Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menin ilman meikkiä kouluun yli 4 vuoteen

Vierailija
01.04.2015 |

Eikä se ollutkaan niin paha... Vois ottaa tavaksi, ainakin koeviikoilla. Että jos tulee ahdistus voi kokeen jälkeä lähteä äkkiä kotiin.
T. Pahasta aknesta kärsivä, lääkäri ensi viikolla

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa!

Vierailija
2/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö ??? Onko se meikkaus sitten niin paha asia ? Vai onko se jotenkin erityisen hienoa olla ilman meikkiä? Itse en tiedä kun olen koko elämäni kärsinyt tummista silmänalusista jotka saa peitettyä vaan meikkaamalla, ilman meikkiä näytän ihan syöpäpotilaalta ja todella sairaalta. Sama siis sina laittaa koko setti ripsareineen yms. Joten näytän aina aika huolitellulta muiden silmissä. Ilman meikkiä julkisella paikalla olin viimeksi vuonna 2003 kun kävin silmien laserleikkauksessa, edes lapseni synnytyksen jälkeisinä sairaalapäivinä en ollut ilman meikkiä koska vieraita ramppasi sairaalassa yhtenään. Tämä asia ei minua edes enää ihmeemmin vaivaa, tämmöinen on minun elämäni meikkien kanssa .

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"]Öö ??? Onko se meikkaus sitten niin paha asia ? Vai onko se jotenkin erityisen hienoa olla ilman meikkiä? Itse en tiedä kun olen koko elämäni kärsinyt tummista silmänalusista jotka saa peitettyä vaan meikkaamalla, ilman meikkiä näytän ihan syöpäpotilaalta ja todella sairaalta. Sama siis sina laittaa koko setti ripsareineen yms. Joten näytän aina aika huolitellulta muiden silmissä. Ilman meikkiä julkisella paikalla olin viimeksi vuonna 2003 kun kävin silmien laserleikkauksessa, edes lapseni synnytyksen jälkeisinä sairaalapäivinä en ollut ilman meikkiä koska vieraita ramppasi sairaalassa yhtenään. Tämä asia ei minua edes enää ihmeemmin vaivaa, tämmöinen on minun elämäni meikkien kanssa .
[/quote] Ei. Mä tykkään meikkauksesta. Mä tykkään leikkiä luomiväreillä ym. Kyse ei oo siitä, että on hienoa olla ilman meikkiä tai siitä, että meikkaaminen on riesa. Mulle itselleni se oli hebkilökohtainen saavutus. Siis se, että menin ilman meikkiä niinkin julkiseen paikkaan kuin koulu. Ap

Vierailija
4/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menin kerran vanhingossa. Meikkaan todella vähän, ripsiväriä ja peitettä silmänalusille. Unohdin ripsarin. Olen tosin miesvaltaisella alalla, enkä usko että ketään paljon kiinnostaa, vaikka olisin siellä minkä näköisenä.

Vierailija
5/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"]

Öö ??? Onko se meikkaus sitten niin paha asia ? Vai onko se jotenkin erityisen hienoa olla ilman meikkiä? 

[/quote]

Ei ole kyse hyvyydestä tai huonoudesta, itseluottamuksesta enemmän. Omasta rohkeudesta.

Vierailija
6/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhut koulusta ja koeviikoista mikä kuulostaa siltä että olet vielä yläkoulussa. Oletko siis alkanu meikkaamaan jo alakoulussa?

Vierailija
7/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:23"]Puhut koulusta ja koeviikoista mikä kuulostaa siltä että olet vielä yläkoulussa. Oletko siis alkanu meikkaamaan jo alakoulussa?
[/quote]

Lukiossakun on koeviikot :D

Vierailija
8/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:25"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:23"]Puhut koulusta ja koeviikoista mikä kuulostaa siltä että olet vielä yläkoulussa. Oletko siis alkanu meikkaamaan jo alakoulussa?
[/quote]

Lukiossakun on koeviikot :D
[/quote]

Lukiossakun?
Meinaatko äikänkin kirjoittaa?

Vierailija
9/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:11"]

Öö ??? Onko se meikkaus sitten niin paha asia ? Vai onko se jotenkin erityisen hienoa olla ilman meikkiä? Itse en tiedä kun olen koko elämäni kärsinyt tummista silmänalusista jotka saa peitettyä vaan meikkaamalla, ilman meikkiä näytän ihan syöpäpotilaalta ja todella sairaalta. Sama siis sina laittaa koko setti ripsareineen yms. Joten näytän aina aika huolitellulta muiden silmissä. Ilman meikkiä julkisella paikalla olin viimeksi vuonna 2003 kun kävin silmien laserleikkauksessa, edes lapseni synnytyksen jälkeisinä sairaalapäivinä en ollut ilman meikkiä koska vieraita ramppasi sairaalassa yhtenään. Tämä asia ei minua edes enää ihmeemmin vaivaa, tämmöinen on minun elämäni meikkien kanssa .

[/quote]

Musta on eri asia peittää esimerkiksi tosi mustia silmän aluksia, couperosaa tai ihottumaa kun meikata ilman noita ongelmia. Meikkivoiteen käyttä normaalisti on musta älytöntä ja ihokin voisi paremmin ilman. Akne voi parantua, ihon punaisuus lähteä kun lopettaa meikkivoiteen käytön. Musta vaaleatkin ripset on kauniit vaikka itselläni on tummat kulmat ja ripset. Enkä pidä pahana ripsiväriä tai kulmaväriä jos kokee niin itsensä paremmaksi. Kajaalit ja luomivärit ja paksut tekoripset, paksu meikkikerros ja huulipunat taas ihmetyttää normaalikäytössä. Se pakkelihan näkyy kauas ja naama näyttää monella maalatulta. 

Vierailija
10/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin haluan, että naamani näyttää maalatulta :) Naturelli naamani on kuvottavan ruma.

Vierailija
11/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:28"]

Musta on eri asia peittää esimerkiksi tosi mustia silmän aluksia, couperosaa tai ihottumaa kun meikata ilman noita ongelmia. Meikkivoiteen käyttä normaalisti on musta älytöntä ja ihokin voisi paremmin ilman. Akne voi parantua, ihon punaisuus lähteä kun lopettaa meikkivoiteen käytön. Musta vaaleatkin ripset on kauniit vaikka itselläni on tummat kulmat ja ripset. Enkä pidä pahana ripsiväriä tai kulmaväriä jos kokee niin itsensä paremmaksi. Kajaalit ja luomivärit ja paksut tekoripset, paksu meikkikerros ja huulipunat taas ihmetyttää normaalikäytössä. Se pakkelihan näkyy kauas ja naama näyttää monella maalatulta. 

[/quote]

Mulla on herkkä iho, jota meikkivoide suojaa. Varsinkin nyt tuulisilla välikausikeleillä. Muuten ihoni on siis erittäin hyväkuntoinen, mutta punoittaa ja ärtyy jos menen meikittä ulos. Että ei "pakkelin" pois jättö automaattisesti ihon kuntoa paranna.

Vierailija
12/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut hei hyvä, jos susta tulee sitten ensi viikolla lääkäri.

Vierailija
13/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole koskaan meikannut, ikää nyt 40 v. Pari kertaa teininä koetin isosiskon meikkejä, mutta tuntui kuin iho ei olisi hengittänyt lainkaan ja seuraavana päivänä naama oli ihan läiskikäs ja kirjava.

Olen monta kertaa ajatellut katsellessani muita naisia, että meikitön naama olisi paljon kauniimpi kuin huonosti laitettu meikki. Jos ihosta huomaa, että siinä on meikkiä, sitä on sillon liikaa. Varsinkin ripsiväri on joillekin tosi vaikea laittaa, se on sellaisina kökköinä niissä ripsissä. Paakkuripset on kauheat.

Vierailija
14/14 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siistimpi meikillä mut iho kärsii. Ei vaan jaksa sitä paikkailua ja hoitamista. Joten enimmän aikaa ihmiset saa kärsiä tästä rumasta meikittömästä naamasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme