Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Isä Brown ja hänen laumansa

Vierailija
31.03.2015 |

Ei vitsit, vähän mä oon fiiliksissä tästä sarjasta! Ihan parasta! Ei voita Doc Martinia, mut tykkään kyllä tosta Mark Williamsista tosi paljon! :) 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi joku Doc Martin :D se Murdoc oli parhautta ja tämä isä brown !

Vierailija
2/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hyvä, mutta ihan viimeinen silaus puuttuu, jotta nousisi ihan huippujen joukkoon. (niinkuin vaikka komisario Lewis)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jollain tapaa osaan samaistua noihin sosiaalisesti ei-niin-kyvykkäisiin hahmoihin. :D Doc Martin on sellaisenaan ihana ja oon myös todella paljon fiiliksissä The Big Bang Theoryn Sheldonista! Vaikka tässä sarjassa ei nyt olekaan sellaista varsinaisesti samaistuttavaa hahmoa, on tuo Isä Brown mukava höpsö. :)

Vierailija
4/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään Isa Brownista. Mietin vain, miten ihmeessä idyllisessä 1950-luvun kaupungissa tapahtuu niin paljon rikoksia, varsinkin murhia.

Kuka muuten oli eilisen jakson murhaaja? Meillä kävi naapuri ovella ja jaaritteli melkein puolituntia enkä nähnyt loppua. Oliko murhaaja se entinen palvelustyttö vai vaimo?

Vierailija
5/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on kamalan tylsä!!!!

Olen kovin pettynyt. Ei siitä ole millään doc martinin haastajaa, joka sekin oli tavallaan vähän omituinen mutta jaksoin sitä katsoa silti. Mutta on isä brown on sentään murdoccia kiinnostavampi nippa nappa.

Vierailija
6/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katon nyt uusintana sitä eilistä jaksoa (katson harvoin iltaisin telkkaria), joten voin ilmoittaa murhaajan, kun se selviää. :D 

Vierailija
7/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös minä pidän tästä isä Brownista. Muita suosikkeja ovat myös tuo Lewis, samoin pidän tosi paljon Vera Stanhopesta (lämpenin sille tosin hitaasti), samoin pidin Morsesta ja Broadchurchista (katsoin sen Netflixistä). Samoin parhaillaan lauantai-iltaisin ykköseltä tulva Gently on mielestäni hyvä, ja pidän kyllä Hiljaisesta todistajastakin, vaikka se onkin välillä aika makaaberi.

Vierailija
8/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:17"]

Minä tykkään Isa Brownista. Mietin vain, miten ihmeessä idyllisessä 1950-luvun kaupungissa tapahtuu niin paljon rikoksia, varsinkin murhia.

Kuka muuten oli eilisen jakson murhaaja? Meillä kävi naapuri ovella ja jaaritteli melkein puolituntia enkä nähnyt loppua. Oliko murhaaja se entinen palvelustyttö vai vaimo?

[/quote]Se oli pormestarin sihteeri, jonka kanssa tämä oli ollut suhteessa oli pormestari pakottanut hänet aborttiin, joka puolestaan lapsettomuuteen. Tästä katkeroituneena sihteerikkö teki murhasi pormestarin.

Vierailija
9/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"joka puolestaan johti lapsettomuuteen"

Vierailija
10/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, niin mä aattelinkin, että se olisi tuo Mathilde(?). Harvoin tässä sarjassa on ensimmäisenä pidätetty se murhaaja. :)

Vierailija
11/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:21"]

Mä katon nyt uusintana sitä eilistä jaksoa (katson harvoin iltaisin telkkaria), joten voin ilmoittaa murhaajan, kun se selviää. :D 

[/quote]

Kiitos odottelen innolla.

Vierailija
12/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:26"]

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:17"]

[/quote]Se oli pormestarin sihteeri, jonka kanssa tämä oli ollut suhteessa oli pormestari pakottanut hänet aborttiin, joka puolestaan lapsettomuuteen. Tästä katkeroituneena sihteerikkö teki murhasi pormestarin.

[/quote]

Kirjoittelin edellistä viestiä niin kauan että ehdit vastata. Kiitos kovasti, enpä olisi uskonut tätä. Kunhan pääsen kotiin nopeamman netin ääreen, niin taidan kaivaa jakson YleAreenasta.

Vierailija
13/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, aika surullinen tarina tässä jaksossa. Siis tuo lapsettomuus ja muut. Ja mua kävi ihan hirmuisasti sääliksi se tyttö. Ihan hirveää, että oma isä haukkuu saatanan sikiöksi ja muutenkin rumaksi. :/

Vierailija
14/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tässä brittihuumoria? Suositteletteko Pokka pitää, fast show yms sarjojen ystävälle?

Vierailija
15/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:59"]

Onko tässä brittihuumoria? Suositteletteko Pokka pitää, fast show yms sarjojen ystävälle?

[/quote]

Tän sarjan huumori on kyllä sellaista kiltimpää ja vähemmän alleviivatumpaa. Eikä sarja mikään komediasarja olekaan, niinkuin vaikkapa nuo mainitsemasi sarjat.

Vierailija
16/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo siis tässä on sellaista maltillista huumoria. Sillei, että muutaman kerran jaksossa saattaa hymähtää joillekin lausahduksille, mutta tässä ei ole mitään nauruääninauhaa tai muutakaan. Tyyliltään tämä on lähempänä Agatha Christietä kuin esim. Pokka pitää -sarjaa.

Joka jaksossa on joku murha tai muu rikosmysteeri, ja kylän katolilainen pastori sitten niitä ratkoo, vaikka poliisi ei siitä aina innostukaan, eikä välttämättä haluaisi tehdä yhteistyötä.

Ja pääosaa näyttelee Harry Potterista tuttu Arthur Weasleyn näyttelijä.

Vierailija
17/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 11:02"][quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 10:59"]

[/quote]

Tän sarjan huumori on kyllä sellaista kiltimpää ja vähemmän alleviivatumpaa. Eikä sarja mikään komediasarja olekaan, niinkuin vaikkapa nuo mainitsemasi sarjat.
[/quote] Kiitos vastauksesta. Katsoin eilen ehkä minuutin, ja huomasin draamamerkinnän ohjelmatiedoissa. Ajattelin Mark Williamsista, että olisko huumoriakin mukana. Kyllä vanhanajan Britannian maaseutu on ilman huumoriakin mukava miljöö sarjalle!

Vierailija
18/21 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

SIinä on aika paljon huumoria, mutta huumori on vanhanaikaisempaa brittihuumoria: se ei tule vitseistä, vaan tilanteista, ihmisluonnon ymmärryksestä, ruumiinkielestä ja sen ristiriidasta sanojen kanssa, sen sellaisesta.

Vierailija
19/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

isä brown, doc martin, murdoch......... mutta kuka muistaa mikä oli vielä näitä ennen? :o

Vierailija
20/21 |
02.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missään ei ole niin veristä kuin Englannin maaseudulla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan