Pakko purkautua : facessa vaan yltyy PK Nimipäivien puolustelu
Tänä aamuna taas puolenkymmentä linkitystä puolusteleviin lelehtikirjoituksiin. Niin raivostuttavaa !!! Pakkoki sitä valintaa on puolustella? Tehty mikä tehty. Vai onko se nyt niin trendikästä jauhaa tuosta ?
Kommentit (15)
kuitenkin av-mammoista 96% abortoi downinsa. ne 4% ei voinut kun syndroomaa ei nähty raskausaikana.
Pitää ottaa irti kaikki, mikä lähtee. Viisujen jälkeen (tai jo niiden puolivälissä, kun puolet on lähetetty jo kotimatkalle) koko bändi vaipuu takaisin siihen tuntemattomuuteen, jossa se on ollut tähänkin asti. Joskus joku toimittaja aiheiden puutteessa käy kysymässä, mitäs nyt kuuluu, ja joillain vähemmän menestyvillä festareilla saatetaan tarvita jotain friikkiä välipalaa.
Jos ennen tätä monta viikkoa kestänyttä pienen joukon älämölöä olisi tehty katugallup, valtaosa vastaajista olisi arvellut, että kysymys oli siitä kehitysvammaisista kertovasta puolidokumentista, jota Ylen ykköskanava mainostaa joka ohjelman välissä. Ei tämänhetkinen huuma kauan kestä.
Mulla on kyllä runsaasti kotiäitiajoilta kavereina mukasuvaitsevaisia äitejä. Ekoilevat, kestoilevat, kantavat, perhepeteilevät, sormiruokailevat kuukuppeilijat. Jokaisella vähintään 3 muksua kun on kiva olla kotiäitinä. Ovat niiiiiin suvaitsevaisia omasta mielestään. Käytännössä eivät ! Niin pikkusieluisia kuin olla ja voi. Nämä nyt ajankulukseen postaa näitä PKN- päivityksiä hohhhoijaa...
Ap
Pertti kurikan nimipäiväthän on itseasiassa ollut jo noin 56 vuoden ajan yksi tunnetuimmista suomalaisista bändeistä.
Mulla ei ole koskaan ollut mitään vammaisia vastaa. Mutta punkkia euroviisuihin, ei ikinä.
En ole sitä biisiä kuullut mutta silti ei.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:30"]
Mulla ei ole koskaan ollut mitään vammaisia vastaa. Mutta punkkia euroviisuihin, ei ikinä.
[/quote]
Kojon Nuku pommiin oli myös punkkia eli Suomi lähettää toisen kerran punkkia viisuihin.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:14"]
Mulla on kyllä runsaasti kotiäitiajoilta kavereina mukasuvaitsevaisia äitejä. Ekoilevat, kestoilevat, kantavat, perhepeteilevät, sormiruokailevat kuukuppeilijat. Jokaisella vähintään 3 muksua kun on kiva olla kotiäitinä. Ovat niiiiiin suvaitsevaisia omasta mielestään. Käytännössä eivät ! Niin pikkusieluisia kuin olla ja voi. Nämä nyt ajankulukseen postaa näitä PKN- päivityksiä hohhhoijaa... Ap
[/quote]
Miksi ihmeessä olet haalinut ystävuksesi ihmisiä, joita halveksit?
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:33"]
[/quote]
Kojon Nuku pommiin oli myös punkkia eli Suomi lähettää toisen kerran punkkia viisuihin.
[/quote]
Ei kyllä ollut. Paperilla korkeintaan.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:09"]
kuitenkin av-mammoista 96% abortoi downinsa. ne 4% ei voinut kun syndroomaa ei nähty raskausaikana.
[/quote]
Niin?
Itse olen abortoinut down-raskauden ja pidän PKN:n musiikista. Mitä tekemistä näillä asioilla on keskenään?
Mielestäni olemassaolevien vammaisten oikeuksia ei saa polkea, mutta samalla en pidä ollenkaan pahana sitä että osa meistä pyrkii välttämään tuottamasta lisää vammaisia tähän yhteiskuntaan. Tai tiedostaa omat voimavaransa ja päättää olla ryhtymättä vammaisen vanhemmaksi. Veroja maksan kuitenkin mielelläni siitä hyvästä, että muiden synnyttämille vammaisille voidaan järjestää ihmisarvoinen elämä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:41"]
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:33"]
[/quote]
[/quote]
Ei kyllä ollut. Paperilla korkeintaan.
[/quote]
Korkeintaan mielikuvituksessa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:12"]
Pitää ottaa irti kaikki, mikä lähtee. Viisujen jälkeen (tai jo niiden puolivälissä, kun puolet on lähetetty jo kotimatkalle) koko bändi vaipuu takaisin siihen tuntemattomuuteen, jossa se on ollut tähänkin asti. Joskus joku toimittaja aiheiden puutteessa käy kysymässä, mitäs nyt kuuluu, ja joillain vähemmän menestyvillä festareilla saatetaan tarvita jotain friikkiä välipalaa.
Jos ennen tätä monta viikkoa kestänyttä pienen joukon älämölöä olisi tehty katugallup, valtaosa vastaajista olisi arvellut, että kysymys oli siitä kehitysvammaisista kertovasta puolidokumentista, jota Ylen ykköskanava mainostaa joka ohjelman välissä. Ei tämänhetkinen huuma kauan kestä.
[/quote]Mihin tuntemattomuuteen? Jos sinä et ole kuullut bändistä mitään, ei se tarkoita ettäkö sitä ei tunnettaisi hyvin maailmalla. Palkittu dokumentti Kovasikajuttu teki bändistä tunnetun ja ovat keikkailleet pitkin maailmaa.
Jeps olen ollut lomalla myös netistä viime viikon joten olen säästynyt kyseisestä aiheesta kokonaan.
Mut PKN kapale nyt vaan oli paras esitetyistä, ja sillä ei ole mitään tekemistä sen kanssa että jäsenet ovat vammaisia. Ne muut biisit oli outoja tai kertakaikkisen tylsiä.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:03"]
Tänä aamuna taas puolenkymmentä linkitystä puolusteleviin lelehtikirjoituksiin. Niin raivostuttavaa !!! Pakkoki sitä valintaa on puolustella? Tehty mikä tehty. Vai onko se nyt niin trendikästä jauhaa tuosta ?
[/quote]
No vissiin on, kun itsekin aloituksen aiheesta teit. Ihmeellisen ristiriitainen kannanotto: tehdään aloitus aiheesta, koska aiheesta aloittajan mielestä jauhetaan liikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.03.2015 klo 09:14"]
Mulla on kyllä runsaasti kotiäitiajoilta kavereina mukasuvaitsevaisia äitejä. Ekoilevat, kestoilevat, kantavat, perhepeteilevät, sormiruokailevat kuukuppeilijat. Jokaisella vähintään 3 muksua kun on kiva olla kotiäitinä. Ovat niiiiiin suvaitsevaisia omasta mielestään. Käytännössä eivät ! Niin pikkusieluisia kuin olla ja voi. Nämä nyt ajankulukseen postaa näitä PKN- päivityksiä hohhhoijaa... Ap
[/quote]No minun kavereistani näitä äänestivät indie-ja punkmuusikot, alkoholistien ja lasten kanssa töitä tekevät, nuorisotyötä tekevät, aspergerien äidit. Itse olen autolla ajava ylempi toimihenkilö mutta pidän ihmisoikeuksista ja myös suunnattomasti vahingonilosta. Toisaalta yksi pappi kirosi seinällään kunnolla kun tulos selvisi. Näin me olemme erilaisia.
Kaipa se on terendikästä kaukaa huudella ja esittää niin suvaitsevaista että.