Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder-treffit

Vierailija
31.03.2015 |

Haluan kuulla tarinoita tindertreffeiltä!

Onko ollut onnistuneita, jopa parisuhteeseen johtaineita? Katasrofaalisia, traumatisoineita? 

Nyt tarinat jakoon, nää on mielenkiintoisia :)!!

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:40"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:20"]

Itse olin kerran toisilla treffeillä miehen luona pienessä opiskelijayksiössä. Olin aiemmin nähnyt huoneen nurkassa muovisia viski tms pulloja ja vessassa ollessani kuulin selvästi sellaisen aukeamisen.

Mies oli koko alkuillan jo tissutellut sitä tahtia että itseäni alkoi vähän ahdistaa (olin autolla, joten en itse juonut mitään ja miehen yksin tissuttelu tuntui oudolta). Palattuani vessasta näin olohuoneen pöydällä Hesburgerin pahvimukin,kansineen ja pilleineen. Mies meni vuorostaan vessaan ja ajattelin ettei tästä syntynyt ajatukseni VOI olla totta. Kyllä vain, avasin mukin ja haistoin, sinnehän hän oli sekoitellut oman kivan viskikolan käytettyyn hesemukiin.

Mies palasi vessasta, muki alkuperäisessä paikassaan enkä voinut olla kysymättä mukin sisällöstä. "Ai toi, kävin päivällä hesessä ja limu jäi juomatta ni juon sen nytten" Lisäksi yritti vielä saada jäämään yöksi, useampaan otteeseen peräjälkeen monen kieltäytymisen jälkeen. HIEMAN hämmentyneenä poistuin paikalta enkä enää koskaan tavannut kyseistä tinderiä :D

[/quote]

Toi kuulostaa melkein sympaattiselta, ihan vain koska siitä tulee jotenkin mieleen Rillit huurussa -Raj. :D

[/quote]

Haha! No tää ei kyllä ollu symppis! Enemmänkin supertylsä ja vähän humalluttuaan creepy :D

Vierailija
22/39 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päädyin tindertreffeille miehen kanssa joka viestittelymme perusteella vaikutti tosi kivalta ja hyvännäköiseltä (treenatultakin).

Mies ehdotti treffejä sanoilla "saanko viedä sut kahville". En ole supervanhanaikainen mutta jotenkin toi sai mut ymmärtämään että mies valitsee paikan ja tarjoaa siellä mulle kupin kahvia.

Yleensä kun joku ei-läheiseni tarjoutuu maksamaan minulle jotakin, kiitän toki kauniisti mutta kieltäydyn ja maksan omani. Niin olisin tässäkin tapauksessa tehnyt mutta ei tullut tilaisuutta :D

Sovittiin sitten että tavataan yhdessä kadunkulmassa. Mies oli noin 10 min myöhässä, ei pahoitellut, jauhoi koko treffiemme ajan purkkaa mässyttäen suu auki ja vaikutti jotenkin tosi välinpitämättömältä ja pälyili oudosti ympärilleen. Ulkonäkö oli myös hyvin eri kuin tinderin kuvissa, oli hyvin hoikka "luihun" näköinen ikävästi sanottuna.

Oli kyllä valinnut kahvilan mutta kolmen(!) kilometrin päästä kaupungin laidalta eikä tiennyt miten sinne olisi helpoimmin päässyt kyseisestä kadunkulmasta. Päätimme toiveestani vaihtaa kahvilaa ja päädyimme ihan mukavaan paikkaan jossa mies kiirehti ensin tiskille ostamaan omat eväänsä eikä siis ollut ollenkaan halukas tarjoamaan kupillista. En luonnollisesti tehnyt asiasta ongelmaa vaan maksoin omani ja koitin pitää keskustelua yllä joka oli jotenkin tosi rasittavaa kun toinen pälyilee ihan muualle ja vielä häiritsevästi jauhaa purkkaa suu auki... :D

Kun oli sitten aika lähteä eri suuntiin niin mies hehkutti kuinka hauskaa sillä oli ja että se laittaa mulle viestiä illemmalla. Laittoi kyllä ja kysyi viestissään että "saisko se viedä mut seuraavaksi illalliselle (ihan järkyttävän kalliiseen ravintolaan jonka nimeä en nyt täällä mainitse)"

Oli pakko luikerrella tuosta pois ja kieltäytyä. Olen kuitenkin opiskelija (ja mies tiesi sen kyllä) eikä mulla ole varaa laittaa melkein koko kuukauden ruokarahojani yksiin treffeihin tällä hetkellä, varsinkaan miehen kanssa joka ei nyt niin kauheasti sytyttänyt muutenkaan. Hänelle tietenkin sepitin kauniin version siitä miksi en nyt sittenkään ole vielä valmis sitoutumaan tai käymään treffeillä.

Vierailija
24/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:27"]

Meillä oli tinder-treffit viime lokakuussa ja ne venyivät neljäksi yöksi mun luona :) oli molemmilla lomaa sattumoisin. Ja yhdessä tässä ollaan ja just varattiin matka lämpöön ens talveksi. Että vois sanoa että hyvin menee!

[/quote]

Käviks se kakkalla sun luona?
[/quote]

Joo, siis iik. Tein kyllä varmaan elämäni virheen kun valitsin miehen joka käy kakalla :/

Vierailija
25/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:17"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:35"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:27"] Meillä oli tinder-treffit viime lokakuussa ja ne venyivät neljäksi yöksi mun luona :) oli molemmilla lomaa sattumoisin. Ja yhdessä tässä ollaan ja just varattiin matka lämpöön ens talveksi. Että vois sanoa että hyvin menee! [/quote]   Käviks se kakkalla sun luona? [/quote] Joo, siis iik. Tein kyllä varmaan elämäni virheen kun valitsin miehen joka käy kakalla :/

[/quote]

Voitko kuvailla hänen ulosteensa hajua?

Vierailija
26/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ehdotti treffipaikaksi abctä.

Vierailija
27/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmea tapaillut. Mistään ei sit valitettavasti tullut mitään. Pitäs varmaa ladata se taas pitkästä aikaa. Ei vaan tunnu yh:na riittävän aika treffeille. Tai aika juu mut lasta ei saa hoitoon.

Vierailija
28/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:20"]

Mies ehdotti treffipaikaksi abctä.

[/quote]

Oon kuullut ystäviltänikin näitä! Ai kauheeta, mitähän niiden päässä liikkuu... Kai suostuit? :'D

Vierailija
29/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä treffasin montaa eri miestä tinderistä. Ekan tyypin kanssa sovittiin yhteen baariin tapaaminen, kun oltiin kaverin kanssa menossa sinne. Mies oli todella hiljainen ja erilainen kun olin saanut vaikutelman.. En kauaa viihtynyt hänen seurassaan siellä.

Yhden tyypin tapasin ihan kahveilla kahvilassa, komea ja mukava mies, vähän tylsähkö. Tapasin häntä kaksi kertaa ja se jäi.

Yhden tapasin sattumalta laivalla, kun tanssilattialla joku huusi nimeäni ja kysyin että mistä tunnetaan niin hän sanoi että tindermatchejä ollaan :D vietin hänen kanssaan yön ja juttelimme ja hyvin synkkasi ja oli todella mukavaa. emme kuitenkaan jatkaneet mitään :)

yhden luokse menin suoraan yöksi :D Ajoin toiseen kaupunkiin ja joimme viiniä ja shotteja ja meillä oli tosi hauskaa, kiva yö vietettiin yhdessä. Ei nähty uudestaan, olin jo vähän ihastunut toiseen :)

Yhden kanssa oli muutaman kerran panot, ei oikeastaan mitään muuta.

Muutama muukin tinder tapaaminen ollut, ei mitään negatiivisia kokemuksia.

Ja sitten, tämä josta sanoin että olin ihastunut. Tapasin hänet tinderistä myös, tapailimme muutaman kerran ennen yökyläilyjä. Sanottiin heti alussa toisillemme ettemme halua aloittaa seurustelua eikä sellainen kiinnosta. Tapailu vain jatkui ja lopulta alkoi tulla paljon tunteita peliin. Varasimme matkan ulkomaille silloin, ja aloimme seurustelemaan hieman ennen matkan alkua. Nyt olemme seurustelleet yli vuoden ja jo neljä matkaa tehneet ja yhteen muutettu juuri :) ja olemme todella rakastuneita. Tinderille siis suuuret kiitokset :D

Vierailija
30/39 |
01.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.04.2015 klo 00:44"]

Mä treffasin montaa eri miestä tinderistä. Ekan tyypin kanssa sovittiin yhteen baariin tapaaminen, kun oltiin kaverin kanssa menossa sinne. Mies oli todella hiljainen ja erilainen kun olin saanut vaikutelman.. En kauaa viihtynyt hänen seurassaan siellä. Yhden tyypin tapasin ihan kahveilla kahvilassa, komea ja mukava mies, vähän tylsähkö. Tapasin häntä kaksi kertaa ja se jäi. Yhden tapasin sattumalta laivalla, kun tanssilattialla joku huusi nimeäni ja kysyin että mistä tunnetaan niin hän sanoi että tindermatchejä ollaan :D vietin hänen kanssaan yön ja juttelimme ja hyvin synkkasi ja oli todella mukavaa. emme kuitenkaan jatkaneet mitään :) yhden luokse menin suoraan yöksi :D Ajoin toiseen kaupunkiin ja joimme viiniä ja shotteja ja meillä oli tosi hauskaa, kiva yö vietettiin yhdessä. Ei nähty uudestaan, olin jo vähän ihastunut toiseen :) Yhden kanssa oli muutaman kerran panot, ei oikeastaan mitään muuta. Muutama muukin tinder tapaaminen ollut, ei mitään negatiivisia kokemuksia. Ja sitten, tämä josta sanoin että olin ihastunut. Tapasin hänet tinderistä myös, tapailimme muutaman kerran ennen yökyläilyjä. Sanottiin heti alussa toisillemme ettemme halua aloittaa seurustelua eikä sellainen kiinnosta. Tapailu vain jatkui ja lopulta alkoi tulla paljon tunteita peliin. Varasimme matkan ulkomaille silloin, ja aloimme seurustelemaan hieman ennen matkan alkua. Nyt olemme seurustelleet yli vuoden ja jo neljä matkaa tehneet ja yhteen muutettu juuri :) ja olemme todella rakastuneita. Tinderille siis suuuret kiitokset :D

[/quote]

Sähän oot ollu kova jakamaan itseäs.

Vierailija
31/39 |
19.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon käyny aika monilla tinder treffeillä, mutta vaan muutama niistä on ollu ihan kauheita.

Oon luonu sellaset säännöt ekoille treffeille, että max 30min kestää, vaan julkisille paikoille eikä missään nimessä kännään ekan tapaamisen aikana. Ja olis kanssa hyvä jos treffit hoidetaan päivä aikaan kun on valosaa.

Mut on ryöstetty yksillä treffeillä, oltiin kahvilla jutusteltu vähän aikaa tyttö ei ollu kiinnostunu musta ollenkaan. Halus vaan munaa sanomansa mukaan, ja että mentäis sen luo. No olin siinä perus miehenä ihan muna pystyssä. Niimpä lähettiin tytön kotia kohti, käveltiin jonkin aikaa vaa mettä tietä missä ei paljoo valoja ollu, sitten tuli sellanen risteys missä oli silta, mentiin sen alle ja siellä ootti sen kaverit perhosveisten kaa.

En lähteny tappeleen vaan annoin kaikki mun rahat, kellon, 200€ takin ja melkee kaiken

Autoo ne ei vieny jostain syystä

Mulle jäi vaan auton avaimet, sukat ja housut.

Tän jälkeen poistin tinderin kävin intin, sen jälkeen olin sinkkuna ja kokeilin muita nettitreffejä ja baarissa iskemistä.

Ei toiminu niin hyvin, joten tinder luikahti lataukseen taas ja 2 viikon päästä oli treffit jo, tosin tää oli normi tyttö, ehkä liian ujo. Ei kylläkään nähty enään, no nää treffit nosti mun itseluottamuksen taas korkeelle joten uskalsin lähestyy naisia paremmin joten jätin tinderin ja aloin jutteleen naisille enemmän ja baarista tarttu enemmän naisia mukaan.

32/39 |
28.04.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huhhuh mitä tarinoita

Vierailija
33/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

joooo joko ollut livenä juntti likaisissa verkkareissa ja hampaat mädäntyneet tai jutut lapsellisia. Yhdel haisi sukat kenkien läpi. Jos naisista saa väärän kuvan kuvissa niin kyllä miehistäkin...

Vierailija
34/39 |
05.05.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden lopulla mies alkoi juttelemaan minulle tinderissä, sovimme että tapaamme luonani ja siitä lähtien olemme yhtä pitäneet. Nyt 5 kk yhdessä asuttu ja kihlat suunnitelmissa :) halusin jakaa oman kokemukseni, sillä en tuota sovellusta ladatessani olisi uskonut että sitä kautta löydän elämäni miehen! 

Ihanaa, meillä kans. Tinderissä tavattiin, ekojen treffien jälkeen nähtiin joka päivä kunnes muutin tavarat miehen luo. Nyt omistetaankin jo talo yhdessä ja kihloissa.

Vierailija
35/39 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun tinder kokemus on se, että viestittely toiminut hyvin, mutta luonnossa ei.

Miten voikaan saada miehestä, niin erilaisen kuvan ennen tapaamista?!?

Ihan kivoja ovat siis olleet, mutta todella omituisia...

Yksikin hihitteli ja hyräili yksinään ja oli todella pervon oloinen.

Moni mies on ollut erittäin naisellinen 🤣

Jokainen todella erikoinen ja kuvissa todella paljon komeampia kun luonnossa.

Vierailija
36/39 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään kävin tindertreffeillä ja nainen näytti aivan eriltä entä kuvissa. Epäilen että kuvat oli todella vanhoja. Käytiin kävelyllä ja kivaa oli mutta romanttista kipinää ei tuntunut. Jotkut naiset on laittaneet mulle treffien jälkeen viestiä että ei romantiikkakipinä syttynyt heti joten ollaan frendejä... Eikai ensimmäiseltä tapaamiselta pidäkkään heti syttyä jotainna ivan ihmeellisiä oletuksia. Muutenkin ekoilla treffeillä pirun moni ihminen on aivan jotain muuta mitä normaalisti jännityksestä ja hermostumisesta johtuen. Itse en ole koskaan voinut olla oma itseni ensimmäisillä tindertreffeillä. Tilanne on vain aivan eri jos on jotain yhteisiä tuttuja. Satunnaista seksiä kyllä tinderistä tullut mutta ei sieltä vakavaa haluavaa naista löydä

Vierailija
37/39 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun tinder kokemus on se, että viestittely toiminut hyvin, mutta luonnossa ei.

Miten voikaan saada miehestä, niin erilaisen kuvan ennen tapaamista?!?

Ihan kivoja ovat siis olleet, mutta todella omituisia...

Yksikin hihitteli ja hyräili yksinään ja oli todella pervon oloinen.

Moni mies on ollut erittäin naisellinen 🤣

Jokainen todella erikoinen ja kuvissa todella paljon komeampia kun luonnossa.

Naisissa vasta riittääkin niitä jotka on 20kg lihavampia luonnossa kuin kuvissa

Vierailija
38/39 |
06.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden lopulla mies alkoi juttelemaan minulle tinderissä, sovimme että tapaamme luonani ja siitä lähtien olemme yhtä pitäneet. Nyt5 kk yhdessä asuttu ja kihlat suunnitelmissa :) halusin jakaa oman kokemukseni, sillä en tuota sovellusta ladatessani olisi uskonut että sitä kautta löydän elämäni miehen!

Jos noin nopeaa ootte kihloihin menossa noin lyhyen ajan jälkeen niin se maitojunakin kääntyy äkkiä takaisin. Tiedän lähipiiristä monta vastaavaa juttua missä kiireellä menty kihloihin ja kohta toinen onkin ihan psyko ja kaikki asiat sekaisin kauheat riidat päällä. Kannattis tutustua ihmisiin rauhassa ajan kanssa

Vierailija
39/39 |
07.06.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime vuoden lopulla mies alkoi juttelemaan minulle tinderissä, sovimme että tapaamme luonani ja siitä lähtien olemme yhtä pitäneet. Nyt 5 kk yhdessä asuttu ja kihlat suunnitelmissa :) halusin jakaa oman kokemukseni, sillä en tuota sovellusta ladatessani olisi uskonut että sitä kautta löydän elämäni miehen! 

Minkälainen ihminen uskaltaa kutsua tuntemattoman ihmisen kotiinsa ensitreffeille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän