Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko tämä jo käsitelty? Laasanen, av ja eilinen Satuhäät..

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että mua nauratti ne ohjelman jutut, ei tarkoita, että itse haluisin elää sellaista elämää/ parisuhdetta. Hauskojahan ne jutut oli.

Miesvaltaisella alalla tottuu kuulemaan kaikenlaista, mutta naiset on hyviä heittämään takaisin juttua. Voisin jopa sanoa, että ne rasvaisimmat/seksistisemmät jutut on välillä naisilla...
N

Vierailija
42/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:54"]

Etkö tiennyt. On tullut täällä monesti esiin käsittääkseni että hän on tämän palstan vakiokirjoittajia. Voit itse miettiä mitkä kirjoitukset ovat näppikseltään. Ei liene kovin vaikeaa tunnistaa. 

[/quote]

Epäilys aina ollut, mutta en uskonut todeksi, kuin vasta nyt.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:51"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:49"]

Iltalehden silmissä Laasanen varmaan on ihan kelpo "sosiologi", mutta oikeasti gradun kirjoittaminen ja blogin pitäminen ei vielä ihan tuohon titteliin oikeuta. T: Feministinen illuminaatti

[/quote]

Sosiologia pääaineena valmistunut maisteri on sosiologi.

[/quote]
Ja filosofian maisteri on filosofi...Akateemisessa maailmassa tuollaisia nimityksiä käytetään hieman eri kaliiberin tutkimusta tehneistä henkilöistä kuin mitä Laasanen edustaa. Sitä en toki epäile, etteikö akateeminen maailma vaatimuksineen olisi sinulle vieras, niinhän se on Hekallekin.

Vierailija
44/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä jampalla on kyllä aivan omituinen käsitys parisuhteesta. Tunteekohan hän edes yhtään älykästä naista tai miestä? Tuskin. Pitäisin omia piirejäni suhteellisen älykkäinä, kaikki ystäväni ovat korkeakoulutettuja, raittiita, urheilullisia ja tasapainoisia. Kaikilla on tasa-arvoinen, pitkään kestänyt parisuhde ja teemme yhdessä porukalla vaellusretkiä ja ulkomaan matkoja. Enpä koskaan kuvailisi omaa miestäni tai ystävieni kumppaneita limaisiksi rentuiksi. On pitkää ja lyhyttä, nörttiä ja kilpaurheilijaa, laihaa ja tukevampaa, mutta kaikki ovat älykkäitä ja kunnioittavat toisia ihmisiä ihmisinä. Halveksun ihmisiä, joille toiset ihmiset ovat "saaliita" tai "panoja"

Tuo kirjoittaja elää maailmassa, jossa ihmiset tuntuvat olevan suorastaan pelottavan yksiulotteisia. Ei kukaan , jolla on läheiset välit useampaan kuin yhteen ihmiseen, voi allekirjoittaa tuollaista roskaa.

Vierailija
45/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä ihmetyttää nuo Laasasen yleistykset. Totta kai naisilla on erillaisia makuja miesten suhteen. En itse olisi kiinnostunut tuosta Laurista, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö joku olisi hyvinkin kiinnostunut. Jo lähipiiristä löytyy todella monenlaisia pariskuntia, että pelkkää höpötystähän tuo on. Ne nörtitkin kelpaavat jollekkin toiselle. Eikä sillä ulkonäölläkään ole kaikille niin väliä. Löytyy lähipiiristä jos jonkin näköisiä miehiäkin, joilla on parisuhde. Ja se, että naisilla olisi seksuaalinen valta käsissään...Siis eikö mies osaa sanoa ei? Minä ainakin sain nuorena pariltakin tyypiltä pakit. En tiedä miksi, mutta ihan ok, se oli. Saa mieskin sanoa ei. Tuntuu, että miehiä aliarvioidaan, kun heidät alennetaan eläimen tasolle, jonka on pakko saada, ja jonka naaraan täytyy tyydyttää, ettei tapahdu pahoja... Siis kyllä Laasanen saisi arvostaa miehiä enemmän :O

Vierailija
46/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laasaseen pätee vanhan kansan viisaus: Lorinaa kuuluu mutta sanko ei täyty.

Koska saamme nähdä oikeita tutkimuksia ja aineistoja tältä koulutetulta älyköltä? Aihepiiri on mielenkiintoinen, joten miksi ihmeessä Laasanen ei koskaan kirjoita tieteellisen tutkimuksen kriteereitä täyttäviä analyyseja? Tutkimuksia olisi helppo tehdä joten herää väkisinkin kysymys, haluaako Laasanen edes tietää todellisuudesta mitään.

Vierailija
47/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:57"]

Iltalehden silmissä Laasanen varmaan on ihan kelpo "sosiologi", mutta oikeasti gradun kirjoittaminen ja blogin pitäminen ei vielä ihan tuohon titteliin oikeuta. T: Feministinen illuminaatti

[/quote]

[/quote] Valmistuiko hän? Kuulin jostain että hänen gradunsa oli hylätty ainakin ekalla kerralla. Mutta ehkä se sitten menikin läpi. 

[/quote]

En tiedä Laasasesta mitään, kommentoin vain lainaamaani tekstiä.

Vierailija
48/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:08"]

Minua kyllä ihmetyttää nuo Laasasen yleistykset. Totta kai naisilla on erillaisia makuja miesten suhteen. En itse olisi kiinnostunut tuosta Laurista, mutta ei se sitä tarkoita, etteikö joku olisi hyvinkin kiinnostunut. Jo lähipiiristä löytyy todella monenlaisia pariskuntia, että pelkkää höpötystähän tuo on. Ne nörtitkin kelpaavat jollekkin toiselle. Eikä sillä ulkonäölläkään ole kaikille niin väliä. Löytyy lähipiiristä jos jonkin näköisiä miehiäkin, joilla on parisuhde. Ja se, että naisilla olisi seksuaalinen valta käsissään...Siis eikö mies osaa sanoa ei? Minä ainakin sain nuorena pariltakin tyypiltä pakit. En tiedä miksi, mutta ihan ok, se oli. Saa mieskin sanoa ei. Tuntuu, että miehiä aliarvioidaan, kun heidät alennetaan eläimen tasolle, jonka on pakko saada, ja jonka naaraan täytyy tyydyttää, ettei tapahdu pahoja... Siis kyllä Laasanen saisi arvostaa miehiä enemmän :O

[/quote]

Olin juuri tulossa sanomaan samaa. Oksettaa lukea, kuinka miehistä kirjoitetaan kuin jostain saastaisista apinoista, jotka eivät suunnittelisi elämäänsä ja arvostaisi rakkautta ja perhettä.

Ei ihme, että vastuullisten isien on riitatilanteissa äärimmäisen vaikeaa saada lastensa huoltajuutta, kun tämän kirjoittajan kaltaiset "asiantuntijat" syytävät tällaista paskaa päivästä toiseen. Olen itse isän kasvattama, ja kiehun sisäisesti aina kun joku kehtaa väittää etteivät miehet voi itselleen mitään tai että miehen elämän tärkein asia on seksi ihan kenen tahansa kanssa.

Kirjoittaja ei selvästi kykene ymmärtämään, että hänen omaa kokemustaan seksistä tai sen puutteesta ei voi yleistää koskemaan koko miessukupuolta. Oma käsi on sitä varten, jos elämässä tärkeintä on orgasmit.

Vierailija
49/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]
Ja filosofian maisteri on filosofi...Akateemisessa maailmassa tuollaisia nimityksiä käytetään hieman eri kaliiberin tutkimusta tehneistä henkilöistä kuin mitä Laasanen edustaa. Sitä en toki epäile, etteikö akateeminen maailma vaatimuksineen olisi sinulle vieras, niinhän se on Hekallekin.

[/quote]

Sosiologia pääaineenaan valmistunut maisteri on sosiologi. Ihan turha rakennella typeriä olkiukkoja tai haukkua muita kirjoittajia.

Vierailija
50/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:59"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Sosiologia pääaineenaan valmistunut maisteri on sosiologi. Ihan turha rakennella typeriä olkiukkoja tai haukkua muita kirjoittajia.

[/quote]
Me teemme niinkuin tahdomme ja sinä teet niinkuin käsketään. T:Feministinen illuminaatti

Vierailija
51/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskakin huumori on kuitenkin parempaa kuin mitään puhumattoman salaa netissä naisvihaa tihkuvan nörtin kanssa seurusteleminen. Voisi kai se nörttikin koittaa edes joskus heittää vähän huumorilla.

Vierailija
52/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun av-mamma huomaa puhuneensa paskaa, se olikin satiiria tai huumoria.

Vierailija
53/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 20:09"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 19:02"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 13:57"]

Se, että mua nauratti ne ohjelman jutut, ei tarkoita, että itse haluisin elää sellaista elämää/ parisuhdetta. Hauskojahan ne jutut oli. [/quote]

Juuri näin.

Mutta minun kommentti siitä ohjelmasta pääsi Laasasen blogiin! \o/ Elämäni tähtihetkiä.
[/quote]

Minä olen saanut kaksi kommenttiani Laasasen blogiin.
[/quote] Kilpailu! Mulla nolla :(

Vierailija
54/54 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan yleistyksiä. En oikein osaa sanoa tästä keskustelusta muuta. Satuhäitä en katsonut, enkä taida katsoakaan.

t. Nainen