Minulla on vakava sairaus johon luultavasti kuolen.
Sen nimi on lorvikatarri. Makaan sängyllä, en jaksa nousta vessaan. Surffailen vain AV:lla ja litkin lämmennyttä vettä. Mitä voin tehdä?
Ps. En ole läski.
Kommentit (13)
Toivottavasti saat oikean vakavan sairauden johon kuolet, terveisin harvinaista sydänsairautta sairastava, joka todennäköisesti kuolee sairauteensa äkillisesti.
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:30"]
Toivottavasti saat oikean vakavan sairauden johon kuolet, terveisin harvinaista sydänsairautta sairastava, joka todennäköisesti kuolee sairauteensa äkillisesti.
[/quote]
Miksi nyt tuollaista toivottaa? Helpottaisiko sinun oloasi että joku muu kuolisi?
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 12:30"]Toivottavasti saat oikean vakavan sairauden johon kuolet, terveisin harvinaista sydänsairautta sairastava, joka todennäköisesti kuolee sairauteensa äkillisesti.
[/quote]
Vitsihän tämä oli olevinaan! Millainen ihminen toivoo toisen kuolemaa?? Sinä ihmispaska. :)
Samaa mietin kuin 7. Itsellänikin on harvinainen sydänsairaus, johon voin kuolla milloin vain, ja ennuste oli alunperin huono (5 vuotta diagnoosista joko uusi sydän tai kuolema), mutta sain tahdistimen (icd, käytännössä sama kuin "deffa") auttamaan jos sydän menee kammiovärinään, ja tilanne on rauhoittunut. Arvet on edelleen sydämessä ja vaara ei tule täysin olemaan ohi ikinä, mutta käyn usein kontrolleissa sekä lähisairaalassa, että maan parhaalla spesialistilla. Päivä kerrallaan ja turha pelätä huomista.
Tosin oikeassa 7 olet siinä, että aloitus oli aika typerästi otsikoitu.
Hups, siis jälkimmäinen 7 piti olla 6.
t 9
No kyllä kai siihen voi kuolla jos ei kykene huolehtimaan itsestään.
Pyydä joku, johon ei se lorvikatari ole vielä iskenyt ostamaan sinulle camel bootsit. Ne aktivoivat ainakin miehet kulkemaan omia polkujaan.
Cmon ihmiset! Olen pahoillani sairauksistanne, mutta tämä oli tosiaan vain (ilmeisesti huono) vitsi. Me emme voi sairauksillenne mitään, ja varsinkaan teidän tilassanne en toivoisi koskaan kenenkään kuolemaa. (Tai no ehkä lapsenraiskaajien..) Älkää siis VIITSIKÖ sanoa mitään noin kamalaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 13:39"]
Cmon ihmiset! Olen pahoillani sairauksistanne, mutta tämä oli tosiaan vain (ilmeisesti huono) vitsi. Me emme voi sairauksillenne mitään, ja varsinkaan teidän tilassanne en toivoisi koskaan kenenkään kuolemaa. (Tai no ehkä lapsenraiskaajien..) Älkää siis VIITSIKÖ sanoa mitään noin kamalaa. Ap
[/quote]
Joo. Mulla on ollut elämässä ei yksi, ei kaksi, ei kolme vaan NELJÄ kertaa vakava sairaus, joka olisi voinut johtaa kuolemaan. Ramppasin sairaaloissa kymmenen vuotta ikävuosina 10v-20v, nyt lähes 30 kymppisenä oon onneksi ollut pari vuotta ihan terve, ekaa kertaa elämässäni.
Ja mäkään en loukkaantunut tosta Ap:n aloituksesta, lähinnä naurahdin helpotuksesta että ei tarttenut lukea aloitusta, johon ei olisi tarpeeksi lohduttavia sanoja. Kun ei tollaisia tilanteita moni ymmärrä, vaika itse olis jopa kokenut samanlaisia kokemuksia. Ihan ok hauska juttu oli, tosin olisin kyllä otsikosta jättänyt kuoleman pois, liian vahvoja tunteita herättää monilla.
Jos et muuta keksi niin katso 1 litre of tears (sarja, ei elokuva).
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:42"]
Jos et muuta keksi niin katso 1 litre of tears (sarja, ei elokuva).
[/quote]
Mistä kertoo?
Ongelmaasi on ratkaisu: Berocca boost