Olen totaalikokematon 35v mies, ja muutama ystäväni on ottanu asiakseen parittaa minut heidän tutulleen, joka erosi muutama kuukausi sitten
Minun kokemukseni naisista on siis diskossa hitaiden tanssiminen, ala-asteen "olemiset" ja muutamat treffit.
Kaksi kertaa olen naista suudellut.
Nainen (37) taas on ollut parisuhteissa teinistä asti, ja hänellä on nyt päättyneestä pitkästä avioliitosta 2 lasta.
Olen näille kavereilleni yrittänyt sanoa, että ehkä minä ja tuo nainen olemme hieman "eri maailmoista", mutta paritus sen kuin kiihtyy. Heidän mielestään sopisimme tosi hyvin yhteen
He ovat esitelleet naiselle kuvia minusta, ja kertoneet aika paljon kaikkia tietoja myös.
Minua hieman arveluttaa tämä koko homma.
Voiko tämä päättyä hyvin?
Itselläni kun ollut mielessä viaton seurustelusuhde ja ruusuiset unelmat, se sama joka monilla varmaan on teini-iässä.
Onko joku yhtä kokematon joskus lähtenyt tällaiseen?
Miten kävi?
Kommentit (25)
Tuo on niin ärsyttävää ja loukkaavaa, kun muut ihmiset sotkeentuvat parin valintaan. Mistä ne toiset tietää, millaisen kumppanin joku haluaa!?!
Se on kun tuosta "totaalikokemattomasta" tulee identiteetti. Niin raaskiiko siitä poikuudesta sitten luopua olleskaan? Miehen roolin täyttäminen ei onnistu kun kokee riittämättömyyttä sisäisesti.
Älä hyvä mies tee sitä. Tulette tosiaan liian erilaisista maailmoista.
Vierailija kirjoitti:
Tuo on niin ärsyttävää ja loukkaavaa, kun muut ihmiset sotkeentuvat parin valintaan. Mistä ne toiset tietää, millaisen kumppanin joku haluaa!?!
Nämä oman elämänsä amorit ovat melkein aina heitä, jotka ovat ottaneet jonkun vain siksi, että se "joku" pitää olla. Soveltavat omaa ajatusmaailmaansa muihinkin ja ovat sitä mieltä, että kaksi sinkkua sopivat yhteen siksi, että ovat molemmat sinkkuja. Sen kummempia perusteita saati jotain yhteensopivuuden miettimistä ei tarvita. Kun kyllä joku pitää olla!
Sinusta en tiedä, mutta itse en ainakaan voisi edes harkita alkavani noin epärealistiseen suhteeseen. N38
Ei varmaan kannata aloittaa juuri eronneen ja kokemattoman, tulee vaan kipeetä.
Minä olen yhdessä miehen kanssa, joka on yksi aiempi seksisuhde, hänen vaimonsa. Tai siis ex-vaimo. Seksiä oli ollut sen verran, että lapsia saatiin, mutta ei oikeastaan enää yhtään viimeisten vuosien aikana.
Minä taas... no ei nyt ruveta laskemaan mutta monenlaista on tullut nähtyä.
Ja tämä omasta näkökulmastani kokematon rakastaja on ollut niin mahtava, että en usko kenenkään ylittävän hänen taitojaan (puhun jo 10 vuoden kokemuksella)
Joten ei se, että erilaisista taustoista tulevat ihmiset kohtaa ja löytää toisensa ole mikään harvinaisuus. On kaikenlaista kulttuurieroa, ikäeroa, kokemuseroa.
Mutta minä ja tämä ihana mies löysimme toisemme ihan netistä, meillä ei ollut tuttavalauman painostusta.
Ihan yleisenä vinkkinä sanoisin, että treffit on aina mahdollisuus. Joko tapaa mukavan ihmisen ja viettää hauskan illan tai sitten saa hyvän tarinan.
Voisin vaikka vannoa lukeneeni hyvin samankaltaisen aloituksen tyyliin vuosi sitten tms. Ehkä sieltä löytyisi kiintoisaa keskustelua?
Sanoisin, että varmaan kannattaa tutustua siihen naiseen ihmisenä ja muistaa, että mahikset löytää joku nainen joka on myöskin ihan kokematon on aika pienet siksi, että harva sukupuolesta riippumatta on seurustelematta 35-vuotiaaksi asti. Eli ei sinun ole mikään pakko lähteä juuri tuon naisen kanssa treffeille tms, mutta ei ehkä myöskään kannata tehdä kokemuksesta tai sen puutteesta kynnyskysymystä.
Onneksi oma mieheni "huoli" minut vaikka minulla olikin jo pari pidempää seurustelusuhdetta takana ja hän oli 28 v ihan kokematon :) Todella onnellisia ollaan oltu yhdessä jo vuosia.
Tuskinpa tuo nainen ap sinut haluaa, eihän kukaan muukaan nainen ole sinua halunnut.
Teiniromanssista voisit kuitenkin lakata unelmoimasta, olet aikuinen mies. Se ei tietenkään tarkoita sitä, ettetkö suhteessa voisi edetä hitaasti.
Nyt täysillä vain eteenpäin! Tie on avattu jo valmiiksi sinulle puoliväliin asti!
Paritus on kylläkin laitonta. Mutta kait mieskin voi käydä jakamassa iloa eronneille yh-äideille. Pitää vaan sopia taloudelliset kuviot tarkkaan kaverien kanssa?
Tunnetko sinä tuon ko. naisen? Kuinka hyvin. Jos tunnet hyvinkin, voit itse päätellä, olisiko hän luonteeltaan sellainen, jonka seurassa voisit viihtyä paljonkin.
Seksuaalinen kokemattomuutesi olisi ongelma korkeintaan suhteen alussa, mutta jos luonteiltanne ette sovi yhteen, se olisi ongelma koko suhteenne ajan.
Jos joku nainen suostuu kanssasi treffeille, niin käy ihmeessä. Kun menee täysin pöydän alle koko homma, niin ystäväsi tuskin vaivautuvat enää treffejä järkkäämään. Saat ihan rauhassa jatkaa poikamieselämääsi.
Vierailija kirjoitti:
Paritus on kylläkin laitonta. Mutta kait mieskin voi käydä jakamassa iloa eronneille yh-äideille. Pitää vaan sopia taloudelliset kuviot tarkkaan kaverien kanssa?
Ilmaiseksi ap:n ei pidä antaa varjemaansa poikuuttaan kellekään. Oisko nettihuutokauppa tuottoisa?
Vierailija kirjoitti:
Älä hyvä mies tee sitä. Tulette tosiaan liian erilaisista maailmoista.
Nojaa. AP kerran painaa tuota naista niin sitten ei enää ole totaalikokematon. Ovat parisuhteessa vuoden yhdessä niin sitten AP:lla on sitä paljon kaivattua "parisuhdekokemusta". Vuoden päästä voivat kuulua siis "samaan maailmaan" vaikka tällä hetkellä tulevatkin eri maailmoista.
Sinulls on kultaisia ystäviä kun yrittävät auttaa