Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei mennyt aprillipila putkeen...

Vierailija
01.04.2015 |

nonni. Päätin sitten eilisen vinkin avulla pilailla siippani kanssa. Asettelin raakoja makaroneja wc pöntön renkaan alle ja jäin odottelemaan milloinka se ukko päättää mennä kakkoselle. 

No, enpäs huomannut kun hetken päästä 6 vuotias ukkoni tytär heräsi ja meni vessaan. Sieltähän kuului ratina ja heti kauhea huuto! Ukko ryntäs vessaan ja minä pitelin naurua ja selitin tilanteen. Nauruhan siitä meillä molemmilla pääsi, tyttö sen sijaan ilmoitti inhoavansa aprillipäivää...

Vinkkejä vastaanotetaan uudelle pilalle! Jotain saman tyylistä, ei näitä perus "olen raskaana!", "pihalla on elefantti!"

Kiitos!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei aprill tarkoita asunnon ansoittamista, vaan pitää saada joku uskomaan hullua asia. Eli jo suunnitelma meni pieleen.

Vierailija
2/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 07:09"]nonni. Päätin sitten eilisen vinkin avulla pilailla siippani kanssa. Asettelin raakoja makaroneja wc pöntön renkaan alle ja jäin odottelemaan milloinka se ukko päättää mennä kakkoselle. 

No, enpäs huomannut kun hetken päästä 6 vuotias ukkoni tytär heräsi ja meni vessaan. Sieltähän kuului ratina ja heti kauhea huuto! Ukko ryntäs vessaan ja minä pitelin naurua ja selitin tilanteen. Nauruhan siitä meillä molemmilla pääsi, tyttö sen sijaan ilmoitti inhoavansa aprillipäivää...

Vinkkejä vastaanotetaan uudelle pilalle! Jotain saman tyylistä, ei näitä perus "olen raskaana!", "pihalla on elefantti!"

Kiitos!
[/quote]Oletko työtön ? Näyttää olevan lapsellisiin leikkeihin aikaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raakoja makaroneja renkaan alle??? En ymmärrä, olisko pitänyt olla hauska juttu? No, en kyllä myöskään käytä miehestäni sanaa "ukko"...

Vierailija
4/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh, musta toi on hyvä ! Mies joskus teki mulle, heräsin ainaki kunnolla ku aamupissalle istu.

Vierailija
5/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mitä tosikkoja täällä liikkuu. Hitto ap, vietät aprillipäivää väärin, vou että XD

Vierailija
6/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiks sun mies ylensä nosta pytyn renkulaa ylös kun käy pissalla? Vai suoraako juokse sontimaan herättyään?

Vierailija
7/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:01"]

Eiks sun mies ylensä nosta pytyn renkulaa ylös kun käy pissalla? Vai suoraako juokse sontimaan herättyään?

[/quote]

Täälläkin on moni kertonut, että miehensä käy istualtaan pissalla kotona. Itse käyn aina, vain huotoasemilla/baarissa jne. vastaavissa käyn seisaaltaan...M30

Vierailija
8/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:06"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:01"]

[/quote]

Täälläkin on moni kertonut, että miehensä käy istualtaan pissalla kotona. Itse käyn aina, vain huotoasemilla/baarissa jne. vastaavissa käyn seisaaltaan...M30
[/quote]

Voi nyt on kyllä tämä mielenkiintoinen keskustelu mennyt multa ihan sivusuun! :)

Vierailija
9/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:06"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 08:01"]

[/quote]

[/quote]

Kyllä, itse käyn heti aamulla paskalla, niin ei tarvite työaikana suolta tyhjentää.

Ja kyllä, kotona käyn istumapissalla, niin ei tule vahingossakaan ylimääräisiä roiskeita. Välillä näkee aika kamalia pöntön reunuksia ja seinä, kun virtsa on vähän karkaillut.

Vierailija
10/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies teki kuukausi sitten tuon mulle. Pidin loppupäivän mykkäkoulua. Nyt naurattaa. :D

Vierailija
11/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies sitä rengasta nosta vaikka seisten pissaakin. Se osaa tähdätä, on se pöntön reikä sen verran iso että lähietäisyydeltä pitääkin osata.

Takaisin aiheeseen, en kyllä ymmärrä mitä noiden raakojen makaronien tulis siellä renkaan alla tehdä. Kerran huvikseni koitin ja petyin, istuin siihen renkaalle ja tuntui vaan kuin se rengas olis jotenkin huonosti asennettu (epätasainen), ei muuta. Höh.

Vierailija
12/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole työtön, itseasiassa tulin käymään töissä tekemässä paperihommia ennen kuin jään kahden viikon ylityövapaalle. Että se siitä.

Aprillipäivä on meillä ollut ennemminkin jäynien tekemistä, kuin huijaamista. Tosin työntekijä sai minut äsken totaaliseen paniikkiin, kun tuli kertomaan että pukuhuoneen lattialla on kuollut hiiri! Tietävät just kuinka paljon inhoan hiiriä sen lisäksi että kyseessä on ruokakauppa ja hiiri pukuhuoneessa ei olisi mikään kovinkaan hyvä juttu!

Mieheni pissaa seisaltaan. Kyse oli kakkosesta. Meilläpäin se tarkoittaa paskalla käyntiä.

No, jatkan työntekoa ja koitan keksiä uuden jäynän :)

Vierailija
13/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap siis tuo 14. Ja kysymykseen juokseeko mieheni suoraan herättyään sontimaan, en nyt nähnyt tarpeelliseksi kertoa mieheni/ukkoni/miesystäväni/kihlattuni aamurutiineja. Joka tapauksessa, tässä ne tulee:

Herätys 6:00
Pissalla käynti
Koira ulos
Kahvi
Tupakka
Paska
Suihku
Lähtö

Ap

Vierailija
14/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:19"]Ap siis tuo 14. Ja kysymykseen juokseeko mieheni suoraan herättyään sontimaan, en nyt nähnyt tarpeelliseksi kertoa mieheni/ukkoni/miesystäväni/kihlattuni aamurutiineja. Joka tapauksessa, tässä ne tulee:

Herätys 6:00
Pissalla käynti
Koira ulos
Kahvi
Tupakka
Paska
Suihku
Lähtö

Ap

[/quote]

Eihän sontiminen ollut pointti, vaan nostaako pytyn kannen ylös kun pissaa? Jos nostaa niin pila epäonnistuu..

Vierailija
15/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:19"]Ap siis tuo 14. Ja kysymykseen juokseeko mieheni suoraan herättyään sontimaan, en nyt nähnyt tarpeelliseksi kertoa mieheni/ukkoni/miesystäväni/kihlattuni aamurutiineja. Joka tapauksessa, tässä ne tulee: Herätys 6:00
Pissalla käynti
Koira ulos
Kahvi
Tupakka
Paska
Suihku
Lähtö   Ap   [/quote] Eihän sontiminen ollut pointti, vaan nostaako pytyn kannen ylös kun pissaa? Jos nostaa niin pila epäonnistuu..

[/quote]

Ei se kyllä minun pointti ainakaan ollut... :D Nostaa kannen ylös, siksihän en laittanut niitä makaroneja heti aamusta, vaan ootin että hän menee paskalle!

Ap

Vierailija
16/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:43"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:19"]Ap siis tuo 14. Ja kysymykseen juokseeko mieheni suoraan herättyään sontimaan, en nyt nähnyt tarpeelliseksi kertoa mieheni/ukkoni/miesystäväni/kihlattuni aamurutiineja. Joka tapauksessa, tässä ne tulee: Herätys 6:00
Pissalla käynti
Koira ulos
Kahvi
Tupakka
Paska
Suihku
Lähtö   Ap   [/quote] Eihän sontiminen ollut pointti, vaan nostaako pytyn kannen ylös kun pissaa? Jos nostaa niin pila epäonnistuu..

[/quote]

Ei se kyllä minun pointti ainakaan ollut... :D Nostaa kannen ylös, siksihän en laittanut niitä makaroneja heti aamusta, vaan ootin että hän menee paskalle!

Ap

[/quote]

Kannen siis todellakin nostaa, renkaan osaa nostaa kun käy pissalla! tarkennuksi ennen kuin ensimmäinen mamma huutaa renkaan ja kannen erosta ;)

Ap

Vierailija
17/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:43"][quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:25"]

Pissalla käynti
Koira ulos
Kahvi
Tupakka
Paska
Suihku

[/quote]

Ap
[/quote]

Huoh. Ei sinun pointti vaan tuon joka alunperin asiasta kysyi.

Vierailija
18/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta prepaid ja soita sille ja sano vaikka että teille on murtauduttu.

Vierailija
19/19 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 09:53"]

Osta prepaid ja soita sille ja sano vaikka että teille on murtauduttu.

[/quote]

Haha, toi menis läpi jopa ilman sitä prepaidia! Taitais vaan ensimmäinen kysymys olla, missä koira?! :D

Ap