Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten hyväksyä se, ettei mieheni pidä suuseksistä antavana osapuolena?

Vierailija
01.04.2015 |

Suostuu kyllä joskus harvoin, mutta tiedän ettei mielellään :'(

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko homo? En keksi mitään muuta syytä, miksei mies pitäisi nuolemisesta.

Vierailija
2/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole homo.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No biseksuaali, joka on miehiin päin kallellaan.

Vierailija
4/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole. Mulla on voimakas ominaishaju. Ehkä se on syy? Voi seksi ilmankin olla ihan ok, mutta kyllä tämä on helvetin iso ongelma. Viimeksi helmikuun alussa sain kieltä. Ap

Vierailija
5/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:28"]Onko homo? En keksi mitään muuta syytä, miksei mies pitäisi nuolemisesta.
[/quote]

Miksi pitäisi olla homo? Onhan naisiakin jotka eivät halua antaa miehelle suuseksiä. Ovatko hekin lesboja? Mua ainakin ällöttää ajatus suihinotosta enkä voi sille mitään. Miksi pitäisi tehä jotain mitä ei halua?

Vierailija
6/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa voi kysyä myös naisista jotka ei tykkää antaa suuseksiä

Vierailija
7/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole yksin AP. Minun mies ei vaan ikinä suostu. Mitä enemmön sitä ajattelee sitä enemmän sitä haluaa. Näin paljon unia missä sain suuseksiä. Sinun pitäätehdö surutyö ja päästää irti. Nykyään en itsekkään enää sitä halua (ei ole pointtia ja säästän omiakin tunteita kun tiedän ettei ole ollenkaan mahdollista)

Vierailija
8/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"]Ei kyllä ole. Mulla on voimakas ominaishaju. Ehkä se on syy? Voi seksi ilmankin olla ihan ok, mutta kyllä tämä on helvetin iso ongelma. Viimeksi helmikuun alussa sain kieltä. Ap
[/quote]

Mihin sitä kieltä tarvee? Jos seksi on ilmankin hyvää? Kyllä sitä voi kaikkea muutakin tehdä. Pitääkö siitä tehdä joku ongelma?

Vierailija
9/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso ruma toosa, niin harva mies mielellään nuolee

Vierailija
10/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:36"]Iso ruma toosa, niin harva mies mielellään nuolee
[/quote]

Niin ja jos vielä karvainen kaikenlisäksi. Yäääääk....

Vierailija
11/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ihmettelen sitä kun moni mies ei suostu naista nuolemaan, mutta vaativat naista ottamaan suihin. Ei toimi kuulkaas näin minun mielestäni...

Vierailija
12/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan luovuta, kun olen sitä puolen vuoden sisällä neljä kertaa kuitenkin saanut. Täytyypä taas muistuttaa, jos mies ei itse tajua. Itse imen munaa lähes joka kerta. Ap

Vierailija
13/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:28"]Onko homo? En keksi mitään muuta syytä, miksei mies pitäisi nuolemisesta.
[/quote]

Miksi pitäisi olla homo? Onhan naisiakin jotka eivät halua antaa miehelle suuseksiä. Ovatko hekin lesboja? Mua ainakin ällöttää ajatus suihinotosta enkä voi sille mitään. Miksi pitäisi tehä jotain mitä ei halua?
[/quote]

Kyllä ovat lesboja tai ainakin bissejä, jotka ovat naisiin päin kallellaan.

Vierailija
14/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:39"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:34"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:28"]Onko homo? En keksi mitään muuta syytä, miksei mies pitäisi nuolemisesta.
[/quote]

[/quote]

Kyllä ovat lesboja tai ainakin bissejä, jotka ovat naisiin päin kallellaan.
[/quote]

Onko sulla aivoja? (Retorinenkysymys)

Vierailija
15/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
16/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnotonta touhua. Ja ällöä.

Vierailija
17/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 18:38"]

En todellakaan luovuta, kun olen sitä puolen vuoden sisällä neljä kertaa kuitenkin saanut. Täytyypä taas muistuttaa, jos mies ei itse tajua. Itse imen munaa lähes joka kerta. Ap

[/quote] Jos mies ei sitä erityisesti tykkää tehdä, niin ei se sitä kyllä ilman pyyntöä tee. Eli pyyntöä peliin vaan joka kerta kun sitä haluat. 

Ketään ei voi pakottaa ja jos miehelle suuseksin antaminen on ihan ylitsepääsemätöntä, niin sitten sun täytyy punnita että kuinka tärkeetä se itsellesi on. Sellaisia miehiä kyllä löytyy jotka nuolee enemmän kuin mielellään, eli jos on sulle oikeasti tärkeä asia, niin mies vaihtoon vaan.

Voi toki olla että miestä ei varsinaisesti ällötä mutta on vaan laiska ja itsekäs. Siinä tapauksessa kannattaa itse pistää suuseksin antaminen boikottiin, niin se tajuaa ehkä miltä tuntuu olla saamatta.

Vierailija
18/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse tykkää kovinkaan olla saavana osapuolena suuseksissä (suostun miehen vuoksi kun hän ehdottaa) mutta otan mieheltäni poskeen. Mutta en kyllä ottaisi mieheltä suihin jos hän ei edes suostuisi minua nuolemaan!

Vierailija
19/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle riittää perus paneminen, ei koskaan ole varsinaisesti pyytänyt saada suuseksiä. Eiku on, kaksi kertaa 13v aikana. Kyllä sit ällöttää, mutta saa silti luvan uhtautua :D ap

Vierailija
20/44 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtoon. Minun mieheni haluaisi jatkuvasti nuolla, mutta minua inhottaa ajatuskin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi