Miksi vauva nukkuu vain liikkeess
Mikä ihme vauvallani on? Nukkuu vain mun kainalossa. Muuten ei suostu nukkumaan ellei ole jatkuvassa liikkeessä. Joko vaunuissa, autossa tai sitten turvaistuimessa, jos sitä keikuttaa koko ajan. Vaunuissakin herää heti, jos vaunut pysähtyy. Omassa sängyssään ei nuku kuin jotain 5-10 min pätkiä.
Ja hereillä suostuu olemaan rauhassa vain sylissä tai sitten lattialla niin, että joku on koko ajan vieressä seurustelemassa.
En pysty tekemään mitään kotitöitä enää, jo aamupesun suorittaminen on vaikeaa.
Kommentit (9)
Kantoliinan hankit nyt heti niin saat tehtyä kotitöitäkin välillä. Ja koita nauttia siitä että vauva haluaa läheisyyttä, sitä ei kestä kauaa :)
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:46"]Kantoliinan hankit nyt heti niin saat tehtyä kotitöitäkin välillä. Ja koita nauttia siitä että vauva haluaa läheisyyttä, sitä ei kestä kauaa :)
[/quote]
onpa Kotityöt tärkeintä...
Mulla kolme samanmoista. Onhan se vähän turhauttavaa, jos mielii muihin hommiin mut vauvojen kanssa sitä on vaan asennoiduttava että äiti on vaan vauvaa (ja hetkuttamista, heiluttamista, ketkutusta, vaikutusta jne) varten.
Kouluiässä viimeistään on jo muut haasteet. :)
Täälläkin. Aamupesun teen kun mies on vielä aamulla kotona ja ilta vuorotellaan, toinen on vauvan kanssa ja toinen tekee kotitöitä. Terveisin vauva nukkuu päiväunia kainalossa ja äiti haaveilee tiskaamisesta mutta ei auta.
Olen kateellinen yksin nukkuvien vauvojen superäideille, tosin itse valitsin antaa mielummin vauvalleni läheisyyttä alusta asti niin paljon kuin hän vain ikinä tarvitsee.
[quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="06.05.2015 klo 12:46"]Kantoliinan hankit nyt heti niin saat tehtyä kotitöitäkin välillä. Ja koita nauttia siitä että vauva haluaa läheisyyttä, sitä ei kestä kauaa :)
[/quote]
onpa Kotityöt tärkeintä...
[/quote]
Kyllä tiskejä on tiskattava että pystyy syömään, pyykkejä pestävä ettei tarvitse alasti kulkea ja ruokaakin on laitettava ellei halua eineksiä syödä.
Ja ap:lle ; meillä myös samanlainen vauva. Iltaisinkaan ei välttämättä nukahda muuten kuin vaunuihin ulkona, onneksi mies hoitaa iltakävelyt. Ja yönsä nukkuukin hyvin joten minä olen energinen. Ihan hyvä että pakottaa äidin lenkille päivisin :D
Komppaan #5:sta. Vauva kantoliinaan, niin voit tehdä vaikka mitä.
En osaa auttaa, terveisin äiti joka ei ole pessyt hiuksia 3 päivään ja vartalopesullakin kävin viimeksi maanantaina. Tossa se nyt sylissä möllöttää, sentään taapero viihtyy omissa oloissa.
Ei se tavatonta ole. Hommaa erilaisia kantovälineitä. Voimia sulle, ei ole helppoa.