Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näin tänään liikkeessä todella kauniin neuleen. Sitten katsoin pesulappua: suurimmaksi osaksi polyesteriä

Vierailija
19.12.2021 |

Ei tullut kauppoja. Se tuntuikin inhottavalta käteen. Harmi, olisin ostanut sen siitä vain, sovittamatta.

Miksi tuollaisia muovipaitoja tehdään?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi, koska halvempia tuottaa kuin aidosta villasta. Itse neuloen saa sellaisen kuin haluaa ja sellaisista materiaaleista kuin haluaa

Vierailija
2/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit ostanut jonkun joka tuntuu inhottavalta käteen? Ok...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun yksi lempineuleistani on ostettu joskus aikoja sitten reissusta jostain halpakaupasta, taitaa olla 100% polyesteria. Pesty ties miten monta kertaa ja ei ole mennyt miksikään, ei nyppyyntynyt, ei haalistunut eikä saumat kierrä. Ei ne kaikki välttämättä paskoja ole🤷‍♀️

Vierailija
4/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun yksi lempineuleistani on ostettu joskus aikoja sitten reissusta jostain halpakaupasta, taitaa olla 100% polyesteria. Pesty ties miten monta kertaa ja ei ole mennyt miksikään, ei nyppyyntynyt, ei haalistunut eikä saumat kierrä. Ei ne kaikki välttämättä paskoja ole🤷‍♀️

Villa pitää lämpimänä paljon paremmin kuin polyesteri, jos sitä ominaisuutta kaipaa.

Vierailija
5/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pelkäätte polyesteriä niin paljon? Polyesteri on hyvä ja kestävä materiaali, jota on helppo jatkojalostaa. Villa kutittaa, polyesteri ei. Se kestää 60 asteen pesunkin.

Minulla on H&M:ltä ostettu 20 e maksanut kierrätyspolyesteristä tehty neule, jonka laatuun olen tosi tyytyväinen.

P.s. Suurin osa tämän päivän tekstiileistä sisältää polyesteriä. Se on mainettaan parempi materiaali.

Vierailija
6/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä kummaa tuossa on.

Vaatteen ulkonäöllä ei ole mitään tekemistä toisensa kanssa.

Samahab se on ihmisten suhteen.

Komea mies tai hyvännäköinen voi olla luonteltaaan ja käytökseltään ja tavoiltaan täysin erilainen, kuin mitä hyvästä ulkonäöstä voisi odottaa ja päätellä.

Vierailija
7/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi, koska halvempia tuottaa kuin aidosta villasta. Itse neuloen saa sellaisen kuin haluaa ja sellaisista materiaaleista kuin haluaa

Niin no, noin kokonaisuutena ottaean, aito villa ei todellkaan ole kaikissa vaatteissa se paras  vaihtoehto.

Riippu aina mihin tarkoitukseen vaatteen ostaa ja missä olosuhteissa sitä käyttää.

Vierailija
8/10 |
19.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olettaen että osaa neuloa 😒

Vierailija
9/10 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olettaen että osaa neuloa 😒

Jokainen oppii, jos haluaa.

Vierailija
10/10 |
20.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa kashmir- tai nerinovillaisia vaatteita, ei kutita!