Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko jäädä kotiin?

Vierailija
31.03.2015 |

Harjoittelussa siis olen, päiväkodissa. Lapset on kyllä tosi ihania, mutta välillä jotkut työntekijät ottaa aivoon. Ja se, jos minulle ei anneta järkevää tekemistä (tai jos annetaan niin jälkeenpäin saatetaan olla niin, että olisi pitänyt tehdä se asia toisella tavalla). Esimerkiksi viimeviikolla minun piti värittää värityskuva jotain juttua varten. Ajattelin että mikäs siinä, osaan ainakin sen. No, niinhän siinä sitten kävi että väritin kuvan väärillä väreillä. Miten voi elämä olla jostain värityskuvasta kiinni?!!

Tämä ei ole opiskeluun liittyvä harjoittelu vaan työkkärin kautta.... Haluaisin vähän vapaata mutta eihän se käytännössä oikeasti mahdollista ole. Olisiko ihan hirveän kamalaa jos olisin "mahataudissa"? Sitten taas uudella energialla sinne takas jonkun ajan päästä..

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos ottaisit härkää sarvista sen sijaan että piilotat pääsi pensaaseen? Kysy suoraan miksi, jos joku on sitä mieltä että olet käyttänyt vääriä värejä. Jos et omasta mielestä ole tehnyt mitään väärin ja tulet huonosti kohdelluksi niin sano se suoraan, ää anna ihmisten kävellä sinun yli

Vierailija
2/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla yksinkertainen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisin tänään töihin selkä suorana ja keskustelisin kohtelustani. Helpommin sanottu kuin tehty, tiedän, mutta kannattaa. Älä ota mitään peetä.

Vierailija
4/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö itse ymmärrä, miksi sinulla ei ole oikeaa työpaikkaa?

Aloituksesi perusteella on helppo päätellä, että sinä olisit mieluummin itseksesi kotona kuin missään työpaikassa, toisten komenneltavana. Ei kukaan halua töihin sellaista, joka etsiskelee nettipalstalta "mahatautia" tai muuta hyvää tekosyytä jäädäkseen kotiin.

Avaa vähän tuota "väärillä väreillä värittämistä". Miten se on mahdollista? Oliko siinä joku tietty malli, eli jotenkin tietyt sävyt, vai käytitkö liituvärejä kun olisi pitänyt käyttää puuvärejä, esimerkiksi? Ei siinä ole kyse "elämä kiinni jostain värityskuvasta" vaan siitä, että sinä et joko ymmärrä ohjeita tai sitten sinä et niistä välitä. Etkä edes itse huomaa asenteessasi mitään vikaa vaan sinun mielestäsi väärässä olivat ne, joiden mielestä väritys ei onnistunut. Voi hyvinkin olla, että sinä et saanut kunnon ohjeita. Mutta ei tilanne korjaannu pitämällä vähän vapaata vaan kysymällä, miten olisit onnistunut.

Vierailija
5/5 |
31.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi. Töihin mennään oli kivaa tai ei