Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko joulukuusi kestää kun siltä on päässyt loppumaan vesi?

Vierailija
20.12.2021 |

Muutaman tunnin ollut nyt lähinnä yöaikaan ilman vettä.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meilläki pääsi yöllä loppumaan. Kestääkö jouluun vai tarvitaanko uusi kuusi? Huolestuttavasti varisee jo nyt, mutta toisaalta niin varisi viime vuonnakin ja lopulta säilyi hyväkuntosena lähes kuukauden.

Vierailija
2/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla jo kolmas kuusi menossa vaikka koko ajan ollut vettä. Lokakuun alussa laitoin ensimmäisen. Joulu on hienoa aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni ei ole kokemusta, mutta yleisenä ohjenuoran mukaan vesi ei saisi loppua.

Vierailija
4/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla jo kolmas kuusi menossa vaikka koko ajan ollut vettä. Lokakuun alussa laitoin ensimmäisen. Joulu on hienoa aikaa.

Hienosti kestänyt silloin kuukauden päivät per kuusi. Pahoin pelkään, että pitää mennä vielä uudestaan kuusiostoksille. AP

Vierailija
5/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään on paljon ihan kämäsiä kuusenjalkoja missä ei ole vesisäiliötä nimeksikään. Yhdessäkin näyttävästi paljon säiliötilaa mikä kuitenkin täytetty hiekalla tueksi, ettei kuusi pääse kaatumaan. Tilaa vedelle sen verran mitä sattuu jäämään rungon ympärille.

Vierailija
6/8 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
7/8 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se muutamasta tunnista kiinni ole. 

Vierailija
8/8 |
23.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei mikään ihme, ei kai kukaan kuvittele että kun laittaa kuusen melkein 3 kk ennen joulua, että se kestäisi hyvänä jouluun asti... :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä