On vaikeaa löytää sinkkumarkkinoilta miestyyppiäni,
sellaista joka vielä tepastelisi vapaana. Tykkäisin sellaisesta nallekarhumaisesta miehestä, joka ei ole lihava mutta ei kovin treenattukaan. Pitäisi olla pitkä, yli 185 nyt ainakin, mielellään lähemmäs 190cm. Tumma tai ristiverinen, vaalean miehen kanssa en osaisi olla. Huumoria ja älyä pitäisi löytyä samasta paketista. Ja ei mikään fanaatikko mihinkään suuntaan, vaan ihan normaali ihminen.
Nää tällaset on jo rengastettu :'( Jos sulla on tuo mies, niin kerro mistä löysit?
Kommentit (58)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:10"]
Olen melkolailla ap:n kuvailema mies. Mutta jos olet yh niin ei kiitos, en ala toisen lapsen isäksi.
[/quote]
Olen vuoroviikkoäiti enkä etsi lapselle isää, vaan itselleni parisuhdetta. Mutta lapsimyönteisyys on miehessä plussaa, itsekin tykkään muidenkin lapsista kuin omastani. ap
Miksi joku haluaa nallekarhumiehen? Eikö ne oo vähän plösöjä joojoo-miehiä manboosien kera, totaalisen epäseksikkäitä? Itselleni ainakin tulee tuollainen mielikuva, kun joku mies kuvaa itseään nallekarhuksi. Tiedän pysyä kaukana.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:18"]
Miksi joku haluaa nallekarhumiehen? Eikö ne oo vähän plösöjä joojoo-miehiä manboosien kera, totaalisen epäseksikkäitä? Itselleni ainakin tulee tuollainen mielikuva, kun joku mies kuvaa itseään nallekarhuksi. Tiedän pysyä kaukana.
[/quote]
Tiedän, että kaikki ei tykkää mut mulle tuollainen on turn-on :) Vaikka oon itse urheilullinen, tykkään miehessä siitä että on vähän (ei liikaa) ylimääräistä. ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam!
[/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä.
[/quote]
Sori huono ja mauton ilmaisuni. Olen 44, mutta ilmeisen lapsellinen, ei-vakavasti-otettava henkilö. Täällä av-palstalla varsinkin on tärkeää säilyttää arvokkuutensa ja käyttää vain ikäiselleen sopivia ilmaisuja, joista "nam" sopinee vain lapsille?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:17"]
Olen melkolailla ap:n kuvailema mies. Mutta jos olet yh niin ei kiitos, en ala toisen lapsen isäksi.
[/quote]
Olen vuoroviikkoäiti enkä etsi lapselle isää, vaan itselleni parisuhdetta. Mutta lapsimyönteisyys on miehessä plussaa, itsekin tykkään muidenkin lapsista kuin omastani. ap
[/quote]
Yhteinen lapsi ehkä toimisi paremmin jos toisella on jo lapsia. Olisitko valmis siihen?
[/quote]
[/quote]
Laita kuvia sääristäsi niin kerron oletko minulle sopiva.
Ei ole naistyyppien kanssa sen helpompaa, tai sitten rima on korkealla mutta en ole laskemassa:
-Ei ripustautuva/liimautuva vaan omaakin elämäänsä elävä ja jonkunlaiset oman elämän suunnitelmatkin (omieni kanssa yhteensopivat) olisi ihan hyvä olla
-liberaali
-ts. myös utelias ja mieleltään avoin maanläheinen luonnonlapsi, jolla ei ole 200 paria kenkiä ja kylppärissä 400 purkkia kemikaaleja vaan ihmisten ilmoille mennään vaikka kumisaappaat jalassa ja ilman meikkiä jos tulee asiaa mennä
-itsevarma ja sen myötä yleensä iloinen tai ainakin tyytyväinen
-keskustelutaitoinen
-kiinnostunut jostain yhteisestä tekemisestä enkä nyt jaksa lähteä erittelemään mahdollisia pariharrastuksia, mutta moneen venyn ainakin kokeillakseni ja samaa toivon
-lapseton
Ulkonäöllä ei niin väliä kunhan ei ole oikeasti läski ja sekin menettelee jos on ohimenevää. Ikä <35. Eläimet ei haittaa paitsi jos talleilla ollaan 4 tuntia joka päivä.
M32
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
Yhteinen lapsi ehkä toimisi paremmin jos toisella on jo lapsia. Olisitko valmis siihen?
[/quote]
Olisin, mut voidaaks eka tutustua? Anteeks mulla on huono huumorintaju :) ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam!
[/quote]
Niin ajattelin minäkin kyllä kun tuo ekaa kertaa avokonttorissa istui viereeni, että NAM! En todellakaan kuvitellut että se ikinä voisi kiinnostua minusta, tykkäsinpä vain muuten katsella. Mutta niin siinä ajan kanssa kävi että työkaveruus muuttui baari-illoiksi jona katsottiin La Ligan matseja urheilubaarissa ja baari-illat johti yhteiseen petiin ja se lopulta ihan naimisiin asti :)
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam! [/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä. [/quote] Sori huono ja mauton ilmaisuni. Olen 44, mutta ilmeisen lapsellinen, ei-vakavasti-otettava henkilö. Täällä av-palstalla varsinkin on tärkeää säilyttää arvokkuutensa ja käyttää vain ikäiselleen sopivia ilmaisuja, joista "nam" sopinee vain lapsille?
[/quote]
Hyvä ihminen, toivon että sulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin? Se että käyttää täällä jotain ilmausta tarkoittaa sitä että käyttää sitä ilmausta, piste. Vai onko sulla joku oma AV-sivupersoona?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olisin, mut voidaaks eka tutustua? Anteeks mulla on huono huumorintaju :) ap
[/quote]
Toinen meistä on sitten viisas ja toiselta löytyy huumorintajua.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam! [/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä. [/quote] Sori huono ja mauton ilmaisuni. Olen 44, mutta ilmeisen lapsellinen, ei-vakavasti-otettava henkilö. Täällä av-palstalla varsinkin on tärkeää säilyttää arvokkuutensa ja käyttää vain ikäiselleen sopivia ilmaisuja, joista "nam" sopinee vain lapsille?
[/quote]
Hyvä ihminen, toivon että sulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin? Se että käyttää täällä jotain ilmausta tarkoittaa sitä että käyttää sitä ilmausta, piste. Vai onko sulla joku oma AV-sivupersoona?
[/quote]
Vähän pipon löysyttämistä ja leikkimieltä toivoisin sinullekin! :) Voi hyvänen aika sun kanssasi...
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam! [/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä. [/quote] Sori huono ja mauton ilmaisuni. Olen 44, mutta ilmeisen lapsellinen, ei-vakavasti-otettava henkilö. Täällä av-palstalla varsinkin on tärkeää säilyttää arvokkuutensa ja käyttää vain ikäiselleen sopivia ilmaisuja, joista "nam" sopinee vain lapsille? [/quote] Hyvä ihminen, toivon että sulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin? Se että käyttää täällä jotain ilmausta tarkoittaa sitä että käyttää sitä ilmausta, piste. Vai onko sulla joku oma AV-sivupersoona? [/quote] Vähän pipon löysyttämistä ja leikkimieltä toivoisin sinullekin! :) Voi hyvänen aika sun kanssasi...
[/quote] Voi hyvänen aika todellakin jos kuvittelet voivasi väittää että mulla olisi pipo kireällä tai puuttuisi leikkimieltä sen takia että olen ohittanut oraalivaiheen aika päivää sitten ;) Mutta ei se mitään, syökää te rauhassa lunta mutta muistakaa edes varoa sitä keltaista osaa :D
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:36"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:33"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:21"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] [quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:52"]Löysin työpaikalta. 185 cm pitkä, hoikka vaan ei treenattu, ristiverinen ja vaaleanruskeasilmäinen, akateemisesti koulutettu ja älykäs, roisi mauton huumorintaju jota rakastan. Mutta monelle olisi miinus, että hän on MAMU (espanjalainen). [/quote] Espanjalaiset miehet ovat kuumia! Nam! [/quote] "Nam!" ? Miten kenenkään vauvaiän oraalivaiheen ohittaneen suhtautuminen muuhun kuin ruokaan voi olla "Nam"? Ei voi olla kovin kypsä henkilö kyseessä, ihan aikuisten oikeasti. Jos tarvitsee osoittaa ihailuaan jollain tokaisulla voisi sanoa vaikka "Vau" tai "Ooh" ja kenties siten säilyttää mahdollisuutensa esiintyä täyspäisenä vakavasti otettavana ihmisenä. [/quote] Sori huono ja mauton ilmaisuni. Olen 44, mutta ilmeisen lapsellinen, ei-vakavasti-otettava henkilö. Täällä av-palstalla varsinkin on tärkeää säilyttää arvokkuutensa ja käyttää vain ikäiselleen sopivia ilmaisuja, joista "nam" sopinee vain lapsille? [/quote] Hyvä ihminen, toivon että sulla on elämää tämän palstan ulkopuolellakin? Se että käyttää täällä jotain ilmausta tarkoittaa sitä että käyttää sitä ilmausta, piste. Vai onko sulla joku oma AV-sivupersoona? [/quote] Vähän pipon löysyttämistä ja leikkimieltä toivoisin sinullekin! :) Voi hyvänen aika sun kanssasi...
[/quote] Voi hyvänen aika todellakin jos kuvittelet voivasi väittää että mulla olisi pipo kireällä tai puuttuisi leikkimieltä sen takia että olen ohittanut oraalivaiheen aika päivää sitten ;) Mutta ei se mitään, syökää te rauhassa lunta mutta muistakaa edes varoa sitä keltaista osaa :D
[/quote]
Menikö sinun iltasi tosiaan pilalle yhden nam-sanan takia? Nam nam ja nam! Oot varmaan mukavaa seuraa myös livenä, korjailet ja ohjeistat muiden puheita kaiken aikaa. Onnea sun ystävillesi! :) Syökää vain valkoista lunta, nam!
Kuvailit minun mieheni! Myös isot ruskeat silmät kaiken muun mainitsemasi lisäksi. Töistä löytyi =)
Baarista löysin mieheni, pitkällisen etsinnän ja monien vaiheiden jälkeen.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:15"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 21:04"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:56"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 20:55"] Täällä ois yks vapaana, mutta olen vaalea. [/quote] Minkälaista naista etsit? Oletko vapaa? :) ap [/quote] Vapaa olen. Älkää heti tuomitko, mutta yli 170cm pitkähiuksinen ja urheilullinen blondi olisi hakusessa. Olen vaan luultavasti sinua nuorempi.
[/quote]
Olen yli 170cm, mutta mulla on tumma pitkä tukka :D Urheilullinen oon ja hoikka. Minkä ikäinen oot? ap
[/quote]
Alle 30