paras kosteuttava luonnokiharoille/koppuraisille hiuksille?
omaan juuri tälläiset hiukset ja nyt tarvivitsisi tehokasta kosteutusta!
Kommentit (11)
Minulla käytössä Schwarzkopf Bonacuren Oil Miracle Light Finishing Treatment -öljy. Aivan ihana ja kevyt kosteuttaja. Minulla puolipitkät luonnonkiharat ja kuivat hiukset
Klippoteketin argan oil. Tosi hyvä, kosteisiin hiuksiin levitettävä öljy. Kirjoitin just tohon toiseenkin kiharakeskusteluun, hiukset on nykyään tosi kiiltävät ja hyväkuntoiset.
mistä tuota argan oilia saisi suomesta halvalla?
Arganöljy. Ruohonjuuresta olen ostanut puhdasta arganöljyä Inkuto-merkkisenä.
Minä olen kokeillut viimeisten 25 vuoden ajan valtavan määrän kampaamotuotteita hartiapituisiin, tasapitkiin, paksuihin hiuksiini ja tullut siihen tulokseen, että ne eivät juuri eroa toisistaan muuten kuin tuoksun perusteella. Jos itse hius on hyvin ohut mutta hiuksia on valtava määrä, pörröistä hamppukasaa ei voi välttää. Olen ratkaissut ongelman sillä, että heitän hiuspörröni otsalta taakse ja viittaan kintaalla niille, joille hiukseni ovat ongelma - hupaisaa kyllä, joillekin ne ovat. Jollei pörrö taltu, siitä pitää vain ruveta pitämään! :)
Liityin vuosia sitten tällaiseen yhteisöön, jossa on tuotearvosteluja, kuvia, vinkkejä ja jopa reseptejä hiustuotteiden tekoa varten: http://www.naturallycurly.com/
Mulla on hieman olkapäiden yli ulottuvat, kiharat hiukset. Kuivuessa niistä tulee sellaiset pörröiset, kuivaajalla ei voi kuivattaa lainkaan tai sitten täytyy käyttää metallipiikkistä harjakiharrinta.
Olen käyttänyt kaikenlaisia kampaamotuotteita, mutta viimeksi ostin ihan piruuttani Tarjoustalosta shampoon ja hoitoaineen, maksoivat noin 1,50€ kappale. Nyt voin antaa hiusteni kuivua rauhassa, puristelen niitä hiemanohajatakseni kiharat oikein. Lopputulos on parempi kuin koskaan. Hoiukseni näyttävät nyt hamppukasan sijaan eläviltä.
Mun lemppari on xz öljyhoito mitä ostan tokmannilta. Halpaa ja toimivaa!
up