Ärsyttää Postin toiminta!
Tilasin tuotteita, joihin tulee pakosti kotiinkuljetus. Tänään sitten katsoin lähetystenseurannasta, missä paketti viipyy. Kas kummaa, siellä lukee EILISEN kohdalla kahteen eri kertaan, että yritetty soittaa vastaanottajalle. Kappas vain ettei mun puhelimeen ole tullut ensimmäistäkään puhelua!
Kävin postissa kysymässä pakettia, mutta eihän se siellä ole kun siinä on kotiinkuljetus. Nyt sitten pitää odotella huomiseen, josko ehtisin soittamaan jakeluautoon klo 9-13 välisenä aikana ja sopimaan uuden kotiinkuljetuksen.
Hitto miten ärsyttää. Tuotteiden saaminen venähti nyt sitten ainakin kahdella päivällä, ihan vain siksi että eivät perkeleet ole todellakaan soittaneet mulle vaikka niin väittävät! Just tän takia mä en ikinä tilaa mitään Postin kotiinkuljetuksella.
Kommentit (25)
Posti on HUONO.
Ja Malisen pitää palauttaa tajuttoman törkee palkkansa koska posti on HUONO.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on aina soitettu/laitettu viesti, jolla on sovittu kotiinkuljetuksen ajankohdasta.
Parissa verkkokaupassa on tullut vastaan tosi ärsyttävä kotiinkuljetustuote. Siihen ei kuulu toimituksesta sopimista vaan posti tuo sen kotiin ja jos et satu olemaan kotona, niin sitten se viedään postiin ja kotiin tulee normaali saapumisilmoitus. Ei muuten, mutta autottomana oli kiva hakea postista 10 kilon paketti...
Ja vaikka olet kotona, niin lukituista alaovista eivät pääse eikä voida soittaa.
Onhan niissä summeri silloin oven avaukseen
Ei ole summeria kaikissa taloissa, vaikka alaovi on aina lukossa.
Express paketti joka toimitetaan kotiin niin jo kaksi päivää luki että toimitetaan tänään ja saa nähdä saanko edes huomenna. Eli laitettu postiin maanantaina ja tänään keskiviikko. Toimituksessa silloin valitsin kotiin eikä ovelle kun luulin että paketti jo eilenä perillä.
Saan muuten nopeammin schenkerillä ja postin noutopisteeseen....
Eli eipä kannata maksaa liaähintaa tosta
Tilasin paketin naapurin kauppaan. Juuri tuli ilmo että se pitää hakea kirkonkylältä.
Mistä ihmeen puskista ne palkkaa johtoa?