Miten 1. seurustelusuhteesi syntyi? Minkä ikäinen olit?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naapurin pojan kanssa kehittyi pikkuhiljaa ystävyyden kautta seurustelusuhde. Yhdessä olemme olleet nyt noin 20 vuotta.
Etkö ollenkaan ajattele kehittymistä ihmisenä ja miesten vertailua?
Ihmisenä kehittymistä ajattelen paljonkin. Lapset, parisuhteeseen panostaminen, opiskelu, etenemismahdollisuuksia tarjoava työ, fyysisestä ja henkisestä hyvinvoinnista huolehtiminen jne. Miehiä ei ole tarvetta vertailla, kun tuo oma on minulle se oikea.
t. sama
Olin 15, soitimme samalla treenikämpällä molemmat bändissä. Hänen bändinsä oli aika tunnettu ja on edelleen klassikko ulkomaita myöten, vaikka laulusolisti kuoli nuorena. Suhteemme loppui kun muutin pois ja tapasin ensirakkauteni, mutta juuri äskettäin löysin kirjeitä, joita tämä eka poikaystävä oli lähettänyt vielä kaksi vuotta eromme jälkeen. Olin täysin unohtanut, että hän oli kirjoitellut minulle. Ja jokainen kirje alkoi valituksella miksen ole vastannut tai tullut käymään, vaikka lupasin... Oikein ihania kirjeitä, kuinka kaunistun joka kuvassa ja muuta herttaista. Voi että!
Tuo poika tai mies (minua kahdeksan vuotta vanhempi) oli kyllä tosi hauska ja mukava tyyppi. Olen varma, että on edelleen, ei ihmisen luonne muutu. Todella pitkä ja tumma, komea mies, joten tuskin oli seurasta puutetta, vaikken minä ehtinytkään tapailla kaveripohjalta. Hyvät muistot jäi kaikista bändijutuista ja autoajeluista, kotona vanhemmillekin osasi mukavasti jutella tuo poika. On asunut pitkään ulkomailla kuulemma, joten en ole törmännyt häneen kertaakaan seurustelumme jälkeen. Muuta en hänestä tiedä (tämä tapahtui 80-luvulla), onko perhettä, mikä on hänen ammattinsa. Olen unohtanut mitä hän opiskeli.
Olin 18v ja tyttö 16v. Tavattiin alunperin discossa. Parisen vuotta meni on/off tyylisesti, kun jossain kohdattiin. Sitten alettiin seurustelemaan. Mentiin naimisiin ja saatiin lapsi. Oltiin yhdessä 13 vuotta kunnes kasvettiin erilleen eli nainen aloitti uuden suhteen selkäni takana ja odotti lasta toiselle miehelle jo harkinta-ajalla.
Olin 17 mies 24 tavattiin lukiossa (mies oli siis myös ihan oppilaana siellä). Minä tein aloitteen. Mies vähän aluksi epäröi ikäeromme takia, mutta alettiin sitten kuitenkin seurustelemaan. Suhdetta kesti ehkä n. 8kk. Ei oltu millään tavalla toisillemme sopivia. En oikein koskaan tuntenut oloani hyväksi miehen seurassa enkä osanut olla oma itseni.