Miten 1. seurustelusuhteesi syntyi? Minkä ikäinen olit?
Kommentit (45)
tinderissä tavattiin, mie olin 19 ja poikaystäväni 21. noin kuukaus tapailtiin, kunnes kysyin, et hei aletaanko seurustelemaan D:
tässä ollaan vieläkin 2v myöhemmin!
Olin 15. Kaveri ja hänen vanhempi poika- tai paremminkin miesystävänsä parittivat minut tämän miesystävän kaverille. Nämä miehet olivat vähän yli parikymppisiä.
Tää mies oli varakkaammasta perheestä ja aluksi minusta oli hienoa kun hänellä oli auto ja hän näytti mulle perheensä yrityksen tiloja, mutta aika nopeasti mua rupesi ällöttämään.
Aika moni on sen ensirakkauden kanssa yhdessä. En tarkoita mitään pahaa, mutta mieleen tulee: onko sitten mitään vertailukohdetta? Siis kummallakaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin melkein 17v ja seurustelu kesti 9kk kunnes mä kyllästyin tyyppiin. Tapasimme pikkupaikkakunnan keskustassa missä nuoret kokoontuvat ja ajelevat autoilla, mopoilla ja traktoreilla. Tuon seurustelun jälkeen seurustelin seuraavan kerran 19-vuotiaana.
Heh.
Niin? Et ole ilmeisesti ikinä käynyt maaseudulla?
Kutsuin 29-vuotiaana yhden 21-vuotiaista asiakkaistani viettämään aikaa yhdessä. Se oli epämääräistä ja jatkuu yhä kaksi vuotta myöhemmin sekavana.
Tutustuttiin rippileirillä 14- ja 15-vuotiaina ja seurusteltiin pari vuotta. Ero tuli kun poikaystävän perhe muutti ja välimatka oli liikaa.
20-vuotias olin. Tanssilavalla yksi muutaman vuoden vanhempi tanssitti ja myöhemmin ajoi perässäni tiettyyn paikkaan, jossa juteltiin (vei kyytiläisensä välillä koteihinsa). Seurasi myös pihalleni, näki missä asun. Soitti työpaikalleni. Siitä se oikeasti alkoi. Kesti lähes 3 vuotta.
Uusi poika ihastui minuun ja jahtasi koko kuudennen luokan kunnes vihdoin annoin periksi ja alettiin seurustella. Olin 12. Kolmisen vuotta yhdessä pyörittiin.
Naapurin pojan kanssa kehittyi pikkuhiljaa ystävyyden kautta seurustelusuhde. Yhdessä olemme olleet nyt noin 20 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Aika moni on sen ensirakkauden kanssa yhdessä. En tarkoita mitään pahaa, mutta mieleen tulee: onko sitten mitään vertailukohdetta? Siis kummallakaan?
Mitä pitäisi vertailla ja mihin?
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pojan kanssa kehittyi pikkuhiljaa ystävyyden kautta seurustelusuhde. Yhdessä olemme olleet nyt noin 20 vuotta.
Tapahtuuko tuollaista oikeasti?
20v olin ja ravintolassa tavattiin. Kuukauden kuluttua kihloihin, siitä puolen vuoden päästä naimisiin. Suhde kesti lähes 35v aina puolison kuolemaan saakka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti. Parisuhde voi syntyä hyvin monella tapaa. Osalla se syntyy jo hiekkalaatikolla, osalla ei koskaan ja kaikkea siltä väliltä.
Vierailija kirjoitti:
20v olin ja ravintolassa tavattiin. Kuukauden kuluttua kihloihin, siitä puolen vuoden päästä naimisiin. Suhde kesti lähes 35v aina puolison kuolemaan saakka.
Ja itse asiassa tänään tulee 38v tuosta tapaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietäisitpä vaan kuinka paljon. Tinder-maailmassa saa näköjään ihan väärän kuvan parisuhteiden muodostumisesta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ollenkaan ajattele kehittymistä ihmisenä ja miesten vertailua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temppari-lapsi näköjään tullut keskusteluun mukaan :D
Riparilla, kiehnättiin toisiamme kuin kissa kuumaa puuroa, lopulta poika kysyi aletaaks olee? Vastasin joo ja sit seukattiin ehkä kaksi viikkoa :D
Seuraava seurustelusuhde alkoi 17-vuotiaana jostain bileistä ja kesti muutaman kuukauden.
Parikymppisenä mulla oli eka pidempi, pari vuotta kestänyt suhde. Ja 27-vuotiaana tapasin miehen jonka kanssa menin naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun löytää kerralla sopivan, ei ole tarvetta vertailla. Ihmisenä kehittymiseen ei tarvita lukuisia mieskokemuksia.
t. eri
Kouludiscossa 16 vuotiaana. Olin kuljeskellut erään toisen pojan kanssa lähinnä siksi, että hän oli minusta kiinnostunut. Eräänä viikonloppuna olimme kouludiscossa ja silloin se iski, näin mitä kauneimman ja ihanimman poikaolennon tanssilattialla. Jotenkin siinä päädyin hänen kanssaan vaatenaulakkojen alle juttelemaan ja taidettiin pusutellakin. Hetken kuluttua kävin silloiselle seuralaiselleni kertomassa, että se tapailu loppuu siihen paikkaan. Jotain nahistelua discon ulkopuolella syntyi poikien välillä, mutta olin jo niin ihastunut, etten tajunnut kohdelleeni toista kurjasti.
Se oli seurustelua tämän uuden kanssa heti alusta alkaen, kesti 4 vuotta ja hyvät muistot jäi.