Kuka kävi tänään kakkalla?
Minä kävin. Kävin myös pisalla. Arvatkaas mitä? Minulla on myös iso ku-ku-ku... kultainen sormus sormessani :D Luulittepas. Lällällälläl lieruu, seurraavalta päässi kakkapierruu :D
Kommentit (15)
Kakka, kakkempi, kakkin.
Kakka on iloinen asia. Ajatelkaapa jos sitä ei tulisi.
en käynyt, kakkaa tulee harvoin kun syö niin vähän koska lenkkeilijät karttaa meidän mökkii nykyään :(
meillä päin noro jyllää, aamulenkillä parin km lenkilä muutaman kerran puskassa ja valkoiset housut
En käynyt. Lopetin paskalla käymisen monta viikkoa sitten.
Olen menossa vasta myöhemmin. Päivän kohokohta.
Kerro vielä millaista tuli. Kiviäkin kiinnostaa.
En ole käynyt. Nyt täytyy sanoa etten tiedä milloin olen viimeksi käynyt. Siitä on aika kauan. Mutta en kyllä oikein ole syönytkään.
Huomenna varmaan ripuli nyt kun tauon jälkeen söin.
Kävin kyllä kakkalla. Se oli mukavantuntuista vääntää eli ei tarvinnut vääntää mutta ei se ihan varpusparvenakaan pölähtänyt. Tartutti pöntön reunoihin hienot tummanruskeat raidat, jotka hinkkasin sitten pois vessaharjalla ja vaimon shampoopullon jämällä. Haju ei jäänyt mieleen. Ei haissut siis mitenkään pahasti.
Aah, av:n puolipakollinen yöllinen kakkaketju. Ihquu. Älyvapaat kokoontuvat tänne. Minäkin.
Oon aina miettinyt, miks tälläiset keskustelut keräävät usein enemmän vastauksia, kun jotkut oikeasti hauskat tai mielenkiintoiset?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:48"]Oon aina miettinyt, miks tälläiset keskustelut keräävät usein enemmän vastauksia, kun jotkut oikeasti hauskat tai mielenkiintoiset?
[/quote]
Helppo vastata. Kaikki paskantaa.
Mulla onkin hihassa ä-ä-ä. Ämpäri. En käy kakkalla, koska se on inha tyyppi. Mun mielestä kukka on paljon kivempi. Kivin on kuitenkin kökkö, koska sen kanssa on aina hauskaa tisulla.