Kysele homolta
Mulla on tylsää, soittimesta akku loppu en pääse lenkille. Lataamiseen menee ainakin tunti kyselkää multa jotain.
Kommentit (123)
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:04"]
Mikä on lempparikasarihevibändisi?
[/quote]
Metallica ja Slayer
Mun mielestä kaksi komeaa miestä yhdessä on mahtavan näköistä. Naistenvälisestä rakkaudesta en sitten välitä tippaakaan. Onko sinusta heteroseksissä mitään kiihottavaa? Esim. leffassa kun näkyy heteropari, niin onko ällöttävää, yhdentekevää vai miellyttävän näköistä?
N34
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:03"]
Mitä mieltä olet leipäveitsen työntämisestä anaaliin?
[/quote]
Sattuisi varmaan, en suosittele.
Jos olisi pakko valita, olisitko mieluummin buddhalainen vai hindulainen?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:03"]
Toppi vai bottom? Tykkääks ottaa suihin? Miten pukeudut? Kuinka monta seksipartneria sul on ollu? Mikä oot ammatiltas? :)
[/quote]
Tykkään noista kaikista paljon. :) Pukeutumisen ja ammatin vastasin jo aiemmin. Tuohon yhteen kysymykseen en ihan tarkkaa vastausta osaa antaa...
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:06"]
Kumpi on mielestäsi kauniimpi, Keira Knightley vai Natalie Portman?
[/quote]
Keira
Mitä mieltä homojen adoptiosta oikeuksista?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:08"]
Mun mielestä kaksi komeaa miestä yhdessä on mahtavan näköistä. Naistenvälisestä rakkaudesta en sitten välitä tippaakaan. Onko sinusta heteroseksissä mitään kiihottavaa? Esim. leffassa kun näkyy heteropari, niin onko ällöttävää, yhdentekevää vai miellyttävän näköistä?
N34
[/quote]
En oikein välitä heteroseksin näkemisestä, aika ällöttävää. Yleensä kelaan leffoista ne kohdat ohi.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:11"]
Jos olisi pakko valita, olisitko mieluummin buddhalainen vai hindulainen?
[/quote]
En tiedä mitä eroa niillä on. :D
Oletko minkä ikäinen ja milloin tajusit olevasi homo vai oletko ollu sitä aina?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:13"]
Haluaisitko joskus isäksi?
[/quote]
En
Mikä on suosikkibaarisi Helsingissä? Pidätkö enemmän kalliolaisista räkälöistä vai keskustan klubeista? Tsekkiläiset oluet vai skotlantilaiset viskit?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:14"]
Mitä mieltä homojen adoptiosta oikeuksista?
[/quote]
En oikein mitään mieltä, kun ei se koske minua.
Riepooko homouden tapetille nostaminen koskaan?
Siis tarkoitan sellaista, kun eräs homo taannoin sanoi että haluaisi ihan elää vain normaalielämää poikaystävänsä kanssa ilman että siitä ja heidän oikeuksistaan nostetaan valtava haloo. Ja väännetään telkkarisarjoja stereotyyppisistä homoista ym...
Millaista elämää koet siis eläväsi, tulisiko mielestäsi asian olla julkisuudessa enemmän?
Kohtaatko paljon ennakkoluuloja?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:17"]
Oletko minkä ikäinen ja milloin tajusit olevasi homo vai oletko ollu sitä aina?
[/quote]
Olen 24 ja tiesin olevani homo joskus 12-13 vuotiaana.
Koetko ajatuksen seksistä naisen kanssa ällöttäväksi? Kun itse ajattelen lesboseksin ällöttävän itseäni sen vuoksi, että varmaan oksentaisin jos joutuisin jonkun toisen alastoman naisen kanssa kiehnäämään. Sen sijaan kaksi miestä yhdessä on ihan jees ehkä siltä kantilta, että voisin kuvitella itseni heidän kimppaan.
Millainen miesmaku sulla on? Nimeä joku kuuma julkkis?
N34
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:15"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:08"]
N34
[/quote]
En oikein välitä heteroseksin näkemisestä, aika ällöttävää. Yleensä kelaan leffoista ne kohdat ohi.
[/quote]
Mikä heteroseksissä on mielestäsi ällöttävää?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:18"]
Mikä on suosikkibaarisi Helsingissä? Pidätkö enemmän kalliolaisista räkälöistä vai keskustan klubeista? Tsekkiläiset oluet vai skotlantilaiset viskit?
[/quote]
En ole kauheasti viettänyt aikaa Helsingissä että olis tullut mitään suosikkipaikkoja. Lempiklubini on Heaven Lontoossa. Oluen ja viskin ystävä en ole oikein ollut koskaan, mun juoma on vodka mutta olen yrittänyt vähentää senkin käyttöä.
Kumpi on mielestäsi kauniimpi, Keira Knightley vai Natalie Portman?