Apua, joku koputteli just ulko-oveen...
Asun kerrostalossa ja olen yksin kotona. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?!
Kommentit (42)
Miksi siinä sininen uni laulussa jossa kaikki on sinistä ja on sur sur sur-auto, niin se nukkumatti ensin koputtaa hiljaa oveen, mutta sitten silti kuitenkin hyppää epärationaalisesti kaapin taakse?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:59"]Asun kerrostalossa ja olen yksin kotona. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?! [/quote] älä avaa ovea!! Jos avaa oven kun kukaan ei ole siellä oikeasti, päästää kuoleman sisään
[/quote]
Eih, onko näin?! Apua!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:16"]
Älkää nyt pelotelko mua enempää millään kirvesmiehillä...Nyt ihan kun kuuluisi askeliakin matkustamosta. Pelottaa oikeasti kun tässä lentsikassa on muutenkin vähän sellaista synkkää ja pelottavaa, joku tunne itsellä ollut alusta asti. Tiedättekö tunteen kun jossain paikoissa on sellainen kevyt ja valoisa fiilis ja toisissa päinvastainen...
[/quote]
Se sahaa aukkoa sun oveen ja avaa sen ujuttamalla käden sisäpuolelle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:24"]
Miksi siinä sininen uni laulussa jossa kaikki on sinistä ja on sur sur sur-auto, niin se nukkumatti ensin koputtaa hiljaa oveen, mutta sitten silti kuitenkin hyppää epärationaalisesti kaapin taakse?
[/quote]
Haloo, ei Nukkumatti mikään Jeesus ole! Sen piti vaan päästä ovesta sisään kun ei pääse seinienkään läpi. Ja jospa isä seisoi kaapin edessä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:20"]
voi eiii...nyt sieltä kuului jotain sellaista hankausääntäkin, kuin joku olisi vääntänyt rautakangella sitä ohjaamon ovea.
[/quote]
Tää ketju oli jo kerran täällä... Ja vastausta ei saatu.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:09"]
Minä se vain olin. Sun ovi näytti niin mielenkiintoselta, että piti vähän koputella. Tuntui olevan hyvää puuta kuten arvelinkin. T. Vesa-Matti Loiri
[/quote]
En oo ikinä saanu näin julmetusti peukkuja! :D
Edelleen kuuluu jotain mutta en oikeasti pysty sanomaan kuuluuko ovelta vai sittenkin naapurin asunnosta. Enkä nyt uskalla tarkistaa kun en voi mennä lähellekään eteistä.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:27"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:24"]
[/quote]
Haloo, ei Nukkumatti mikään Jeesus ole! Sen piti vaan päästä ovesta sisään kun ei pääse seinienkään läpi. Ja jospa isä seisoi kaapin edessä.
[/quote]
eikö sellainen pieni paskiainen joka mahtuu jonkun kaapi taakse, pääse muka luikahtamaan muuten sisään?
No eihän tästä nyt mitään tuu, jos et uskalla ovelle.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:24"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:22"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:59"]Asun kerrostalossa ja olen yksin kotona. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?! [/quote] älä avaa ovea!! Jos avaa oven kun kukaan ei ole siellä oikeasti, päästää kuoleman sisään
[/quote]
Eih, onko näin?! Apua!
[/quote] avasitsä sen oven?
Kerro osoitteesi niin tulen katsomaan jos et kerran itse uskalla.
Nyt ihan oikeesti ap. Nukkumaanmenoaika. Lue sängyssä jotain mukavaa, rakkausromaania tai Aku Ankkaa. Ja sitten simmut kiinni.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:43"]
Nyt ihan oikeesti ap. Nukkumaanmenoaika. Lue sängyssä jotain mukavaa, rakkausromaania tai Aku Ankkaa. Ja sitten simmut kiinni.
[/quote]
Kiitos! Nyt ei kuulukaan enää mitään, yritän saada unenpäästä kiinni. t. ap
Miksi muuten noin 90% ihmisistä nykyisin koputtaa oveen. Onhan noissa ovikellotkin ja siihen koputukseen herää 10* todennäköisemmin kuin naapurin ovikelloon.
Kerro rapun osoite niin joku av-mamma käy katsomassa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:16"]
Älkää nyt pelotelko mua enempää millään viikatemiehillä...Nyt ihan kun kuuluisi askeliakin rapusta. Pelottaa oikeasti kun tässä asunnossa on muutenkin vähän sellaista synkkää ja pelottavaa, joku tunne itsellä ollut alusta asti. Tiedättekö tunteen kun jossain paikoissa on sellainen kevyt ja valoisa fiilis ja toisissa päinvastainen...
[/quote]Älä pelottele itseäsi. Luo itse se mukava fiilis kuvittelemalla. Niin mä tein, kunn viimeksi muutin, ja aluksi outo kämppä pelotti yöllä. Nyt on hyvä fiilis.
Koputtelija saattoi olla vaikka joku naapureista esim. pyytämässä puhelinta lainaan tms, ja oli valinnut sun oven koska on nähnyt sut ja oot vaikuttanut hyvältä tyypiltä.