Ketä ajattelet?
Kommentit (8)
Eksäni, nuori mies. En ota enää selkoa hänestä. Ei osannut puhua tarpeeksi. Loukkasi. Kaipaan silti hyviä aikoja.
serkkuani,johon olin ihastunut lapsena.Pussailimme ja halailimme,ja pidimme toisiamme kädestä.
Erästä ihanaa miestä. Hän on vähän omituinen, mikä on vain hyvä, olemme samalla aaltopituudella. Hänen kanssaan sain olla oma itseni. Mikään muu ei tee minua niin onnelliseksi kuin hän. Kaipaan tätä miestä niin paljon. Hän vie uneni ja järkeni. Nyt itken yksin ja halaan tyynyäni, olen säälittävä. Olen niin yksinäinen. Ainoa asia mikä lohduttaa minua on muisto hänestä.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 04:57"]
Erästä ihanaa miestä. Hän on vähän omituinen, mikä on vain hyvä, olemme samalla aaltopituudella. Hänen kanssaan sain olla oma itseni. Mikään muu ei tee minua niin onnelliseksi kuin hän. Kaipaan tätä miestä niin paljon. Hän vie uneni ja järkeni. Nyt itken yksin ja halaan tyynyäni, olen säälittävä. Olen niin yksinäinen. Ainoa asia mikä lohduttaa minua on muisto hänestä.
[/quote]
Miksi hän ei ole enää luonasi?
T. se eksän ikävöijä
Annaa. Yliopistotason koulukiusaaja.
Hän palasi takaisin kotimaahansa. En pystynyt hyvästelemään häntä ja loukkasin häntä muillakin tavoin. Yritin haudata tunteeni ja olin kylmä. Pelkäsin että hän särkee sydämeni, mutta särjin sen itse. Hän oli paras ystäväni ja sielunsukulaiseni ja minä tuhosin kaiken. T.5
Työkaveri, mies, en ota selkoa hänestä. Välillä hymyilee, mutta ei koskaan juttele minulla.