Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joululahja

Vierailija
20.12.2021 |

Seksikkäät joululahjat...uhka vai mahdollisuus ? 🤔

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu miten hyvin tunnet lahjansaajan mieltymykset. Siinä se lahjojen pointti mun mielestä on; pyrkiä ilahduttamaan lahjan saajaa.

Sain kerran silloiselta pomolta joululahjaksi punaiset avohaaraiset pikkuhousut. Tuossa meni kaikki niin pieleen kuin ikinä voi, alkaen siitä että en ollut kyseisestä miehestä pätkääkään kiinnostunut saati innokas lähettelemään hänelle kuvia itsestäni niiden pikkareiden kanssa (kuten hän ilmeisesti toivoi).

Omalta rakkaalta saadut eroottiset tai pikkutuhmat lelut, alusvaatteet tms. voisi sen sijaan toimia hyvinkin olettaen, että mies tietää suunnilleen mistä pidän. En esim. juurikaan innostu mistään värisevistä jutuista, mutta sellainen kahleremmisysteemi sänkyyn, pepputapit, kivat korsetit, babydollit yms. olisi 😍

Vierailija
2/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu miten hyvin tunnet lahjansaajan mieltymykset. Siinä se lahjojen pointti mun mielestä on; pyrkiä ilahduttamaan lahjan saajaa.

Sain kerran silloiselta pomolta joululahjaksi punaiset avohaaraiset pikkuhousut. Tuossa meni kaikki niin pieleen kuin ikinä voi, alkaen siitä että en ollut kyseisestä miehestä pätkääkään kiinnostunut saati innokas lähettelemään hänelle kuvia itsestäni niiden pikkareiden kanssa (kuten hän ilmeisesti toivoi).

Omalta rakkaalta saadut eroottiset tai pikkutuhmat lelut, alusvaatteet tms. voisi sen sijaan toimia hyvinkin olettaen, että mies tietää suunnilleen mistä pidän. En esim. juurikaan innostu mistään värisevistä jutuista, mutta sellainen kahleremmisysteemi sänkyyn, pepputapit, kivat korsetit, babydollit yms. olisi 😍

Kiitti vastauksesta. Olen miettinyt sellaista pepputappia missä on "timantti" päässä... Hieman kyllä jännittää reaktio jos sellainen paljastuu paketista 🤭

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitti vastauksesta. Olen miettinyt sellaista pepputappia missä on "timantti" päässä... Hieman kyllä jännittää reaktio jos sellainen paljastuu paketista 🤭

Vaikea tietysti sanoa vuorenvarmasti, mutta ellei kumppanisi ole ilmaissut että peppujutut on selkeä nou-nou, niin sanoisin että anna palaa vaan. Mutta vinkki: jos et tiedä sopivaa kokoa, niin kannattaa hankkia mieluummin liian pieni kuin liian suuri tappi. Iso voi aiheuttaa helposti jännitystä ja kipuja, jotka mahdollisesti torppaa kokeiluhalut jatkossa. Mukavampi on siirtyä liian pienestä suurempaan. Ja muista vesipohjainen liukkari :)

Lykkyä tykö!

Vierailija
4/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nämä kuuluvat varmuudella joka jouluun. Tosin paketit avataan vasta kun vieraat (vanhemmat) ovat poistuneet. Joskus olisi kiva viettää joulu ihan kahdestaan, mutta joko itse ollaan kyläsdä tai sitten meillä on vieraita.

Vierailija
5/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex osti aina alusvaatteita itselleen kun hakusi todella antaa hyviä lahjoja minulle.

Vierailija
6/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin seksijuttuihin voi ostaa lahjakortteja? Ajattelin ostaa joulun jälkeenkin treffilahjoiksi.

Vierailija
7/7 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi ihana antaa jokin seksi lahja. Mutta mies ei innostuisi. Tulisi vain nolo tilanne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä