En saa varattua lapselleni rokotusaikaa moneen viikkoon. Voinko siirtää hänelle oman aikani?
Kommentit (25)
Kyllä se nyt vaan on niin, että täysi-ikäinen hoitaa nämä asiat itse.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se nyt vaan on niin, että täysi-ikäinen hoitaa nämä asiat itse.
HÄN ON PARHAILLAAN ETÄTENTISSÄ. HUOMENNA MYÖS KOKO PÄIVÄN TENTISSÄ.
SITÄPAITSI EI HÄN PYSTY SITÄ MINUN AIKAANI SIIRTELEMÄÄN.
Eikä se mitään auta, vaikka hän sitä ajanvarausta selaisi, kun ei vapaita aikoja ole enää sen kummemmin kuin minunkaan katsomana.
ap
Olin varannut ajan tammikuun puolen välin aikoihin, aikaisempia ei ollut. Sain vihjeen, että kannattaa useita kertoja päivässa katsoa nettiajanvarausta uudelleen, yksittäiset peruutusajat tulevat myös sinne.
Noin kymmenisen kertaa kirjauduttuani sain peruutusajan varattua paria viikkoa aikaisemmaksi.
Toisen puolesta varatessa tarvitset hänen pankkitunnuksensa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuohan olisi sama asia kun alkaisi myymään omia aikoja muille ja tekemään sillä rahaa
En minä sieltä ole saanut kuin yhden ajan. Sen jälkeen ajanvaraus meni tukkoon.
Jos lapselle voi siirtää tämän ajan, varaisin vain itselleni uuden sinne helmikuulle.
ap
Kuulostaisi ihan hyvältä ajatukselta noin teidän kohdalla, mutta ei varmaankaan onnistu. Minkä ikäinen lapsesi on?
19 ja hänelle annettiin se kakkonen nopeutetusti joten hänellä on siitä jo kohta se 6 kuukautta.
ap
Lapsesi on siis aikuinen jolla on velvoite hoitaa omat asiat vaikka kuinka äitinä haluaisit tehdä kaiken hänen puolesta
Omituiset ja kalseat perhesuhteet, jos läheisiään ei saa auttaa, vaikka olisikin täysi-ikäinen.
Blaablaa. Ei hän ainakaan sitä minun rokotustani siirtää, höntti.