Näin tänään liikkeessä todella kauniin neuleen. Sitten katsoin pesulappua: suurimmaksi osaksi polyesteriä
Ei tullut kauppoja. Se tuntuikin inhottavalta käteen. Harmi, olisin ostanut sen siitä vain, sovittamatta.
Miksi tuollaisia muovipaitoja tehdään?
Kommentit (10)
Olisit ostanut jonkun joka tuntuu inhottavalta käteen? Ok...
Mun yksi lempineuleistani on ostettu joskus aikoja sitten reissusta jostain halpakaupasta, taitaa olla 100% polyesteria. Pesty ties miten monta kertaa ja ei ole mennyt miksikään, ei nyppyyntynyt, ei haalistunut eikä saumat kierrä. Ei ne kaikki välttämättä paskoja ole🤷♀️
Vierailija kirjoitti:
Mun yksi lempineuleistani on ostettu joskus aikoja sitten reissusta jostain halpakaupasta, taitaa olla 100% polyesteria. Pesty ties miten monta kertaa ja ei ole mennyt miksikään, ei nyppyyntynyt, ei haalistunut eikä saumat kierrä. Ei ne kaikki välttämättä paskoja ole🤷♀️
Villa pitää lämpimänä paljon paremmin kuin polyesteri, jos sitä ominaisuutta kaipaa.
Miksi pelkäätte polyesteriä niin paljon? Polyesteri on hyvä ja kestävä materiaali, jota on helppo jatkojalostaa. Villa kutittaa, polyesteri ei. Se kestää 60 asteen pesunkin.
Minulla on H&M:ltä ostettu 20 e maksanut kierrätyspolyesteristä tehty neule, jonka laatuun olen tosi tyytyväinen.
P.s. Suurin osa tämän päivän tekstiileistä sisältää polyesteriä. Se on mainettaan parempi materiaali.
No mitä kummaa tuossa on.
Vaatteen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä toisensa kanssa.
Samahab se on ihmisten suhteen.
Komea mies tai hyvännäköinen voi olla luonteltaaan ja käytökseltään ja tavoiltaan täysin erilainen, kuin mitä hyvästä ulkonäöstä voisi odottaa ja päätellä.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska halvempia tuottaa kuin aidosta villasta. Itse neuloen saa sellaisen kuin haluaa ja sellaisista materiaaleista kuin haluaa
Niin no, noin kokonaisuutena ottaean, aito villa ei todellkaan ole kaikissa vaatteissa se paras vaihtoehto.
Riippu aina mihin tarkoitukseen vaatteen ostaa ja missä olosuhteissa sitä käyttää.
Vierailija kirjoitti:
Siksi, koska halvempia tuottaa kuin aidosta villasta. Itse neuloen saa sellaisen kuin haluaa ja sellaisista materiaaleista kuin haluaa
Olettaen että osaa neuloa 😒
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaen että osaa neuloa 😒
Jokainen oppii, jos haluaa.
Ostakaa kashmir- tai nerinovillaisia vaatteita, ei kutita!