuuden, ihanaa oli :)

Vierailija
5/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se laukee jo ku näkee sun ihanan märän pillun.

Vierailija
6/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vienyt vanhemman miehen neitsyyden ja seksi oli heti ekasta kerrasta aivan mahtavaa. Ei paneminen niin kovin vaikeaa ole. Keskity siihen, että saat miehen jännitystä lievennyttä, äläkä suutu jos ei heti seiso.

Vierailija
7/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok, ihan sama siis montako minuuttia kestää, mútta lähinnä nyt kaipaisin vinkkejä yhtä tai lähes yhtä kokemattomilta miehiltä tai vastaavassa tilanteessa joskus olleilta naisilta - esitänkö siveellistä ja hitaasti hänelle antautuvaa vai otanko heti ohjat käsiini ja otan esim suihin/kiipeän ratsaille ennenkuin "antaudun" hänen alleen?

Ja hei miehet, ei nyt mitään itsesääliä kaivata tähän keskusteluun, minä ihan aidosti kysyn JOTTA OSAISIN OLLA MAHD HYVÄ JA HUOMIOONOTTAVA eka kumppani neitsytmiehelle? Ja olen enemmän kuin imarreltu, koska hän on ilmeisesti nyt juuri minut valinnut viemään poikuutensa. ap

Vierailija
8/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan lahnaile. Mulla kävi näin...

Vierailija
9/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:58"]

[/quote]
Ei älä mene. Itse vain vähä yli kolmikymppisen miehen poikuuden, ihanaa oli :)
[/quote]
Täällä av-palstallahan se on huomattu kuinka halukkaita naiset meihin on sekaantumaan. Jos kokemattomat miehet on niin haluttuja miksi minun ilmoitukseen ei ole tullut monen kuukauden aikana yhtään viestiä?

Vierailija
10/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:58"] En osaa antaa neuvoja. Vaikka olen paljon nuorempi niin ehkä pitää mennä pian huoriin ettei joudu tänne keskustelun aiheeksi. [/quote] Ei älä mene. Itse vain vähä yli kolmikymppisen miehen poikuuden, ihanaa oli :) [/quote] Täällä av-palstallahan se on huomattu kuinka halukkaita naiset meihin on sekaantumaan. Jos kokemattomat miehet on niin haluttuja miksi minun ilmoitukseen ei ole tullut monen kuukauden aikana yhtään viestiä?

[/quote]

Mihin ilmoitukseen?

Vierailija
11/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä löytyy mies jolta, pääsee viemään poikuuden?

Nettifreffit?

Vierailija
12/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"]Mistä löytyy mies jolta, pääsee viemään poikuuden?

Nettifreffit?
[/quote]

Täällä on yksi.

Vierailija
13/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:11"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:09"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:02"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:58"] En osaa antaa neuvoja. Vaikka olen paljon nuorempi niin ehkä pitää mennä pian huoriin ettei joudu tänne keskustelun aiheeksi. [/quote] Ei älä mene. Itse vain vähä yli kolmikymppisen miehen poikuuden, ihanaa oli :) [/quote] Täällä av-palstallahan se on huomattu kuinka halukkaita naiset meihin on sekaantumaan. Jos kokemattomat miehet on niin haluttuja miksi minun ilmoitukseen ei ole tullut monen kuukauden aikana yhtään viestiä?

[/quote]

Mihin ilmoitukseen?
[/quote]
Jossain internetissä olevassa palvelussa jossa voi hakea seksiseuraa.

Vierailija
14/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei paineita, mutta on sinun vastuullasi, että miehen eka kerta on hyvä kokemus. Myös miehelle voi ekasta kerrasta jäädä traumoja, jos tuntee epäonnistuneensa. Varmaan sinun olisi hyvä viedä tilannetta, mutta hienovaraisesti ettei mies tunne itseään seksileluksi tai ihan avuttomaksi.

Mieti miten sinä halusit sinun ekan kerran menevän. Aloita sillä ja kuuntele hänen reaktioitaan herkällä korvalla.

Vierailija
15/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"]Mistä löytyy mies jolta, pääsee viemään poikuuden?

Nettifreffit?
[/quote]
Varmasti kaikilta nettitreffipalstoilta. Saat tuosta vaikka harrastuksen ja voit ottaa niin paljon miehiä vastaan kuin jaksat. Jos rupeat tekemään tuota enemmän sinun pitäisi päästä ainakin Linnanjuhliin :D

Vierailija
16/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:05"]Ok, ihan sama siis montako minuuttia kestää, mútta lähinnä nyt kaipaisin vinkkejä yhtä tai lähes yhtä kokemattomilta miehiltä tai vastaavassa tilanteessa joskus olleilta naisilta - esitänkö siveellistä ja hitaasti hänelle antautuvaa vai otanko heti ohjat käsiini ja otan esim suihin/kiipeän ratsaille ennenkuin "antaudun" hänen alleen?

Ja hei miehet, ei nyt mitään itsesääliä kaivata tähän keskusteluun, minä ihan aidosti kysyn JOTTA OSAISIN OLLA MAHD HYVÄ JA HUOMIOONOTTAVA eka kumppani neitsytmiehelle? Ja olen enemmän kuin imarreltu, koska hän on ilmeisesti nyt juuri minut valinnut viemään poikuutensa. ap
[/quote]
Varmaan voisit ottaa aika rauhallisesti, mutta kumminkin viedä tilannetta eteenpäin. Itse aktista luulen, että kuti voi olla melko herkässä. Luultavasti ensin mies voisi laueta muuten kuin pannessa. Toisen kerran lauetessa vois löytyä hieman enemmän kestävyyttä ja kestoa.

Vierailija
17/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"]Mistä löytyy mies jolta, pääsee viemään poikuuden?

Nettifreffit?
[/quote]

Täällä on yksi.
[/quote]
Täällä toinen

Vierailija
18/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Öh? En voi enkä ehdi panna kaikkia kokemattomia miehiä. Omani löytyi netistä ja tykkäsin siitä, että oli kokematon.

Vierailija
19/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:28"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:09"]

[/quote]

Öh? En voi enkä ehdi panna kaikkia kokemattomia miehiä. Omani löytyi netistä ja tykkäsin siitä, että oli kokematon.
[/quote]
Ok. Olen kateellinen miehellesi, mutta olet naisena pienessä vähemmistössä mieltymyksesi kanssa. Yleinen kysymys täällä on, että mikä vialla, kun mies kokematon, jätänkö heti?

Vierailija
20/26 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:13"]Mistä löytyy mies jolta, pääsee viemään poikuuden?

Nettifreffit?
[/quote]
Varmasti kaikilta nettitreffipalstoilta. Saat tuosta vaikka harrastuksen ja voit ottaa niin paljon miehiä vastaan kuin jaksat. Jos rupeat tekemään tuota enemmän sinun pitäisi päästä ainakin Linnanjuhliin :D
[/quote]
Tuollaisella työllä pystyisi säästämään paljon yhteiskunnan sairaanhoitokuluja, ehkäisemään nuorten miesten itsemurhia ja parantamaan kymmenien ellei satojentuhansien nuorten miesten elämänlaatua ja parantamaan itsetuntoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän