Kysele homolta
Mulla on tylsää, soittimesta akku loppu en pääse lenkille. Lataamiseen menee ainakin tunti kyselkää multa jotain.
Kommentit (123)
Mä olen aina miettinyt sitä tiettyä puhetyyliä. Siis sellaista korostetun melodista korkeahkoa... Kyllä te tiedätte. Perstuntumalla sanoisin että noin puolet homomiehistä puhuu sillä tavoin. Puolet ei.
Onko se luontaista vai homopiireissä opittua?
Liittyykö se siihen onko top vai bottom? Vai onko sellaista jakoa pariskunnissa, että toinen on feminiinisempi ja toinen maskuliinisempi?
Pystyvätkö sitä puhuvat puhumaan ns normaalisti jos ovat sellaisissa töissä jossa oman persoonansa esilletuominen kovin vahvasti ei ole suotavaa eli jos toimivat vaikka tuomareina tai lääkäreinä?
Näitä mä oon joskus ihan tosissaan ihmetellyt.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:23"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:04"] Pidätkö itseäsi jotenkin erikoisena kosja olet homo kun tälläsen keskustelunki avasit? Jos avattais keskustelu "kysy heterolta" ei varmaa kiinnittäis niinkää huomioo :DDD [/quote] En minä voi sellaista keskustelua aloittaa koska en ole hetero. Voithan sä kokeilla. :) [/quote] no ei ole käskettykää. Pointti oli se että _jos avattaisiin_ Et vastannut itse kysymykseen
[/quote]
Ai sori, joo en mä ole mitenkään erikoinen, halusin vaan jutella.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:23"]
Onko sulla ihan homona vientiä?
[/quote]
Olis varmaan mutta seurustelen.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:29"]
Onko etunimesi Niila?
[/quote]
Ei
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:29"]
Mä olen aina miettinyt sitä tiettyä puhetyyliä. Siis sellaista korostetun melodista korkeahkoa... Kyllä te tiedätte. Perstuntumalla sanoisin että noin puolet homomiehistä puhuu sillä tavoin. Puolet ei. Onko se luontaista vai homopiireissä opittua? Liittyykö se siihen onko top vai bottom? Vai onko sellaista jakoa pariskunnissa, että toinen on feminiinisempi ja toinen maskuliinisempi? Pystyvätkö sitä puhuvat puhumaan ns normaalisti jos ovat sellaisissa töissä jossa oman persoonansa esilletuominen kovin vahvasti ei ole suotavaa eli jos toimivat vaikka tuomareina tai lääkäreinä? Näitä mä oon joskus ihan tosissaan ihmetellyt.
[/quote]
En osaa sanoa, mun parisuhteessa me ollaan molemmat ihan miehiä, eikä puhuta sillä tavalla. Joku muu saa vastata jos tietää.
Moi! Olisi tosi kiinnostavaa saada kuulla, että millaisia tuntemuksia sulle mahdollisesti tulee oheisesta lyhyestä videosta; jos sulla on muutaman minuutin verran aikaa, niin katso toki avoimella mielellä jos voit, ja kiitos jo etukäteen :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:43"]
Moi! Olisi tosi kiinnostavaa saada kuulla, että millaisia tuntemuksia sulle mahdollisesti tulee oheisesta lyhyestä videosta; jos sulla on muutaman minuutin verran aikaa, niin katso toki avoimella mielellä jos voit, ja kiitos jo etukäteen :) http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4
[/quote]
Anteeksi mutta en avaa tuota. Olen ateisti.
Mitä musiikkia soittimelta löytyy?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:55"]
Mitä musiikkia soittimelta löytyy?
[/quote]
Kaikenlaista, Rage Against The Machinea, Nirvanaa, Arctic Monkeysia esim. Nyt ajattelin lenkillä kuunnella Entombedia.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:58"]
Etkö uskalla
[/quote]
Mitä en uskalla?
Miten sitte vanhempana kun peräreikä on löystynyt ja tulee pidätysongelmia
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:58"]
Etkö uskalla
[/quote]
Mitä en uskalla?
Avata linkkiä
Mitä mieltä olet leipäveitsen työntämisestä anaaliin?
Toppi vai bottom? Tykkääks ottaa suihin? Miten pukeudut? Kuinka monta seksipartneria sul on ollu? Mikä oot ammatiltas? :)
Mikä on lempparikasarihevibändisi?
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:02"]
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:00"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:58"] Etkö uskalla [/quote] Mitä en uskalla? Avata linkkiä
[/quote]
En halua avata sitä koska siellä on jotain uskisjuttuja. Semmoisten tyrkyttäminen on loukkaavaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 17:01"]
Miten sitte vanhempana kun peräreikä on löystynyt ja tulee pidätysongelmia
[/quote]
Syön niin vähän ettei varmaan ole ongelmaa.
[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:24"]
Mikä vittu teillä on kun täytyy yleisten uimahallien saunoihin tulla runkkaamaan?? Kerran myös eräällä motarin levähdyspaikalla oli homo runkkaamassa kyrpää puskassa, kun pysähdyin kuselle! Hyi saatana
[/quote]
En käy uimahallissa, en tykkää olla julkisesti ilman vaatteita. Enkä osaa uida.