Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tarkoittaa kun miestä sanotaan kauniiksi?

Vierailija
31.03.2015 |

Olen siis mies jota naiset kutsuvat kauniiksi, miksei mielummin komeaksi? Mikä ero nillä on? Olenko jotenkin naisellinen?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota samaa olen itsekin fundeerannut silloin tällöin. Eikös komeus ole miehistä käytetty adjektiivi, ja kauneus naisista? Jos olet feminiinisen kaunis mies?

Vierailija
2/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska komea on aina jotenkin "karski" ja kaunis mies on sellainen herkkäpiirteinen, kauniit silmät, sensuelli suu, usein baby face, mun mielestä. Tiedän yhden mies julkkiksen (ulkom.) joka on siis kaunis ja hänellä on juuri nuo mainitsemani piirteet. Häntä voisi tuijottaa tuntikausia, kun on niin lumoava. Mutta esim. Russell Crowe on komea, juurikin tuon kovapiirteisyyden takia ja on jotenkin koviksen oloinen, nämä sen tekee. Häntä ihastelen leffoissa, mutta en noin muuten. Huom. nämä ovat täysin omia tulkintojani, ei universaali totuus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen telkkarissa päättyneen muotisuunnittelukilpailun kunniaksi toiseksi tullut, viimeisen päälle kaunis mies: https://www.google.fi/search?q=austin+scarlett&biw=1467&bih=680&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z6EaVaOkEMPbU5DagIAL&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ

Vierailija
4/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaunis" ei ole mitenkään sukupuoleen liittyvä sana. Pöytä voi olla kaunis, tai kirkko, tai runo. Mieskin voi olla kaunis, miksei voisi?

Vierailija
5/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 16:32"]Eilen telkkarissa päättyneen muotisuunnittelukilpailun kunniaksi toiseksi tullut, viimeisen päälle kaunis mies: https://www.google.fi/search?q=austin+scarlett&biw=1467&bih=680&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=Z6EaVaOkEMPbU5DagIAL&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ
[/quote]
Ei tuo ole kaunis mies... Oudon ja pelottavan näköinen. Hui, oikein säikähdin noiden silmien terävää tuijotusta. Puistattaa...

Vierailija
6/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komeaksi voi sanoa melkein mitä vain, kaunis onkin vaativampi määre.

Vierailija
7/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis voi olla minusta myös komea/hyvännäköinen, mutta komea ei välttämättä kaunis. Tuntemani minun mielestä kaunis mies on vähän kuin enkelin näköinen :D silmät vaikuttaa aika paljon, vartalon malli ei jykevä ja kasvoissa ei ole ns rosoisuutta. Mutta ei ole kuitenkaan todellakaan naismainen.

Vierailija
8/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kauneus sanana sopii mieheenkin ja myös feminiiniset piirteet tietyssä määrin. Kauneutta on aika vaikea sanoin määritellä, mutta esim Jude Law, Justin Bieber, Orlando Bloom, James Dean, sekä nuoret Leonardo DiCaprio ja David Beckham, ovat mielestäni kauniita miehiä, toki yhtä hyvin heitä voi komeaksikin sanoa, mutta taas esim Hugh Jackman, Gerard Butler, Russel Crowe tai Sean Connery ovat mielestäni komeita, ei niinkään kauniita. Mies voi näyttää hyvältä eri tavoilla.

Vierailija
9/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se naisellisuutta minusta ole. Mutta ei myöskään sellaista rajua vähän karua miehekästä seksikkyyttä, vaan jotenkin rauhallista, älyllisen näköistä klassista kauneutta. Itse olen aina pitänyt kauniista miehistä enemmän kuin komeista. Oma mieheni on onneksi sellainen kaunis: säännöllisen ovaalinmuotoiset kasvot, elegantti kapea piekä nenä, kauniinmuotoiset silmät - näyttää ihan joltain renessanssin patsaalta naamasta varsinkin.

Vierailija
10/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mies on herkkä piirteinen esim pitkät ripset, sirot kasvot.

Vierailija
11/11 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Mike Monroe oli nuorena kaunis. Sirot kasvot, isot silmät ja pitkät ripset. https://s-media-cache-ak0.pinimg.com/236x/7c/7a/97/7c7a97336ec023ba700c0c320bc37442.jpg