Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä vanhasta kouluruoasta pidät? Minä näin yllättäen kanaviillokkia kaupassa ja ostin sen silkasta hämmästyksestä

Vierailija
20.12.2021 |

Oli se edelleenkin ihan hyvää.

Mitä kouluruokaa sinä ostaisit kaupasta?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilliliha,kanaviillokki,makaronivelli. Klimppistä pinaattikeittoa vihasin,en syö sitä edelleenkään.

Vierailija
22/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kanaviillokki oli minunkin lemppareitani koulussa. Lisäksi tykkäsin mantelikalasta, pinaattikeitosta ja tillilihasta. Kaipaan myös sitä punakaalista tehtyä oheissilppua, jossa oli mukana joitakin marjoja ja muuta. En ole missään muualla saanut sitä.

Lukioon asti kouluruoat olivat tosi hyviä, sen jälkeen laatu heikkeni ja tuli juuri niitä kumiperunoita yms. Huvittavaa sinänsä, koska kävin peruskouluni pahimpaan lama-aikaan, joten olisi voinut ajatella asian menevän toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kanaviillokki oli minunkin lemppareitani koulussa. Lisäksi tykkäsin mantelikalasta, pinaattikeitosta ja tillilihasta. Kaipaan myös sitä punakaalista tehtyä oheissilppua, jossa oli mukana joitakin marjoja ja muuta. En ole missään muualla saanut sitä.

Lukioon asti kouluruoat olivat tosi hyviä, sen jälkeen laatu heikkeni ja tuli juuri niitä kumiperunoita yms. Huvittavaa sinänsä, koska kävin peruskouluni pahimpaan lama-aikaan, joten olisi voinut ajatella asian menevän toisinpäin.

Saahan sitä punakaali-puolukkasilppua koska vaan kun itse tekee.

Vierailija
24/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkäsin koulun puuro-mehukeittopäivistä, pinaattikeitosta, kaalilaatikosta, lasagnesta, italianpadasta, lihapullista, pinaattiletuista ja porkkanaletuista. Ihan oikealla omalla rahalla en noita kuitenkaan ostaisi.

Vierailija
25/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksun veripaltun siivun valkokastikkeella ostaisin.

Minä olen mustamakkaraseudulta, mutta sitä ei ollut kansakoulussa. Oppikoulussa kyllä oli. Verilättyjä oli niin kansa- kuin oppikoulussakin. Veripalttua ei ollut koskaan ja muutenkin se oli tuttu vain Vaahteramäen Eemelistä.

Vierailija
26/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikkiruokainen ja tykkäsin myös kaikesta kouluruuasta. Olin myös koulukiusattu, jostain syystä ruokalassa kiusattiin harva se päivä. Sen takia vieläkin, jos kuljen esim jonkun koulun/päiväkodin ohi, josta tulee ruuan tuoksu, minulle tulee paha olo.

Vierailija
27/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paksun veripaltun siivun valkokastikkeella ostaisin.

Tää on ainut mitä mäkin kaipaan.

Vierailija
28/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jauhemaksapihvit ja veriletut oli mun suosikkeja. Runsaalla puolukkahillolla. 

Vierailija
29/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki ap:lle ja muille jotka kaipaa kanaviillokkia. K-ruoka resepteissä on nopea, helppo ja hyvä ohje.

Vierailija
30/30 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teen "kanaviillokkia" broilerinkoivista, eli en varmaankaan kanaviillokkia ostaisi, mut se oli mun lemppari koulussa. En usko että niin hyvää viillokkia olis kaupassa kuin oli meidän koulussa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi neljä