Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh... Torissa ei mene mikään kaupaksi

Vierailija
01.04.2015 |

Ilmaiseksi pitäisi kantaa ostajalle tavara että kelpaa.. Meillä on ollut yli kuukauden myynnissä divaanisohva hp. 100€ eikä ole mielestäni paljon kun olisimme kuskanneet ja kantaneet sen ostajalle pois muuton tieltä. Yksi sitten oli kiinnostunut, mutta ilmoitti ettei voikaan maksaa 100€ sohvasta kun on ollut niin paljon muita menoja -.-

Haistapa v.... sitten. Kannetaan tuo sohva sit roskiin jos ei kerran kelpaa hyvä ja halpa..

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:50"]

100€ sohvasta on paljon. Miksi et ehdottaisi, että kuskaat sohvan ostajalle vaikka viidelläkympillä? About samanverran isolle sohvalle tulee käsittelykuluja yms. kun viet kaatopaikalle.

[/quote]

Mieluummin heitän roskiin kuin annan jollekin ilmaiseksi :p

[/quote]

Et sinä voi sohvaa noin vaan heittää roskiin. Pitää viedä kaatopaikalle ja se maksaa, jos sohva on iso.

Vierailija
22/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt vanhan spermaisen sohvan haluaa, saunan jälkeen ootte siinä hikisillä perseellä istuneet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli Torissa sohva myynnissä, ei mennyt kaupaksi. Huuto-netissä meni samaan hintaan kolmessa päivässä.

Vierailija
24/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohva on vaikea myytävä. Ihmiset pelkää saavansa turkiskuoriaisia, lutikoita tms. kaupan päälle ja ihan syystäkin. En itse ostais koskaan käytettyä sohvaa.

Vierailija
25/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myin syksyllä autotallillisen huonekaluja Torin kautta, menivät muutamassa päivässä vaikka suoraan vielä ilmoitin, että mihinkään en lähde niitä kuskaamaan, vain nouto käy. Et oiskohan se hinta nyt kuitenkin se kynnys tässä? Nimim: kahden hengen täyspuinen parvisänky, 50e.

Vierailija
26/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:17"]

Mä myin syksyllä autotallillisen huonekaluja Torin kautta, menivät muutamassa päivässä vaikka suoraan vielä ilmoitin, että mihinkään en lähde niitä kuskaamaan, vain nouto käy. Et oiskohan se hinta nyt kuitenkin se kynnys tässä? Nimim: kahden hengen täyspuinen parvisänky, 50e.

[/quote]

Aika paljon vaikuttaa sijainti. Ei kukaan osta torista huonekaluja, jos asuu itse ikean vieressä. Nimim. sänky uutena 60e.

Vierailija
27/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asutte? Turussa Ekotori hakee pois ilmaiseksi, jos on myyntikunnossa oleva tuote. 

Vierailija
28/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"]Missä päin asutte? Turussa Ekotori hakee pois ilmaiseksi, jos on myyntikunnossa oleva tuote. 
[/quote]

Kelpuuttavat vain priimaa

Vierailija
29/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kaikki kamat menneet alle tunnissa ja haettu kotoani seuraavana päivänä. Hinnan pitää vaan olla sopiva.

Vierailija
30/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:51"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:50"]

100€ sohvasta on paljon. Miksi et ehdottaisi, että kuskaat sohvan ostajalle vaikka viidelläkympillä? About samanverran isolle sohvalle tulee käsittelykuluja yms. kun viet kaatopaikalle.

[/quote]

Mieluummin heitän roskiin kuin annan jollekin ilmaiseksi :p

[/quote]

Ja maailma pelastuu... *facepalm*

Vierailija
31/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kirosin tänään. Myynnissä mm ihan uudenveroinen Reiman fleece 10€ sis pk. Ilmaiseksi pitäisi antaa ja vielä tuoda.

Vierailija
32/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:26"]Missä päin asutte? Turussa Ekotori hakee pois ilmaiseksi, jos on myyntikunnossa oleva tuote. 
[/quote]

Kelpuuttavat vain priimaa
[/quote]

Ei muuten pidä paikkaansa. Itse sain sinne monta vuotta vanhan runkosängyn laitettua.

Vierailija
33/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, mä saan Torissa aina het saman päivänä myytyä kaiken. Olen myynyt useita huonekaluja, myös sohvan, heti samana päivänä menneet.

Jos tuote on yhtään hyvä, ei siis roskiskamaa, niin kyllä se menee. Ainoa este on liian kallis hinta. ON pakko laittaa tosi matalat hinnat, paljon matalammat kuin haluis, jos haluaa saada tuotteita kaupaksi.

Satasella en minäkään sohvaa ostaisi. Aika iso riski maksaa käytetystä sohvasta satanen, kun voi kaupan päälle tulla lutikat ja muut...

Vierailija
34/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:31"]Mulla on kaikki kamat menneet alle tunnissa ja haettu kotoani seuraavana päivänä. Hinnan pitää vaan olla sopiva.
[/quote]

No ilmankos on vaikea myydä halvalla, kun toiset jakavat ilmaiseksi!

Vierailija
35/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut napisee kun hakee annetaan paketin vaatteita. Uskomattomia.

Vierailija
36/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se nyt on Torin vika, jos joku tavara ei mene kaupaksi. Ostin Torin kautta ompelukoneen ja hyvin se sujui. Huutonetissä ei ollut sellaista konetta kuin halusin mutta Torissa kaikki natsasi, hinta, sijainti ja merkki.

Vierailija
37/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:40"]

Tuskin se nyt on Torin vika, jos joku tavara ei mene kaupaksi. Ostin Torin kautta ompelukoneen ja hyvin se sujui. Huutonetissä ei ollut sellaista konetta kuin halusin mutta Torissa kaikki natsasi, hinta, sijainti ja merkki.

[/quote]

Ei tietenkään sivuston vika, vaan ostajakunta on outoa!

Vierailija
38/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen saanut hyvin myytyä tavaroita, kun on oikea hinta ja tavara kohdannut ostajan. Myymistä helpottaa huomattavasti, jos viitsii naputella muutaman lisärivin toimitusehdoista selkeästi kuten, ettei kuljetusta;)

Vierailija
39/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:51"]Itse olen saanut hyvin myytyä tavaroita, kun on oikea hinta ja tavara kohdannut ostajan. Myymistä helpottaa huomattavasti, jos viitsii naputella muutaman lisärivin toimitusehdoista selkeästi kuten, ettei kuljetusta;)
[/quote]

Ei se auta. Vaikka lukee "vain nouto Kökkölästä" niin tulee viestiä "mis o?" "Tuotko Möllilään"

Vierailija
40/41 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Torista löytää välillä hyvää tavaraa, mutta joskus se on työn ja tuskan takana. Monet myyjät eivät viitsi kirjoittaa tarpeeksi hyvin tuotteitaan kuvaavia esittelytekstejä. Jos itse etsin vaikka tietyn merkkistä CD-telinettä, niin joudun selaamaan kaikki ilmoitukset läpi, koska kukaan ei ole vaivautunut kirjoittamaan esim. merkkiä "Boneco" esittelytekstiinsä. Jos tiedot ovat kohdallaan, niin haku antaa tulokset heti ilman selailua, joka on usein niin rasittavaa ja aikaa vievää, että se on jätettävä kesken.

Jos mikään ei mene kaupaksi Torissa, niin kannattaa kokeilla Huuto.nettiä. Siellä homma toimii siinä mielessä paremmin, että vastapuolelle voi antaa palautetta. Torissa tosin on varauduttu epärehelliseen toimintaan paremmin, koska siellä huijausilmoitukset voidaan ilmoittaa ja asiaa aletaan oikeasti tutkimaan.

On myös sellaisia tuotteita, kuten keräilyharvinaisuuksia, joista suomalaiset eivät vain suostu maksamaan sitä hintaa, mikä niille kuuluu. Huuto.netissä on paljon ehdottelijoita, jotka olisivat valmiita maksamaan naurettavan vähän harvinaisuuksista. Ne kannattaa pistää suosiolla myyntiin eBayhyn. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yksi