Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset nauravat kasvoilleni, mutta en tiedä miksi. Mikä avuksi?

Vierailija
01.04.2015 |

Kukaan ei pysty katsomaan mua nauramatta. Vituttaa katella niitä pidätettyjä nauruja. Naiset ja miehet, päivänkodin tädit, huoltomies, siivooja, pomo, aulaemäntä, kampaaja, kaverien vanhemmat.. Kaikki ovat nauruun purskahtamaisillaan kun katsovat mua. Joutuvat usein kääntämään kasvonsa pois että saisivat naurukohtauksen menemään ohi. Se on sietämätöntä. 

Jos tunnistatte tästä itsenne, niin kertokaa ihmeessä mikä ulkonäössäni on vikana? Hiukset? Silmälasit? Itse en näe sitä samaa huvittavuutta peilistä, enkä valokuvista. Mutta jotain olisi tehtävä sillä sydämeeni sattuu joka kerran kun huomaan teidän naurunne. 

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen jolla viikset?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva yllätys :3

Vierailija
4/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo viiksiä, eikä mitään poikkeavaa. Rumana minua on aina pidetty, mutta tämä nauraminen on nyt uutta. Ettei kukaan pysty katsomaan nauramatta. Ja tämä koskee ihan kaiken ikäisiä, nuoria, keski-ikäisiä ja vanhoja, miehiä sekä naisia. 

Satuttaa vaan ihan uskomattoman paljon. Kun en käsitä mikä voi naurattaa.

Vierailija
5/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten meikkaat? Siinä voi olla selitys. Ainoa syy joka saa minut tahattomasti nauramaan, voisi olla kamala meikkaustyyli, esim. luonnottomiksi piirretyt kulmakarvat tai jokin keinotekoisen näköinen uskomaton kampaus. 

Jos näistä ei ole kyse, olisiko ketään läheistä ihmistä jolta voisit kysyä asiasta? En oikein jaksa uskoa, että  kukaan ihminen on niin naurettavan näköinen että ihmiset pidättelevät nauruaan. Ainakaan kyse ei ole mistään epämiellyttävästä, koska silloin ihmiset kääntäisivät katseensa kauhistuneina pois.

Ja oletko ihan varma, että tulkitset oikein ihmisten reaktioita? Osa ihmisistä nimittäin tekee niin.

Vierailija
6/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa sinä olet hauskan näköinen?

Vierailija
7/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No selvästi olen hauskan näköinen, se on huomattu. Meikkaan aika neutraalisti, kulmakarvatkin ovat luonnollisen näköiset. :-) Hiukset nyt on mitä on, ohuet suomalaiset. 

Ehkäpä nenäni yhdistettynä silmälaseihin saa kasvoni näyttämään vappunaamarilta. 

Vierailija
8/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva kuulla minkänäköisille ihmisille te nauratte? Ehkä saisin siitä jotakin vihjettä.

Vierailija
9/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti olisit todella ruma niin en usko että kukaan kehtaisi nauraa, eikös se enemminkin herättäisi sääliä?

Vierailija
10/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hymyilee sulle, ei naura! :) Sulla on vaan ihan ylihuono itsetunto ulkonäöstäsi ja oletat hymynkin olevan kettuilua. Hymyile niille rohkeasti takaisin!

Vierailija
11/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:32"]

Ne hymyilee sulle, ei naura! :) Sulla on vaan ihan ylihuono itsetunto ulkonäöstäsi ja oletat hymynkin olevan kettuilua. Hymyile niille rohkeasti takaisin!

[/quote]

Ei, eivät hymyile, vaan nauravat. Tilanteet ovat sellaisia, että ihmiset eivät pysty katsomaan minuun päin, vaan näyttävät purskahtavan nauruun ja kääntävät kasvonsa pois. Tai sitten pää punaisena pidättävät naurua ja katsovat ohitseni samalla kun puhuvat minulle. 

Kyllä nämä ovat ihan selkeitä tilanteita, eikä tulkinnan varaa ole.

Vierailija
12/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikein usko, taitaa olla aprillijuttu. Olen 51-vuotias, enkä ole koskaan elämäni aikana tavannut tai edes kuullut ihmisestä, jonka naama saisi kaikki katsojat nauramaan. Ei sellaista olekaan.

Vierailija
13/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten 11 toteaa, en ikinä neura kenellekään, enkä ole nähnyt kenenkään muunkan nauravan. Hymyilen kyllä ja jos sulla on tosi huono itsetunto, saata kuvitella ystävällisyyttä vittuiluksi.

Vierailija
14/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa. Sinun pitää kysyä niiltä naurajilta.

Vierailija
15/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vaan tuskani lisäämisestä. Nyt tiedän miltä lapsesta tuntuu kun kukaan ei usko että kiusataan. "ne pojat vaan tykkää susta, siksi ne haukkuu ja tönii". Just näin. 

Mikä siinä on niin vaikea uskoa että tällaista tapahtuu? 

Vierailija
16/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:34"]

[/quote]

Ei, eivät hymyile, vaan nauravat. Tilanteet ovat sellaisia, että ihmiset eivät pysty katsomaan minuun päin, vaan näyttävät purskahtavan nauruun ja kääntävät kasvonsa pois. Tai sitten pää punaisena pidättävät naurua ja katsovat ohitseni samalla kun puhuvat minulle. 

[/quote]

Suomessa ei ole tapana katso pitkään silmiin, siksi kääntävät katseensa pois.  En millään usko että päät  punaisena pidättäisivät hohotusta. Olen ihan varma että ylitulkitset. :) Vai onko joku joskus purskahtanut ihan ääneen nauramaan sinut nähdessään? Ei sellainen hillitön naurunpidättely voisi aina onnistua!

Vierailija
17/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:36"]

Vaikea sanoa. Sinun pitää kysyä niiltä naurajilta.

[/quote]

Näin olen suunnittelut, mutta ikinä ei rohkeus riitä. En tiedä miten saisin napakasti kysyttyä, ilman että nolaan itseäni.

Vierailija
18/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei oo vielä tullu ihmistä vastaan jolle nauraisin päin naamaa :O on varmasti nyt joku muu selitys tuolle!
Tai onko uudenmalliset lasit? Sanoit että tämä naureskelu on vasta alkanut?

Vierailija
19/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:38"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 10:34"]

[/quote]

[/quote]

Suomessa ei ole tapana katso pitkään silmiin, siksi kääntävät katseensa pois.  En millään usko että päät  punaisena pidättäisivät hohotusta. Olen ihan varma että ylitulkitset. :) Vai onko joku joskus purskahtanut ihan ääneen nauramaan sinut nähdessään? Ei sellainen hillitön naurunpidättely voisi aina onnistua!

[/quote]

Mutta kun en ylitulkitse. Koetapa uskoa se.

Vierailija
20/76 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi ei :'( tuntuu pahalta sun puolesta!
mitä jos kokeilisit kerran kerakäytyöpiilareita? että tuleeko sama reaktio.
minäkin näytän vappunaamarilta isosankaisten silmälasien kanssa. nykyään enomista laseja vain piilolinssit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän seitsemän