Olen kuvottavan vastenmielinen, tyhmä, surkea kelvoton luuseri
- josta ei ole ikinä mihinkään. En voi ikinä kelvata mihinkään töihin. Joka paikassa missä olen ikinä ollut mua on haukuttu vastenmielisyydestä ja tyhmyydestä ja kelvottomuudesta.
Tappaisitko itsesi jos olisit minä? Ihmiset on sitä mieltä että mun pitäisi niin tehdä kun oon niin kuvottava ja tyhmä luuseri.
Kommentit (10)
En tappaisi itseäni missään tilanteessa. Sinullakin on varmasti läheisiä. Kuolema ja varsinkin itsemurha vaikuttaa paljon heihin.
Kun kasvat muutaman vuoden niin ymmärrät jo vähän laajemmin maailmaa ja ajatuskantasi muuttuu.
Mä en tekisi niin. Ihminen voi aina kehittyä ja oppia uutta. Palautteesta voi ottaa onkeensa ja koettaa parantaa seuraavalla kerralla. Sitä paitsi se vasta tyhmää olisi jos pelkästään muiden ihmisten mielipiteiden mukaan tekisi omat ratkaisut.
Ei ap; olet upea, fiksu, kyvykäs ja ihana. :) Älä ole noin ankara.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:54"]
Kun kasvat muutaman vuoden niin ymmärrät jo vähän laajemmin maailmaa ja ajatuskantasi muuttuu.
[/quote]
Mä olen jo kasvanut mutta kun muut ihmiset ei kasva varmaan muutamissa vuosikymmenissäkään ja tunkevat aina vaan tuota mun kelvottomuuttani päin mun naamaani. En mä voi ikinä mihinkään töihin kelvata.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]
[/quote]
Niin olenkin mutta kun muut ihmiset vihaa ja halveksii mua ja mä en jaksa sitä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:59"]
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:56"]
[/quote]
Niin olenkin mutta kun muut ihmiset vihaa ja halveksii mua ja mä en jaksa sitä.
[/quote]
Fuck da shit mitä ne muut sanoo. Sinun elämäsi, jos muilla on ongelma niin se on niiden korvien välissä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:44"]
- josta ei ole ikinä mihinkään. En voi ikinä kelvata mihinkään töihin. Joka paikassa missä olen ikinä ollut mua on haukuttu vastenmielisyydestä ja tyhmyydestä ja kelvottomuudesta.
Tappaisitko itsesi jos olisit minä? Ihmiset on sitä mieltä että mun pitäisi niin tehdä kun oon niin kuvottava ja tyhmä luuseri.
[/quote]
Ihminen tuppaa olemaan juuri sitä mitä itsestään ajattelee ja itsestään tuntee! Itsesääli on täsmälleen sama asia kuin itseriittoisuus! Itsesäälissä ihminen pyrkii aivan samalla tavalla kääntämään kaikkien ihmisten huomion itseensä. Keino on erilainen kuin itseriittoisuudessa, mekanismi on sama.
Olit sitten mitä tahansa niin hyvin itsekeskeinen yksilö olet 100% varmuudella. Kuvottavaa toimintaa.
Mies 77
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Ihminen tuppaa olemaan juuri sitä mitä itsestään ajattelee ja itsestään tuntee! Itsesääli on täsmälleen sama asia kuin itseriittoisuus! Itsesäälissä ihminen pyrkii aivan samalla tavalla kääntämään kaikkien ihmisten huomion itseensä. Keino on erilainen kuin itseriittoisuudessa, mekanismi on sama.
Olit sitten mitä tahansa niin hyvin itsekeskeinen yksilö olet 100% varmuudella. Kuvottavaa toimintaa.
Mies 77
[/quote]
Tuon ikäisellä pitäis oikeasti olla henkistä kapasiteettia sen verran ettei ole tarvetta solvata ahdistuneita ihmisiä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 11:09"]
[/quote]
Mies 77
[/quote]
Olet erittäin lapsellinen noin vanhaksi mieheksi. En mä käännä muiden huomiota itseeni, muut tekevät niin tahtomattani, ja äärimmäisen negatiivisella ja ahdistavalla tavalla.