Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan miehellä menee 'lämmetä' ajatukseen lapsesta?

Vierailija
31.03.2015 |

Meillä on yksi aika hulivili esikoispoika ja mies ei vieläkään ole lämmennyt ajatukseen toisesta lapsesta. Pojan kanssa on tällä hetkellä aika raskaan puoleista, että en ihmettele yhtään puolisoni kantaa että ei nyt lisää näitä. Jos miehesi on ollut jossain vaiheessa sillä ei-kannalla, vaihtuiko mieli koskaan?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se riipu miehestä. Itsellä nousee paineet koska menin juuri naimisiin miehen kanssa jolla ei ole omia lapsia ennestään ja itselläni on jo neljä kohta aikuista lasta. Miehellä onkin nyt kova vauvakuume ja itse mietin kykeneekö kehoni enää sellaiseen hommaan (olen 39 v). Lapsettomuushoidot ainoa vaihtoehto koska sterilisaatio tehty jo kauan sitten.  En ikinä ole ennen huomannut niin selkeitä vauvakuumeoireita missään miehessä ennen.

Vierailija
2/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tosiaan miehestä...toisilla mieli muuttuu ja toisilla ei. Itse 39 v. mies, loistavassa parisuhteessa ollut yli 7 vuotta. Olen tiennyt jo kauan etten lapsia halua, enkä todellakaan usko että mieli tästä muuttuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tuli vastaan lapsentekosuunnitelmissa, joten ei ollut aikaa odotella optimaalista aikaa toiselle lapselle. Toisesta lapsesta tuli miehelle heti jotenkin enemmän oma kuin esikoisesta. He näyttävätkin jotenkin samalta ja ovat samanluonteisia. Vaikka kahden kanssa on rankempaa kuin yhden, niin kuitenkin sitä kahden lapsen vanhemmuudesta nauttii eri lailla. Meillä kävi myös niin, että kun esikoiselta alkoi huomaamattaan vaatia enemmän kypsyyttä, ja toisaalta antoi enemmän liekaa kun oli pienempikin hoidettavana, niin isompi alkoi käyttäytyäkin paremmin. 

Vierailija
4/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä kukaan voi tietää, jokainen päättäköön ihan itse. Joa tuntuu ettei jaksa tai halua niin miksi pitäisi?

Vierailija
5/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla ettei koskaan lämpene ajatukselle...

Vierailija
6/6 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.03.2015 klo 06:30"]Eiköhän se riipu miehestä. Itsellä nousee paineet koska menin juuri naimisiin miehen kanssa jolla ei ole omia lapsia ennestään ja itselläni on jo neljä kohta aikuista lasta. Miehellä onkin nyt kova vauvakuume ja itse mietin kykeneekö kehoni enää sellaiseen hommaan (olen 39 v). Lapsettomuushoidot ainoa vaihtoehto koska sterilisaatio tehty jo kauan sitten.  En ikinä ole ennen huomannut niin selkeitä vauvakuumeoireita missään miehessä ennen.
[/quote]
Ette sitten sopineet asiaa ennen naimisiinmenoa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi