Apua, joku koputteli just ulko-oveen...
Asun kerrostalossa ja olen yksin kotona. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?!
Kommentit (42)
Minä se vain olin. Sun ovi näytti niin mielenkiintoselta, että piti vähän koputella. Tuntui olevan hyvää puuta kuten arvelinkin. T. Vesa-Matti Loiri
Pieraise ulos postiluukusta. Koputtelija lähtee.
Ammu happoa postiluukusta. Koputtelija lähtee.
Se oli Zombie jolle tuli ikävä AV:n parrasvaloja.
Paskanna housuun. Käry vie ajatukset koputtelijasta ja muistuttaa tulevan pääsiäisen mämmiostoksista.
Hirveetä, en usko että oli kukaan ihminen. Uskaltauduin kattomaan ovisilmästä ja ihan pimeää rappukäytävässä. Joku täällä kuitenkin edelleen rapisee nurkissa! Ei voinut kuulua naapuristakaan kun täällä on niin hyvä äänieristys että mikään ei kuulu seinistä läpi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 23:12"]Hirveetä, en usko että oli kukaan ihminen. Uskaltauduin kattomaan ovisilmästä ja ihan pimeää rappukäytävässä. Joku täällä kuitenkin edelleen rapisee nurkissa! Ei voinut kuulua naapuristakaan kun täällä on niin hyvä äänieristys että mikään ei kuulu seinistä läpi.
[/quote]
Oisko se palstaperhonen? Oli tavannut matkoillaan seniorialienin jne.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:59"]
Lennän lentokonetta ja olen yksin ohjaamossa. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?!
[/quote]
Koita laskeutua - nopeast!
Älkää nyt pelotelko mua enempää millään viikatemiehillä...Nyt ihan kun kuuluisi askeliakin rapusta. Pelottaa oikeasti kun tässä asunnossa on muutenkin vähän sellaista synkkää ja pelottavaa, joku tunne itsellä ollut alusta asti. Tiedättekö tunteen kun jossain paikoissa on sellainen kevyt ja valoisa fiilis ja toisissa päinvastainen...
Naapurin kissa livahti rappuun eli ei vaaraa. Nyt ap. nukkumaan.Kauniita unia.
Eikö kerrostalon rapusta kuulu yleensä askelia?
Valkotakkiset ne vain siellä kävivät koputtelemassa, viedäkseen sinut ap hyvä lääkärin tarkastukseen. Tulevat kohta takaisin sinipukuisten kanssa. Avaa heille ovi, saat lääkettä :)
voi eiii...nyt sieltä kuului jotain sellaista hankausääntäkin, kuin joku olisi hangannut sormella sitä ovea.
Ei jumalauta, siellä on joku hullu ovenhinkuttaja pervo! Nyt veitsen kanssa sinne käytävään karjumaan, ei ihme että koti tuntuu synkältä, kun et uskalla puolustaa omaa reviiriäsi!
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:59"]Asun kerrostalossa ja olen yksin kotona. Kuului ovelta sellaista kevyttä ja nopeaa koputusta, en kuullut askelia tai muuta. Nyt en uskalla mennä oven lähellekään kun pelottaa niin paljon. Mitä teen?!
[/quote] älä avaa ovea!! Jos avaa oven kun kukaan ei ole siellä oikeasti, päästää kuoleman sisään
Tiedän erään miehen, jonka kerran torjuin eikä ottanut sitä kovin hyvin. Hän asuu tässä ihan lähellä ja sai taannoin kuulla että asun täällä. Sekin olisi toisaalta parempi jos on hän eikä joku viikatemies.
Älä ihmettele jos huomenna saat 13 kääpiötä kylään.
Täriset siellä sängynpohjalla loppuyön :)