On vaikeaa löytää sinkkumarkkinoilta miestyyppiäni,
sellaista joka vielä tepastelisi vapaana. Tykkäisin sellaisesta nallekarhumaisesta miehestä, joka ei ole lihava mutta ei kovin treenattukaan. Pitäisi olla pitkä, yli 185 nyt ainakin, mielellään lähemmäs 190cm. Tumma tai ristiverinen, vaalean miehen kanssa en osaisi olla. Huumoria ja älyä pitäisi löytyä samasta paketista. Ja ei mikään fanaatikko mihinkään suuntaan, vaan ihan normaali ihminen.
Nää tällaset on jo rengastettu :'( Jos sulla on tuo mies, niin kerro mistä löysit?
Kommentit (58)
Mulla sama. Tai no omaan miestyyppiini törmään n. kerran vuodessa, silloinkin on selvää ettei jutusta tule sen ihmeempää kun välimatkaa on ainakin se 100-300 km...jostain kumman syystä kaikki parhaimmat asuu jossain muualla ja kaukosuhteeseen en enää ryhdy. Olis kiva tietää ajatteleekohan joku sinkkumies samantyylisesti mun naistyypistä, että ne on jo varattuina ja miksen tapaa oikeita naisia...
Ap kuvaili juuri minun mieheni. Tapaamisen aikana hän oli 45 v, ja eronnut neljä kuukautta aiemmin jo toistamiseen. Aikaikkuna oli avoin.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:48"]
Ap kuvaili juuri minun mieheni. Tapaamisen aikana hän oli 45 v, ja eronnut neljä kuukautta aiemmin jo toistamiseen. Aikaikkuna oli avoin.
[/quote]
jatkan: siis mistä löysin? Hän tuli hakemaan minut kotoa. Siis tuli asuntooni työtehtävien merkeissä.
[/quote]
Tapasitteko netin kautta, baarissa tai miten? ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:49"]
[/quote]
jatkan: siis mistä löysin? Hän tuli hakemaan minut kotoa. Siis tuli asuntooni työtehtävien merkeissä.
[/quote]
Ok, vastasitkin jo. Sulla kävi sitten hyvä tuuri, kun ei kotoakaan tarvinnut lähteä! :) ap
Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen).
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]
Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen).
[/quote]
Uuh, kelpaisi minulle. Tää on tuskallista lukea teidän onnellisten tarinoita :D ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen).
[/quote]
Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"]
Täällä ois yks vapaana, mutta olen vaalea.
[/quote]
Minkälaista naista etsit? Oletko vapaa? :) ap
Täällähän mä oon ja oon vielä kaikenlisäks se boheemi renttu josta oot aina haaveillu!
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"]
Täällä ois yks vapaana, mutta olen vaalea.
[/quote]
Minkälaista naista etsit? Oletko vapaa? :) ap
[/quote]
Vapaa olen. Älkää heti tuomitko, mutta yli 170cm pitkähiuksinen ja urheilullinen blondi olisi hakusessa. Olen vaan luultavasti sinua nuorempi.
Olen melkolailla ap:n kuvailema mies. Mutta jos olet yh niin ei kiitos, en ala toisen lapsen isäksi.
Tee reissu Espanjaan avoimin mielin ja katso, jos vaikka löytäisit sieltä oman tumman nallekarhusi.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] Täällä ois yks vapaana, mutta olen vaalea. [/quote] Minkälaista naista etsit? Oletko vapaa? :) ap [/quote] Vapaa olen. Älkää heti tuomitko, mutta yli 170cm pitkähiuksinen ja urheilullinen blondi olisi hakusessa. Olen vaan luultavasti sinua nuorempi.
[/quote]
Olen yli 170cm, mutta mulla on tumma pitkä tukka :D Urheilullinen oon ja hoikka. Minkä ikäinen oot? ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam!
[/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä.
Olen ollut monta vuotta sinkkuna ja löysin unelmamieheni.. 450 km:n päässä :(