Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko laihtuu kuukauden Nutrilett-täysdieetillä?

Vierailija
01.04.2015 |

Alkupaino 82kg, pituutta 168cm.

Veikkauksia, kokemuksia?

Kommentit (111)

Vierailija
41/111 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin viisi pakettia niitä tarjouspirtelöitä :)

Vierailija
42/111 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2015 klo 09:46"]Kiitos vinkistä. 5pkt tilattu just.
[/quote]

Mä tilasin 10 :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/111 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh. Mä mietin liian pitkään. En tilannut eilen ja nyt olisin mennyt ostamaan noita halpoja, mutta olikin myyty jo.

Paljonko te niitä siis ostitte? 

Vierailija
44/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 19:55"]

Ai sori kahdessa vuodessa.

[/quote]

Silti, 80 kiloa kahdessa vuodessa on aivan tajuton määrä. Lähes kilo viikossa lihomista. Sinun on pitänyt syödä 770kcal ylimääräistä kulutukseen nähden joka ikinen päivä kahden vuoden ajan, jotta olet lihonut 80 kiloa. Se on todella paljon. Siis ylimääräistä! Jos olet lihonut 80 kiloa, olet väkisinkin painanut yli 100 kiloa toisen vuoden lopussa, vaikka olisit ollut anorektinen. Perusaineenvaihduntasi olisi ollut sen verran korkea, että sinun on todella pitänyt syömällä syödä, että olet saanut noin paljon kiloja lihottua.

Toivon, että olet saanut apua syömishäiriöösi. 

Vierailija
45/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei mä nyt innostui tästä. Siis voinko ostaa vaan prismasta noita nutrilet tuotteita? Montako voin syödä päivässä?

Vierailija
46/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaisiko joku täällä sanoa, miksi mulle tulee huono olo Nutrilett-juomasta? Ostin 3 kpl suklaanmakuista juomaa ja joka kerta sama reaktio.

Vierailija
47/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:06"]

Hei mä nyt innostui tästä. Siis voinko ostaa vaan prismasta noita nutrilet tuotteita? Montako voin syödä päivässä?

[/quote]

Prismasta voi hyvin ostaa, 15 pussin paketti maksaa vajaa 20 euroa. Tokmannilla ja Tarjoustaloissa myydään isompia pakkauksia eli 25 pussia saa vajaalla 20 eurolla. Makuja on monia, mutta suklaa taitaa olla varmin valinta, ainakin itseäni muut maut yököttävät. Kannattaa ostaa samalla se sekotin, miss juoman saa nopeasti sekoitettua. Ohjeessa taitaa lukea, että vettä sekoitetaan 3 dl jauhopussia kohde, mutta itse sekoitan 4,5 dl vettä, maistuu mielestäni paremmalta. Pusseja otetaan 5 kpl päivässä, itse olen ajoittanut 3 tunnin välein, niin pitää paremmin nälkää eli kello 9, 12, 15, 18 ja klo 21. Ensimmäiset päivät ovat vaikeimmat, mutta sen jälkeen hellittää.

Vierailija
48/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:06"]

[/quote]

Kyllä, saa Prismasta, S-Marketistakin ja tietenkin apteekeista. VLCD on lääkäreiden suosittelema erittäin vähäkalorinen dieetti, jolla paino putoaa turvallisesti ja varmasti. Jos siis olisi sairaalassa pakkodieetillä, käyttäisit juuri noita marketeista saatavia Nutrilett/Naturdiet-valmisteita.

Nutriletilla, Naturdietillä ja FIT+ Feelgood-valmisteilla (on muitakin) saa päivän aikana kaikki tarvittavat vitamiinit ja hivenaineet, mutta vain 500-600kcal. Näläntunne häviää parissa päivässä, kun elimistö menee ketoosiin. Sopii siis sellaisille henkilöille, jotka pystyvät tiukkaan kuriin tai vaihtoehtoisesti noilla voi korvata osan päivän aterioista. Jälkimmäisessä vaihtoehdossa laihtuminen ei tietenkään ole niin nopeaa.

Olen ollut syömishäiriöklinikalla hoidettavana BED-syömishäiriön takia. Aloitin säännöllisen syömisen harjoittelun noilla, eli pakotin itseni syömään säännöllisesti viidesti päivässä. Kuukauden päästä aloin korvata noita pusseja terveellisillä vaihtoehdoilla ja ujutin ruokailuhetkiin terveellisiä vaihtoehtoja. Vaihdoin pussin banaaniin, vaihdoin lounaspussin vähäkaloriseen lounaaseen jne. Lopulta lopetin pussien käytön ja jatkoin terveellisellä ruokavaliolla.

Alkupaino syömishäiriöklinikalla oli noin 110kcal. Paino on pysynyt nyt kahden vuoden tasapainoilun aikana aika samassa, 55-60 kilossa. Olen 168-senttinen. Välillä tulee edelleen syötyä holtittomasti, esimerkiksi stressitilanteissa tai juhlissa (joulu erityisesti), mutta palaan normaaliruokavalioon ja paino pysyy tuossa 55-60 kilossa.

Tämä ei missään nimessä sovi kaikille, mutta minulle se oli alkusysäys normaaliin ja terveeseen elämään.

Vierailija
49/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen todella hyvässä alennuksessa 1.5.2015 vanhaksi meneviä Naturdietin minttusuklaapirtelöitä Hyvinvoinnin Tavaratalossa. Ostin tuolta kuukauden satsin, tuli siis todella edulliseksi. 60+ pakkausta jäljellä, oli yli 120, kun ostin toissapäivänä.

Sattuikin olemaan mun lempimaku, olen kokeillut varmaan kaikkia VLCD-valmisteita :)

ap

Vierailija
50/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:07"]Osaisiko joku täällä sanoa, miksi mulle tulee huono olo Nutrilett-juomasta? Ostin 3 kpl suklaanmakuista juomaa ja joka kerta sama reaktio.

[/quote]
Sun elimistö sanoo: "Ei kiitos tätä".

Vierailija
51/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi mä aloitan tän maanantaina (koska sunnuntaina käyn syömäs porukoilla sienirisottoa).
Mä en haluu olla enää läski. Jos tol sais painoo putoo niin ois moni asia helpommin.
T. Se joka kysy prismasta

Vierailija
52/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:42"]

Ei vitsi mä aloitan tän maanantaina (koska sunnuntaina käyn syömäs porukoilla sienirisottoa). Mä en haluu olla enää läski. Jos tol sais painoo putoo niin ois moni asia helpommin. T. Se joka kysy prismasta

[/quote]

Hyvä hyvä. Mä ajattelin aloittaa blogin, sen verran pitkään tämä ihmiskoe kuitenkin kestää. Sieltä voi sitten seurata etenemistä, jos saan sen blogin aikaiseksi. Tsemppiä sulle! Mä yritän olla menemättä vanhemmilleni sunnuntaina syömään :)

ap

Vierailija
53/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:47"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 22:42"]

Ei vitsi mä aloitan tän maanantaina (koska sunnuntaina käyn syömäs porukoilla sienirisottoa). Mä en haluu olla enää läski. Jos tol sais painoo putoo niin ois moni asia helpommin. T. Se joka kysy prismasta

[/quote]

Hyvä hyvä. Mä ajattelin aloittaa blogin, sen verran pitkään tämä ihmiskoe kuitenkin kestää. Sieltä voi sitten seurata etenemistä, jos saan sen blogin aikaiseksi. Tsemppiä sulle! Mä yritän olla menemättä vanhemmilleni sunnuntaina syömään :)

ap
[/quote]

Ois kiva saada tänne blogin nimi :). Mietin voinko syödä kuitenkin porkkanoita jos nutraan. Kun niitä olen nyt opetellut napostelemaan sipsin siasta

Vierailija
54/111 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 5pkt. Tosiaan vuoden alusta ruokia tarkkailemalla -11,5kg ja nyt kaipaan lisäboostia laihdutukseen. Olen aiemminkin käyttänyt näitä töissä ruoan korvikkeena silloin,kun on ollut niin kiire ettei ole syömään joutanut. Nyt ensi viikko nutraillen ja sen jälkeen viikoksi lomareissuille. Sitten taas nutraillaan.

Vierailija
55/111 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä muualta noita saa tilattua? En kehtaa ostaa kaupasta.

Vierailija
56/111 |
05.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleen aloituksiani poistetaan. En käsitä.

4,4 kiloa pudonnut tähän mennessä.

ap

Vierailija
57/111 |
06.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut kahvin mustana. Itse en jaksa liikkua ainakaan ekoilla viikoilla.

Vierailija
58/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

10-15kg.

Vierailija
59/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdut 10 kiloa, joista saat kolmessa kuukaudessa takaisin 12, kun idioottidieetti on vihdoinkin ohi.

Vierailija
60/111 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:13"]

10-15kg.

[/quote]

Riittää. Tilasin just kuukauden pussit.

ap

Ketju on lukittu.