Missä päästätte koiranne juoksemaan vapaasti?
Kommentit (15)
Talomme vieressä olevalla naapurin pellolla mutta vain kiinnopitoajan ulkopuolella tietenkin.
Metsässä kiinnipitoajan ulkopuolella, noin tunti päivässä vapaana. Kiinnipitoaikana paikkakuntani suuressa koirapuistossa. Täällä onneksi on todella suuri metsäinen koirapuisto.
No irrottamalla talutishihnan. Kyllä se siitä lähtee juoksemaan
Elämää kannattaa elää eikä valittaa joka asiasta
Mökillä. Ei ole naapureita eikä vaaraa törmätä muihin ihmisiin. Välillä käydään myös koirametsässä mikä varataan omaan käyttöön eli ei muita koiria samaan aikaan.
Omalla aidatulla 2000m2 pihalla saa toki olla myös vapaana niin paljon kuin haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Metsässä kiinnipitoajan ulkopuolella, noin tunti päivässä vapaana. Kiinnipitoaikana paikkakuntani suuressa koirapuistossa. Täällä onneksi on todella suuri metsäinen koirapuisto.
Sulla ilmeisesti on maanomistajan lupa. Koska kiinnipitoajan ulkopuolellakaan koirat eivät saa olla vapaana ilman maanomistajan lupaa.
Mökillä, missä paljon omaa metsää ja muutakin pihaa.
Sanoo säännöt ja lait mitä tahansa, niin minua säälittää koirat, jotka ei KOSKAAN pääse juoksemaan vapaana. Miettikää nyt. Aina vaan narun päässä löntystelyä, vuodesta ja päivästä toiseen.
Koirapuistot eivät ole tähän aina vastaus, koska esim. oma koira "jäätyy" niissä, ja on vaan minun jaloissa. Onneksi on se mökki....
Metsissä ja sorakuopilla kun paikalla ei ole muita. En käy koirapuistoissa.
Omaa metsää, peltoa ja pihaa, noilla se juoksee
Vierailija kirjoitti:
Koska olen itsekäs idiootti.
Ja lukutaidotonkin vielä lisäksi.
Pellolla. Näen kauas, tuleeko muita koiria.
Ihan joka paikassa. Minun koirani on hyvin koulutettu eikä tee mitään kenellekään.
Minulla on oikeus päättää missä päästän minun koirani vapaaksi.
Minun ei tarvi muista välittää.
Omassa metsässä