Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allekirjoitan kyllä täysin :( Oon vaan jotenkin niin pitkästynyt ja yksinäinen täällä kotona kun ollaan kaksin vauvan kanssa! Kaikki aktiviteetit ja saatavilla oleva kotiäitiseura olisi just puolenpäivän maissa, kun lapsi nukkuu päiväunet (ei nuku liikenteessä hyvin vaan on sit loppupäivän väsynyt ja kitisevä ja vieraissa paikoissa tosi vaikea saada nukkumaan) ja olis toisaalta se mun päivän ainoa oma aika ja mahdollisuus tehdä pari tuntia mitään esim. kotitöitä rauhassa. Illalla ja viikonloppuna ei tietysti ole mitään ja kaikki kaveritkin haluaa olla miestensä kanssa, kun itse taas oon yksinäisimmilläni. Jotenkin pitäis silti tsempata ja päästä irti somesta.

Vierailija
2/4 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:48"]Allekirjoitan kyllä täysin :( Oon vaan jotenkin niin pitkästynyt ja yksinäinen täällä kotona kun ollaan kaksin vauvan kanssa! Kaikki aktiviteetit ja saatavilla oleva kotiäitiseura olisi just puolenpäivän maissa, kun lapsi nukkuu päiväunet (ei nuku liikenteessä hyvin vaan on sit loppupäivän väsynyt ja kitisevä ja vieraissa paikoissa tosi vaikea saada nukkumaan) ja olis toisaalta se mun päivän ainoa oma aika ja mahdollisuus tehdä pari tuntia mitään esim. kotitöitä rauhassa. Illalla ja viikonloppuna ei tietysti ole mitään ja kaikki kaveritkin haluaa olla miestensä kanssa, kun itse taas oon yksinäisimmilläni. Jotenkin pitäis silti tsempata ja päästä irti somesta.
[/quote]

Esim vauva foorumeilta on hyvä aloittaa

Vierailija
4/4 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä näin voi ollakin, mutta jaa....katsotaan liikaa tv:tä, luetaan liikaa kirjoja, tehdään liikaa ķäsitöitä, leivotaan liikaa. ....kaikki nuo ovat poissa seurustelusta.
Näissä jutuissa unohdetaan aina kertoa mikä on liikaa, missä vaiheessa tulee haitat esiin