En uskaltanut sisälle Vilaan!
Pitkän kotiäiteilyn aiheuttaman vaatekaappivajauksen vuoksi pyörähdin kaupungilla katsomassa vaatekauppojen tarjontaa.Vilan oven ulkopuolelle ostettua mekkoa vilkaisin, mutta sitten jähmetyin. Sisällä näytti olevan ihan ok vaatteita, mutta kaupassa ei ollut kuin yksi asiakas. Päähäni tulvivat täältä luettu ketju Vilan myyjistä ja näin jo mielessäni kuinka viattoman näköiset myyjät hyökkäävät kimppuuni lörpötellen kakofonisen päättömästi kunnes sekoan. Yritin ajatella sitä mielenkiintoisena kulttuurielämuksenä, mutta hetken keräiltyäni rohkeutta ovensuussa päädyin pelastamaan itseni ja pakenemaan.
Ja joo, olen ihan normaali ja jopa ulospäinsuuntautunut ihminen, joka on jopa itse toiminut myyjänä. Mutta nyt tuli itsesuojeluvaisto kehiin ja päätti, että parempi pelastautua vielä kun voi.
Kommentit (4)
Mä aina kierrän Vilan ja kumppanit juoksuaskelin, oon saanu olla rauhassa;D
Mun kroppani on muuttunut niin paljon raskauden jälkeen, että pitää päästä sovittamaan vaatteita, joten ei jaksa tilata netistä. Onneksi oli paljon muitakin liikkeitä, joihin uskaltauduin sisälle.
t. ap
Paras palvelu tämän kaupungin vaatekauposta on Vilassa. Tai ainakin kiitettävä joka tapauksessa. Tykkään ja käyn siellä mielelläni.
Tilaan vain netistä tai ostan Stockmannilta Vilan vaatteita. Myymälään en mene.