käytetäänkö pitkien kalsareiden alla mitään
Lähinnä miehille kysymys :D
Kommentit (22)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]
Anustappia. Pysyy kalsarit siistinä.
[/quote]
On se helvetti, ettei mies osaa ilman anustappia pitää kalsareitaan siistinä. Ihme nuhjake sinäkin olet. Olet hoonannut persläpesi tietysti paikallisilla hinteillä ihan puhki.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:46"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:43"]
Anustappia. Pysyy kalsarit siistinä.
[/quote]
On se helvetti, ettei mies osaa ilman anustappia pitää kalsareitaan siistinä. Ihme nuhjake sinäkin olet. Olet hoonannut persläpesi tietysti paikallisilla hinteillä ihan puhki.
[/quote]
Hajosin palasiksi :D
Me kinataan tästä miehen kans :D
Nyt lisää mielipiteitä että käytättekö myös lyhyitä kalsareita pitkien alla! ;)
Toiset käyttää toiset ei. Vanhemmat miehet yleensä eivät, nuorilla on tullut tavaksi käyttää.
7 lisää, että siis istuvia boksereita käyttävät. Ennen aikaan käytettiin pakkasella välihousuja, jotka olivat kalsareista vähän paksummat. Nykyään bokserit on ne kalsarit ja kalsarit korvaa välihousut.
Mun ex-mies käytti pitkiä kalsareita kuten minä välihousuja. Eli ylimääräinen kerros, boxerit tietysti jalassa. Pitkiksiä voi siten käyttää useamman päivän, ei tarvi heti laittaa pyykkiin. Samoin olen opettanut pojalle, 11v.
.
Miksi naiset käyttää välihousujen alla pikkuhousuja, mutta miehet ei?
Totta kai lyhyet pitkien alle, koska pelkillä pitkillä ei pysy "kalusteet" kohdillaan, vai olisiko se kivan näköistä että aina istahtaessaan jonnekin, mies alkaisi korjaamaan kalleuksiaan parempaan asentoon?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:54"]
7 lisää, että siis istuvia boksereita käyttävät. Ennen aikaan käytettiin pakkasella välihousuja, jotka olivat kalsareista vähän paksummat. Nykyään bokserit on ne kalsarit ja kalsarit korvaa välihousut.
[/quote]
No ei boksereita ainakaan, eihän ne pidä kalusteita kohdallaan.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:53"]
Toiset käyttää toiset ei. Vanhemmat miehet yleensä eivät, nuorilla on tullut tavaksi käyttää.
[/quote]
Ohhoh. Olen siinä tapauksessa vanha. En olisi kuvitellutkaan, että joku käyttäisi pitkien kalsareiden alla vielä lyhyitäkin. Vähän kuin olisi yhtä aikaa vyö ja henkselit. Ehkäpä nuori polvi haluaa tehdä niinkin.
Mä oon sitä mieltä että boxerit alle.
Mies sitä mieltä ettei alle kuulu mitään!
Oon pojilleni kyllä laittanut alushousut alle.
Tossa se nytkin painaa munat heiluen löysissä kalsareissa jotka perseestä revennyt :D
AP
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:01"]
Mä oon sitä mieltä että boxerit alle. Mies sitä mieltä ettei alle kuulu mitään! Oon pojilleni kyllä laittanut alushousut alle. Tossa se nytkin painaa munat heiluen löysissä kalsareissa jotka perseestä revennyt :D AP
[/quote]
Painaa? Suako? :O
Pidin koko talven pitkiä kalsareita ja boksereita alla. Syinä yleinen mukavuus ja eturauhastulehduksen ehkäiseminen välttämällä vilustumista ja edelleenkin on kylmä ja tulee ajettua pyörällä ja laitettua usein kahdet bokserit päällekkäin, kun joutuu istumaan kylmälle ja kostealle satulalle.
-Mies 29v-
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 21:58"]
Totta kai lyhyet pitkien alle, koska pelkillä pitkillä ei pysy "kalusteet" kohdillaan, vai olisiko se kivan näköistä että aina istahtaessaan jonnekin, mies alkaisi korjaamaan kalleuksiaan parempaan asentoon?
[/quote]
?? Ihanko oikein olet tuollaisestakin ongelmasta kärsinyt? Vai, että kalleuksilla on joku oikea asentokin? Olkoot minun puolestani kummassa lahkeessa hyvänsä. En jaksa ottaa tuollaisesta ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:01"]
Mä oon sitä mieltä että boxerit alle. Mies sitä mieltä ettei alle kuulu mitään! Oon pojilleni kyllä laittanut alushousut alle. Tossa se nytkin painaa munat heiluen löysissä kalsareissa jotka perseestä revennyt :D AP
[/quote]
Niin no... Kotona kun heitetään vapaalle, niin ne reikäset ja pehmeiksi kuluneet pitkät kalsarit riittää yksinäänkin :)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:01"]
[/quote]
Painaa? Suako? :O
[/quote]
Painaiskin :D
Aika paljon on muniensa hautojia tai poikiensa munia hautovia mammoja tässä ketjussa. Niin ne tavat vaan muuttuvat. Ennen tuollaista tuplakalsaroitumista oltaisiin katsottu kummissaan. Voin kuvitella miten 70-luvun koulun liikuntatunnin pukuhuoneessa oltaisiin irvailtu kaksissa kalsareissa kulkijaa. Muistakaa mammat, jos teillä on raskautumisen yritys päällä, että tsekkaatte ettei se parempi puolisko haudo muniaan tuolla tavoin.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:08"]
[/quote]
?? Ihanko oikein olet tuollaisestakin ongelmasta kärsinyt? Vai, että kalleuksilla on joku oikea asentokin? Olkoot minun puolestani kummassa lahkeessa hyvänsä. En jaksa ottaa tuollaisesta ongelmaa.
[/quote]
Istuessa kun jää letku nivustaipeessa puristuksiin, niin ei siinä kauaa viitsi istua ja se "munien kaivelu" kun ei kuulemma ole yleisillä paikoilla kuulemma kovin suotavaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:14"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 22:08"]
[/quote]
[/quote]
Istuessa kun jää letku nivustaipeessa puristuksiin, niin ei siinä kauaa viitsi istua ja se "munien kaivelu" kun ei kuulemma ole yleisillä paikoilla kuulemma kovin suotavaa.
[/quote]
Meillä miehillä on tapana istua juuri tuon takia haarat vähään levällään... Älä istu kuin naiset.
Käytön. Lyhyitä. Viime talvena tosin ei niin kylmää päivää ollut että olisin tuolilla lähtenyt töihin tai kaupungille.