Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juustokakun kiille ei hyydy!!

Vierailija
29.04.2015 |

Mulla tuolla kattilassa, ihan ohjeen mukaan tehty kiille ( ainakin omasta mielestä tein ohjeen mukaan :D) ja kiille on jo ihan viileää mutta se ei hyydy ollenkaan?!! On edelleen ihan litkua :( Missä vika? Voinko enää pelastaa sitä mitenkään? Osa raaka-aineista loppui joten en voi aloittaa alusta :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan oot odottanu hyytymistä?

Vierailija
2/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vähän liivatetta. Itse olen tehnyt liivateseoksen ja lisännyt sen esim. Pilttiin mistä yleensä teen kiilteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No laita se nyt siihen kakun päälle ja jääkaappiin hyytymään...

Vierailija
4/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:50"]Kauan oot odottanu hyytymistä?
[/quote]

Tunnin suunnilleen. Sekoittanut ja jäähdyttänyt. En siis ole vielä kaatanut kakun päälle sitä. Odottelen että se alkaisi paksuuntumaan mutta ei :( Ihan ohjeen mukaan laitoin nestettä sekä liivatetta!

Voiko kiillettä enää korjata? Jos esim kuumennan sen udestaan ja lisään liivatetta?

ap

Vierailija
5/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liota vaikka ruokalusikalliseen kuumaa vettä 1-2 liivatelehteä ja sekoita hyvin sinne sekaan. Jos liivatteet loppui niin unohda koko kiille, heitä kakun päälle suklaata, marjoja, keksin paloja.. Mitä vain.

Vierailija
6/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:54"]No laita se nyt siihen kakun päälle ja jääkaappiin hyytymään...
[/quote]

Ei voi kun se on ihan litkua! valuu kakun yli. Sen pitäisi olla vähän paksumpaa jo ennen kuin sen levittää kakun päälle!

ap

Vierailija
7/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai hyydytät sen kiilteen kakun päällä!

Vierailija
8/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"]Liota vaikka ruokalusikalliseen kuumaa vettä 1-2 liivatelehteä ja sekoita hyvin sinne sekaan. Jos liivatteet loppui niin unohda koko kiille, heitä kakun päälle suklaata, marjoja, keksin paloja.. Mitä vain.
[/quote]

Kiitti tästä! Teenpä näin. Ei se ainakaan vitummaksi voi enää tästä mennä :D

Vierailija
9/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat sen kakun irtopohjavuokaan ja laitat kiilteen siihen päälle.

Vierailija
10/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:56"]Tottakai hyydytät sen kiilteen kakun päällä!
[/quote]

http://www.kinuskikissa.fi/kuukauden-vinkki-juustokakun-kiille/

ap

Vierailija
11/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulle on käynyt kun mulle kerran.Ostin vääränlaista sokeria.Aivan identtinen purkki,pieni ero nimessä.Toinen oli tarkoitettu johonkin hillosysteemiin.Liivatteella saattaa onnistua korjata vahinko.Ite kipitin uudestaan kauppaan...

Vierailija
12/12 |
29.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:55"]

[quote author="Vierailija" time="29.04.2015 klo 20:54"]No laita se nyt siihen kakun päälle ja jääkaappiin hyytymään... [/quote] Ei voi kun se on ihan litkua! valuu kakun yli. Sen pitäisi olla vähän paksumpaa jo ennen kuin sen levittää kakun päälle! ap

[/quote]

Onko sun kakku irtopohjavuoassa? Mun vuoka on ainakin niin tiivis, ettei ole koskaan mitään valumia tullut, litkukiille vaan kakun päälle ja jääkaappiin hyytymään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi