Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... Torissa ei mene mikään kaupaksi

Vierailija
01.04.2015 |

Ilmaiseksi pitäisi kantaa ostajalle tavara että kelpaa.. Meillä on ollut yli kuukauden myynnissä divaanisohva hp. 100€ eikä ole mielestäni paljon kun olisimme kuskanneet ja kantaneet sen ostajalle pois muuton tieltä. Yksi sitten oli kiinnostunut, mutta ilmoitti ettei voikaan maksaa 100€ sohvasta kun on ollut niin paljon muita menoja -.-

Haistapa v.... sitten. Kannetaan tuo sohva sit roskiin jos ei kerran kelpaa hyvä ja halpa..

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torissa on sama ongelma kuin monilla kirppareilla nykyään. Ihmisillä ei ole mitään tajua käytetyn tavaran hinnoittelusta. Henkkamaukan ja ginatrikotin riepuja myydään kalliimmalla mitä ne ovat maksaneet normaaliin hintaan saati alessa tai ale on tyyliin maksoin itse vuonna 98 15€ nyt lähtee halvalla vain 13€. Jep. Huonekaluista pyydetään vielä varmemmin samoja summia kuin uutena. Halppis ikea kalusteet nousevast arvoon arvaamattomaan kun "vähällä käytöllä" olevaa sänkyä kaupataan n.50 e halvemmalla ja pitäisi itse vielä noutaa. Ostajan kannalta on aivan sama paljonko tuotteella on myyjälle tunnearvoa, paljonko se maksaisi/oli maksanut uutena, eikä tahrat ja ysäri tee mistään retroa saati antiikkia.

Kirpparien idea oli ennen saada vanha tavara kiertoon, nyt se on sitä miltä "tori" kuulostaakin, paikalta jossa yritetään saada kävyistäkin mahdollisimman paljon voittoa irti.

Ja kyllä, itse olen antanut tavaraa eteen päin, sekä myynyt esim, vanhoja uuden veroisia vauvan vaatteita max. 2€ ja haalareista max. 5€, koska yleisimmissä lasten vaateliikkeissä useimmat samat kamat menee alessa reilusti alle kympillä. Eikä käyttö ainakaan arvoa lisää, oli miten vähäistä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän